Ga naar inhoud

Knalrit Duitsland 29 juni


Aanbevolen berichten

Zag mezelf nog niet in 't lijstje staan dus d8 meld 't nog ff.

verzoek aan de organisatie om de eerste post eindelijk weer eens te updaten :m:

(na 4 dagen zeuren op de organisatie in Munchen kan je er op wachten gezeik terug te ontvangen natuurlijk <_< '

Link naar reactie
  • Reacties 94
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Als jij even de andere kant op kijkt kan ik je stuur eruit slopen scheelt een rit naar Duitsland. Dit is overigens het enige voordeel wat de m heeft ten op zichte van de compressor. Het stuur en de stoelen :m:

Als jij Martijn dan even afleid, haal ik zijn Compressor met IC er uit.... (want die is toch wel beter dan die föhn van jou :schater: )

En de stoelen zijn nog steeds niet electrisch. Maar misschien is dit wat voor jou?

Link naar reactie
Als jij Martijn dan even afleid, haal ik zijn Compressor met IC er uit.... (want die is toch wel beter dan die föhn van jou :schater: )

En de stoelen zijn nog steeds niet electrisch. Maar misschien is dit wat voor jou?

Punt 1 Martijn houd mij niet bij (bewezen) <_<

Punt 2 heb ik reeds aangeschaft en worden volgende week bezorgt (overigens met memory en lederen deurpanelen) :m:

Link naar reactie
Punt 1 Martijn houd mij niet bij (bewezen) :m:

ja hoor droom jij lekker verder met je ´bewezen´ pfff... tot de 250 kan je inpakken vriend. Daarboven loop je weg omdat je toerenbegrenzer en snelheidsbegrenzer er af zijn gesloopt (lees het jou kennelijk niet boeit als je je motor in de soep rijdt) Zou ik ook erg trots op zijn :schater: NOT. <_<

Link naar reactie
ja hoor droom jij lekker verder met je ´bewezen´ pfff... tot de 250 kan je inpakken vriend. Daarboven loop je weg omdat je toerenbegrenzer en snelheidsbegrenzer er af zijn gesloopt (lees het jou kennelijk niet boeit als je je motor in de soep rijdt) Zou ik ook erg trots op zijn :schater: NOT. <_<
Hiermee heb ik geen ervaring leg eens uit :m:
Link naar reactie
Hiermee heb ik geen ervaring leg eens uit <_<

sufferdje van de maand :m:

motor, vanos het is voor jou ook allemaal hetzelfde he? :m: Voor die motor ga ik je even doorwijzen denk ik :unsure:

Link naar reactie
Roger..schrap mij maar van de lijst aub, gaat mij niet lukken te komen die dag <_<

He, mocht je mee dan :) Ik vind dat er eens paal en perk gesteld moet worden aan alle voormalige Z3 rijders die van hun BMW schrootbak in een ander merk schrootbak zijn overgestapt. De 5 van The Shrike, nou vooruit.. maar Honda's en aanverwante zaken: Wegwezen :m:

Verder doet het mij goed dat er in het kamp van de Fohnen onenigheid begint te ontstaan. Twee Fohnen vechten om een been en de enige echte :D gaat er mee heen :schater: Laten we op 29 juni nu maar voor eens en altijd duidelijk krijgen hoe het zit. Ik zal eerst wel tegen Roger rijden (naar Munchen reeds bewezen dat ie het niet red qua top en acceleratie) en daarna tegen Martijn.

Link naar reactie
Ik zal eerst wel tegen Roger rijden (naar Munchen reeds bewezen dat ie het niet red qua top en acceleratie)

Ik heb precies het tegenovergestelde gehoord, nou ja we zien het wel.

Ik film jullie wel vanuit mijn binnenspiegel <_<

Link naar reactie
He, mocht je mee dan :) Ik vind dat er eens paal en perk gesteld moet worden aan alle voormalige Z3 rijders die van hun BMW schrootbak in een ander merk schrootbak zijn overgestapt. De 5 van The Shrike, nou vooruit.. maar Honda's en aanverwante zaken: Wegwezen :m:

Verder doet het mij goed dat er in het kamp van de Fohnen onenigheid begint te ontstaan. Twee Fohnen vechten om een been en de enige echte :D gaat er mee heen :schater: Laten we op 29 juni nu maar voor eens en altijd duidelijk krijgen hoe het zit. Ik zal eerst wel tegen Roger rijden (naar Munchen reeds bewezen dat ie het niet red qua top en acceleratie) en daarna tegen Martijn.

Ik begrijp dat het frustrerend voor je moet zijn om zoekgereden te worden door een 3 litertje... :schater::schater::schater::schater:

Jouw meester ( qua snelheid en acceleratie) had mij toestemming gegeven om aan te melden :banaan: ... <_<

Link naar reactie
Ik begrijp dat het frustrerend voor je moet zijn om zoekgereden te worden door een 3 litertje... :schater::schater::schater::schater:

Jouw meester ( qua snelheid en acceleratie) had mij toestemming gegeven om aan te melden ;) ... :wave:

Zo is het maar net, gefrustreerd manneke en zich overal mee willen bemoeien ;) Jammer dat je er niet bij bent David, ik had hem wel eens willen horen janken
Link naar reactie
Verder doet het mij goed dat er in het kamp van de Fohnen onenigheid begint te ontstaan. Twee Fohnen vechten om een been en de enige echte :wave: gaat er mee heen :schater:

heb je een partijtje Optimisme op Ebay gescoord of zo? ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.