Ga naar inhoud

Knalrit Duitsland 29 juni


Aanbevolen berichten

Nou daar is die dan de laatste knalrit die ik organiseer. Dus bij deze het verse aanmeld topic voor de laatste zondag in juni of TERWIJL :ph34r::schater: zondag 29 juni. Kom maar op met de aanmeldingen. Kunnen wij de beestjes nog even wakker schudden voordat ze mee moeten naar de Cote en weet ik veel waar na toe. Verzamelen s'ochtends 11 uur in dedemsvaart vertrek om 11.30 uur als we dat nu eens gaan redden :nono::m: Voor diegene die s'avonds mee gaan eten geef dit even aan dit i.v.m. reserveren. Nog 1 opmerking je mag ook met alle andere kleuren dan zilver of zwart mee :thumbup:

1) z3Midlife ja ja

2) Z dream ja ?

3) z3mroadster ja ja

4) m coupe ja ?

5) Puk ja ( nu moet hij wel mee) :(

6) MdV ja nee (staat dan te wachten op de ANWB dat is hij gewent :lol: )

7) cfQp ja ja

8) JoostvdL en BiancavdL ja ja

9) Mus ja ja

AANMELDEN ETEN KAN TOT ZATERDAG 21 JUNI DIT I.V.M. RESERVEREN

Link naar reactie
  • Reacties 94
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je hebt zowaar een alleszins leesbare tekst geproduceerd. Maar "of terwijl"???? :thumbup: Ah, oftewel! :m:

Of: nl. :(:ph34r:

Rob: Over een jaartje of zo met al onze commentaren gaat onze lange noordelijke vriend "Het Groot Dictee der Nederlandse Taal" nog eens winnen :schater::schater:

Link naar reactie
Nou daar is die dan de laatste knalrit die ik organiseer...voor de grote vakantie :schater: Daarna knallen wij rustig verder het jaar uit :ok: Dus bij deze het verse aanmeld topic voor de laatste zondag in juni of TERWIJL :m::schater: zondag 29 juni. Kom maar op met de aanmeldingen. Kunnen wij de beestjes nog even wakker schudden voordat ze mee moeten naar de Cote en weet ik veel waar na toe. Verzamelen s'ochtends 11 uur in dedemsvaart vertrek om 11.30 uur als we dat nu eens gaan redden <_<:m: Voor diegene die s'avonds mee gaan eten geef dit even aan dit i.v.m. reserveren. Nog 1 opmerking je mag ook met alle andere kleuren dan zilver of zwart mee :wave:

1) Rob ja ja

2) Z dream ja ?

3) aad z3 ja ja

4) (S)toploss ja ja

5) z3mroadster ja ja

Count me in.

André

Link naar reactie
Is er ook plek voor langzamere broeders.

Dan meld ik mij ook aan.

Natturlijk, met een 3.0l kun je best meekomen hoor :newblush: Bovendien gaat het steeds beter wat betreft stops iedereen lijkt zich aan de afspraak te houden. Geef nog even aan of je s'avonds mee gaat eten :lol:
Link naar reactie

In principe ben ik er bij (m'n eerste forum rit :huh:)...

Kan nog niet zo ver de toekomt in kijken om er 100% zeker van te zijn.

Wanneer in de definitieve aanmeld datum? Dan check ik 't nog ff.

Cheers

Link naar reactie

Zeg nou maar gewoon wat je hebt gekocht en maak een topic aan in de MG.

We zijn hier geen kleine kinderen waar je de spanning tot Sinterklaasavond opbouwt. :foto: :thumbup:

EDIT: O nee, geen nieuw topic in de MG, want het zou geen Z worden.

Link naar reactie
Zeg nou maar gewoon wat je hebt gekocht en maak een topic aan in de MG.

We zijn hier geen kleine kinderen waar je de spanning tot Sinterklaasavond opbouwt. ;) :rambo:

Ik weet het, ik weet het, ik weet het :foto: :thumbup::) .... maar ik zeg niets :schater:
Link naar reactie
Zet mij er ook maar weer bij (met nieuwe ride :fiew: ) ...ook voor het eten !

Baaanzaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiii :foto: :thumbup::) ;) :rambo: :rambo: :rambo: :rambo:

david heeft een S2000!!!! :ok:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.