Ga naar inhoud

Geile muziek


The Shrike

Aanbevolen berichten

acdc.jpg

Dit is ook erg o.k. in de auto (alleen de medepassagier houdt hier niet van, jammer dan!) dancerockrd0.gif

Doe mij Thunder Struck maar... gaat het rechtervoetje vanzelf wat dieper duwen :kisstogether:

Link naar reactie
Het is geen geheim dat ik toch wel meer van de stevige rock / metal ben (zal mede door mijn werk komen denk ik).

Doet u mij dan maar een keer "far beyond driven" van de band van de man zaliger die jou avatar siert. En dan vooral 5 minutes alone.

headbang.gif

Link naar reactie
Die hoogovens zijn wel ver van het gooise matras, dus het was maar een flauwe slag in de wind.

Hardcorus waarschijnlijk :muur::schater:

Link naar reactie
Doet u mij dan maar een keer "far beyond driven" van de band van de man zaliger die jou avatar siert. En dan vooral 5 minutes alone.

Dime was een voormalig endorsee van ons (Randall / Washburn). Helaas veel te vroeg overleden.

U vraagt..wij draaien...maar dan ook deze :

Link naar reactie
  • 1 maand later...

5 minutes alone... dat vind zelfs een te gek nummer :ok: Ben niet van de HR maar dat is toch wel gaaf. Ken je White Zombie? Dit is wel een mooie combi van een soort Techno met HR:

David wat doe jij met gitaren etc? Ikke ben ook een (soort van) beetje uit die hoek he ;)

Link naar reactie
toen was ie net 7 of zo... :blink:

Ik was al 10 hoor...jij luisterde waarschijnlijk nog naar Kinderrrren voor Kinderrren met je 12 jaar.... :schater: (ok ok ..ik heb hier heeeel vroeger ook nog eens auditie voor gedaan :unsure::schater: )

Maar heb dit concert al meerdere malen op video gezien...en naar mijn mening is het gewoon een van de beste concerten die ze ooit gegeven hebben...al was deze hele tour eigelijk wel erg goed !

Link naar reactie
ok ok ..ik heb hier heeeel vroeger ook nog eens auditie voor gedaan :blink::schater:

De invloeden van 't gooise matras zeker :unsure:

Je kan dan misschien wel een leuk hardkoor samenstellen. 20 kinderen die "for whom the bell tolls" grunten :schater: (met goois accent!)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.