Ga naar inhoud

Knalrit Duitsland 29 juni


Aanbevolen berichten

Ik heb nog niemand gehoord die de handschoen oppakt. Waarmee bemoeit die Ruud zich eigenlijk. Die geloofd ook alles wat die Fohnono's vertellen. :wave:
Kom niet aan onze Ruud ;) Die man is een heilige in Föhnland ;)
Link naar reactie
  • Reacties 94
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kom niet aan onze Ruud ;) Die man is een heilige in Föhnland ;)

Tuurlijk sukkels zoals jullie kan je alles wijsmaken. Hij had ook een Lada kunnen verkopen en dan hadden jullie nog gedacht dat je sneller dan een ///M bent. Nog steeds geen handschoen opgepakt :wave:

TUV ??? Flikker op met theoretisch geloel (In het kader van het EK, citaat ernst Happel) Bewijs het maar on the track

Link naar reactie
Zo is het maar net, gefrustreerd manneke en zich overal mee willen bemoeien ;) Jammer dat je er niet bij bent David, ik had hem wel eens willen horen janken

Dan moet je er morgen maar even stukje mee rijden denk ik zo aangezien ik ook richting Reeuwijk ga :wave:

Link naar reactie
Jammer dat je er niet bij bent David, ik had hem wel eens willen horen janken

gaat deze opmerking nu over de auto van David of over Frank?

Link naar reactie
Dan moet je er morgen maar even stukje mee rijden denk ik zo aangezien ik ook richting Reeuwijk ga :wave:

nou dat wordt weer knus dan want de Z4 compressor clan gaat ook die kant op ;)

Link naar reactie
Dan moet je er morgen maar even stukje mee rijden denk ik zo aangezien ik ook richting Reeuwijk ga :thumbup:

Ik heb wel wat beters te doen morgen. Daarbij als je achter mij rijdt loop je het risico dat je speeltje smelt door al die :m: uitlaatgassen

Link naar reactie
Ik heb wel wat beters te doen morgen. Daarbij als je achter mij rijdt loop je het risico dat je speeltje smelt door al die :cooltext: uitlaatgassen

Ohhh jij dacht dat ik het tegen jou had....wat denk je nu zelf..GEK :banaan:

Hij zal hoogstens smelten van die goedkope after shave die jij altijd op hebt...die hoor je ook in je tank te gooien ipv op je nek te spuiten.. :banaan:

:cooltext:

Link naar reactie
Ohhh jij dacht dat ik het tegen jou had....wat denk je nu zelf..GEK ;)

Hij zal hoogstens smelten van die goedkope after shave die jij altijd op hebt...die hoor je ook in je tank te gooien ipv op je nek te spuiten.. ;)

:rolleyes:

Wat een praatjesmakers die Honda boys. :D Beetje respect he, ik reed al BMW toen jij nog niet wist of je er haren of veren op zou krijgen ;)

Link naar reactie
Wat een praatjesmakers die Honda boys. :rolleyes: Beetje respect he, ik reed al BMW toen jij nog niet wist of je er haren of veren op zou krijgen ;)

Natuurlijk heb ik respect voor de oudere, in midlife verkerende, medemens :schater: .... zorg jij nu eerst maar eens dat dat :D logo recht zit..

Link naar reactie
Aangezien ik niet meer zo intensief op het forum zal zitten als dat ik deed even het volgende. Diegene die een menu hebben uitgezocht ga ik doorgeven, voor de rest wordt het een verassingsmenu.

Mij mag je eraf halen overigens, net terug van vakantie vandaar late reactie.............

André

Link naar reactie

gaat dit nog wel door? ;) nog 1 nachtje slapen en het is zo ver mensen :)

(wetende dat de helft inmiddels heeft afgehaakt :fiew: en een deel van de andere helft twijfelt ;) )

Link naar reactie

Het gaat nog wel door maar het is tevens de laatste die ik organiseer. Ik baal er ontzettend van dat ik de moeite neem een restaurant te reserveren voor 15 man waarvan de helft vandaag afzegt. Leuk voor de eigenaar die met zijn inkopen rekening heeft gehouden. Dus mensen die morgen wel mee gaan, wij gaan ervan genieten zeker omdat het de laatste is. :fiew:

Link naar reactie

Dat is idd minder voor je Roger, jammer! ;)

Maar evengoed veel plezier met knallen morgen! Dat jij en Martijn de compressors maar lekker mogen laten huilen auf die Autobahn! :fiew:

Viel spaß + gruß, Ruud ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.