Ga naar inhoud

Najaarsrit 2008


Data najaarsrit  

54 leden hebben gestemd

  1. 1. Data

    • zondag 28 september
      425
    • zondag 5 oktober
      0
    • zondag 12 oktober
      0


Aanbevolen berichten

Samen met Edwin ga ik in het najaar een najaarsrit (hoe kan het ook anders) organiseren. Voor de goede orde hebben wij een poll toegevoegd met 3 data. Deze poll blijft tot 1 juli geopend, daarna maken wij de beslissing. Om een idee te krijgen van de hoeveelheid auto's die meegaan verzoek ik een ieder vriendelijk 1 datum te stemmen. Naar gelang de hoeveelheid auto's zullen wij een route ontwikkelen. Tipje van de sluier: de route gaat door de provincie Drenthe, gevolgd door een stukje Duitse autobahn :surprise: en via de Achterhoek naar een restaurant voor een avond-diner. Uiteraard gaan wij ook op zoek naar een geschikte lunchruimte. Route start om 10.00 uur. Verdere details over de rit zullen wij na 1 juli in een nieuw topic openen.

Uiteraard gaan wij voor de 100.

Dus allemaal stemmen, wij proberen er iets bijzonders van te maken. Wie weet komen we in Limburg uit... :unsure:

Link naar reactie
  • Reacties 96
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mwah dan ga ik ook wel weer mee. :unsure: Wat is de doelstelling Roger, 100 Z-jes zo snel mogelijk laten verdwalen? Begrijp niet dat Rob zijn naam hieraan wil verbinden :surprise:

Link naar reactie
  • Administrator

Misschien een idee om de poll meerkeuze te maken? Ik kan bijv. op alle 3 de dagen wel. Denk dat je dan ook een beter inzicht krijgt qua deelnemers.

Link naar reactie

welke datum maakt ons nix uit,we passen gewoon onze vakantie daar op aan :surprise:

Link naar reactie

yes..... natuurlijk ben ik er ook bij. Ik heb nu maar gestemd op de datum waarop de meeste gestemd hebben, maar het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit welke datum je neemt.

Leuk initiatief..... als ik een stukje moet helpen voor het deel in de achterhoek dan hoor ik het wel (bijvoorbeeld een stop o.i.d.).

Greetz

Link naar reactie

Goed plan Roger en Rob!!! :sleepy:

Zal voor ons waarschijnlijk meteen een weekendje worden, met hotel ergens in de buurt van startpunt (de inverse van de Limborit als het ware).

Link naar reactie
zoals Frank waarschijnlijk zal gaan beweren overdrijft Roger wel vaker.

Edwin, volgens Van Dale

be·we·ren (overgankelijk werkwoord; beweerde, heeft beweerd; bewering)

1 staande houden, zeggen dat iets zo is

Deze definitie impliceert dat een ander iets anders zou kunnen beweren maar iedereen zal toch van mening zijn dat Roger niets anders doet dan overdrijven :sleepy:

Link naar reactie

:sleepy:.

Ik kan niet kiezen... kan geloof ik al die data... zal ook wel ff op de meest gekozen keuze stemmen...

O, shit, nee... ik kan de 28e niet (datum kwam me al zo bekend voor...).

Wil eenieder die op de 28e heeft gestemd even laten weten of ie de andere data ook kan :sleepy: . Dank!

Link naar reactie
Edwin, volgens Van Dale

be·we·ren (overgankelijk werkwoord; beweerde, heeft beweerd; bewering)

1 staande houden, zeggen dat iets zo is

Deze definitie impliceert dat een ander iets anders zou kunnen beweren maar iedereen zal toch van mening zijn dat Roger niets anders doet dan overdrijven :party:

:sleepy: Jij weet ook niet van ophouden he. Je rijd trouwens als 2e auto achter mij aan, weet ik zeker dat je niet te ver achterop raakt :sleepy:
Link naar reactie
:sleepy:.

Ik kan niet kiezen... kan geloof ik al die data... zal ook wel ff op de meest gekozen keuze stemmen...

O, shit, nee... ik kan de 28e niet (datum kwam me al zo bekend voor...).

Wil eenieder die op de 28e heeft gestemd even laten weten of ie de andere data ook kan :sleepy: . Dank!

voor de 28e gestemd maar de andere data kunnen wij ook. :party:

Link naar reactie

Mooi initiatief van een Lange Fries en een Krasse Knar ! ! ! :sleepy: :schater:

Moet nog ff piekeren over de data voor ik stem ! :sleepy:

:party:

Link naar reactie
Niet doen, Marvin. Het maakt namelijk niets uit wat je stemt. Datum staat al lang vast. :rolleyes:

Lijkt me wel. 28 september staat al in mijn agenda :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.