Ga naar inhoud

Knalrit Duitsland 29 juni


Aanbevolen berichten

Zeg nou maar gewoon wat je hebt gekocht en maak een topic aan in de MG.

We zijn hier geen kleine kinderen waar je de spanning tot Sinterklaasavond opbouwt. :foto: :)

EDIT: O nee, geen nieuw topic in de MG, want het zou geen Z worden.

Het is idd geen ZZZ geworden ....maar ik plaats hem als ik hem aankomende zaterdag heb wel in de MG :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 94
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Jaaaaa ,Jaaaa ik ga ook mee.

Z3midlife

Nou daar is die dan de laatste knalrit die ik organiseer...voor de grote vakantie :schater: Daarna knallen wij rustig verder het jaar uit :thumbup: Dus bij deze het verse aanmeld topic voor de laatste zondag in juni of TERWIJL :fiew: :schater: zondag 29 juni. Kom maar op met de aanmeldingen. Kunnen wij de beestjes nog even wakker schudden voordat ze mee moeten naar de Cote en weet ik veel waar na toe. Verzamelen s'ochtends 11 uur in dedemsvaart vertrek om 11.30 uur als we dat nu eens gaan redden <_<:thumbup: Voor diegene die s'avonds mee gaan eten geef dit even aan dit i.v.m. reserveren. Nog 1 opmerking je mag ook met alle andere kleuren dan zilver of zwart mee :rolleyes:

1) Rob ja ja

2) Z dream ja ?

3) aad z3 ja ja

4) (S)toploss ja ja

5) z3mroadster ja ja

6) m coupe ja ?

7) André ja ja

8) Roodkapje ja ja

9) Nor ja ja

10) MdV ja ja

11) cfQp ja ja

12) Davidz3 ja ja

13) Puk ja ( nu moet hij wel mee) :blink:

14) Nadia en Edwin ( oh nee die zijn met vakantie) :schater:

AANMELDEN ETEN KAN TOT ZATERDAG 21 JUNI DIT I.V.M. RESERVEREN

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Viel het kennis maken zo tegen gisteravond :angry::schater: Volgende keer beter Ron :thumbup:

Tja wat moet ik hier tegenin brengen.

Je hebt helemaal gelijk.

Zwakke smoes is dit.

Ik heb gelukkig de foto's nog.

Next time I WILL BE BACK. :unsure:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik heb vanavond voor 15 mensen gereserveerd bij de plaatselijke pizza boer. Aangezien s'avonds de finale is heb ik om 17.00 uur gereserveerd. Om e.e.a. vlot te laten verlopen graag voor woensdag aangeven wat je zondag wil eten hier de menukaart Geef in dit topic even aan wat je wil hebben. Aangezien wij vroeg gaan eten graag 10.30 aanwezig in dedemsvaart en om 11.00 uur rijden. Eventueel ben ik bereid mijn huiskamer s'avonds op te offeren voor de finale geef dit ook even aan. Dit gaat gepaard met een uitgebreide philips demonstratie van diverse apparaten :schater:

Link naar reactie
Ik moet nog zo'n ambilight wake up call hebben. Als we afspreken dat ik dat ding gelijk meeneem blijft de demo dan achterwege? :hypocritesmiley:
Als jij denkt daar prettiger wakker van te worden, en meteen 10 km sneller zodat je kan meekomen is dat geen probleem :thumbup:
Link naar reactie

Ben er ook bij :m:,

Was nog niet helemaal zeker, nu wel...

Weet dat ik niet meer mee kan eten, maar neem aan dat ik nog wel gewoon mee kan rijden <_<.

Zag mezelf nog niet in 't lijstje staan dus d8 meld 't nog ff.

Dan nog een vraag, waar in Dedemsvaart precies?

Greetz

Link naar reactie
Ben er ook bij <_<,

Was nog niet helemaal zeker, nu wel...

Weet dat ik niet meer mee kan eten, maar neem aan dat ik nog wel gewoon mee kan rijden :m:.

Zag mezelf nog niet in 't lijstje staan dus d8 meld 't nog ff.

Dan nog een vraag, waar in Dedemsvaart precies?

Greetz

Je kan nog gewoon mee eten hoor, trek je niets van de deadlines aan dat is toch altijd een zooitje :m::schater: Wat betreft mijn adres je hebt PM :unsure:

Groet,

Roger

Link naar reactie
Wij (Joost en Bianca) komen ook mee.... Eens kijken hoe mijn z4 het houd met <_< stuur

Eten voor Joost: Nr 65

Als jij even de andere kant op kijkt kan ik je stuur eruit slopen scheelt een rit naar Duitsland. Dit is overigens het enige voordeel wat de m heeft ten op zichte van de compressor. Het stuur en de stoelen :m:

Leuk dat jullie meegaan, ik heb mijn adres in een pm gestuurd.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.