Ga naar inhoud

Najaarsrit 2008


Data najaarsrit  

54 leden hebben gestemd

  1. 1. Data

    • zondag 28 september
      425
    • zondag 5 oktober
      0
    • zondag 12 oktober
      0


Aanbevolen berichten

  • Reacties 96
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

:wave: :ok: ;) WTF is er met de poll gebeurd, ik moet ook overal zelf op letten :thumbup:

Ja, had nu de oude rotten maar gevraagd, dan had je kunnen weten dat iets veranderen aan de poll betekent dat alle input weg is. Volgende keer kun je me inhuren a EUR200/hr.

Link naar reactie
Iets veranderen aan de poll betekent dat alle input weg is.

erger is nog dat er dus nu gewoon staat "je hebt al gestemd op deze poll"! ik kan dus niet nog een keer op de 28e september stemmen! :thumbup:

Link naar reactie
P.S. Hoe vond je jullie huis geworden, ik begreep dat je daar een schilder in heb losgelaten toen jij in Munchen zat te brallen :blink:

aangezien ik niet verwacht dat hij hier zelf op gaat reageren neem ik graag de honeurs waar;

helaas geen fototoestel paraat op het moment dat hij de muur zag, maar ik kan je vertellen, de blik sprak boekdelen en hij is voor het eerst (even) sprakeloos geweest gevolgd door een tornado met: (genuanceerde versie) "hoe ik dit in mijn hoofd kon halen". Mijn antwoord: waar je mee omgaat wordt je mee besmet :schater::schater:

En dit is dan de reaktie op een weekend zonder man die zelf eerst (weer) een aktie doet en ik vind het geslaagd!!

cimg04701mx6.jpg

Link naar reactie
Ik hoop dat hier gephotoshopped is want als dit echt waar is dan zou ik je eruit zetten. Wat is dat in godsnaam voor kleur? Klikogreen? Kotzgrun?

Nicole zeg alsjeblieft dat dit echt is!!!!! Wereldse zet! Nu nog groene bekleding in de Z4 als die even naar z'n werk is. :schater:

Link naar reactie
heb je die oranje ballenstickers nog meegenomen zondag? Die kunnen er zo op. doeltje erbij enne Oleee Oleee

deze dingen?

IMGP3176.jpg

:schater: :schater:

Link naar reactie
Ja, had nu de oude rotten maar gevraagd, dan had je kunnen weten dat iets veranderen aan de poll betekent dat alle input weg is. Volgende keer kun je me inhuren a EUR200/hr.

Hoewel niet meer actief hier, ben ik uiteraard niet te beroerd om de poll even aan te passen.

Het aantal was een gokje, maar 't zal aardig kloppen. :schater:

Link naar reactie
Het aantal was een gokje, maar 't zal aardig kloppen. :schater:

Ik denk idd dat dat aantal aardig klopt Rob!

28e september dus? :blink:

Link naar reactie
Wat mij betreft gooit 1 van de mods :fiew: er een slotje op

Dan nog gauw even een reply posten voor ie op slot gaat ;) : wij zijn er bij! ;)

Link naar reactie
Datum wordt 28 september heb geen zin tot 1 juli te wachten. Wat mij betreft gooit 1 van de mods :fiew: er een slotje op zonder commentaar SVP :schater:

Dat maakt ik zelf wel uit Lange Fries van me ! :schater: ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.