Ga naar inhoud

Z3 total loss


Lotte3Z

Aanbevolen berichten

Pffff, toen ik die foto's zag schok ik wel even. Gelukkig heb je zelf niets!

Wat de schade aan de zzz betreft: ben er zelf 2 weekjes geleden ook achtergekomen dat een beetje schade aan een zzz al behoorlijk in de papieren gaat lopen...

Link naar reactie
  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nou ik ook nog even dan... om inderdaad uit te spreken dat je het goed doorstaan hebt. De bibbers komen meestal later. Ik las ergens dat het Forum "healend"is en misschien is dat ook zo als je ziet hoeveel mensen reageren.

Sterkte Lotte verder en gauw weer tot ziens

Harrie

Link naar reactie

Lotte, zeer triest om dit allemaal te lezen :thumbup:

Maar gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen :D

Materiaal is vervanbaar al blijft het klote.

Afspraak voor een onderhoudsbeurtje hoeft nu ook niet meer, zie wel dat het achterruitje nog intact is, verbaast me dat de Z er nog zo uitziet.

Toch vreemd dat hij is gaan schuiven, misschien had je een te zachte band, zie op de foto dat één achterband lek staat. het blijft gissen.

Veel sterkte :wave:

Link naar reactie

Jesus....... :wave:

Wat heb jij een geluk gehad zeg, gezien de omstandigheden dan. Moet je toch niet aan denken dat je iets langer was geweest...

Als ik 'm nog had, had ik meteen rolbeugels gemonteerd. Zo zie je wel dat de voorruit constructie flink sterk is maar misschien toch net niet afdoende bij dit soort ongelukken. Ben blij dat je niks hebt behalve een gedeukte ego en een financiele strop. Ik wens je veel sterkte en hoop dat er ooit een nieuwe (droom) auto voor je komt.

Link naar reactie

Hallo Lotte,

Net je verhaal gelezen en de trieste foto's bekeken. Vooral dat je de straat tegen je hoofd voelde…. gadverdamme wat eng.

Ik ben ook een keer 180 graden omgedraaid en tegen de stoeprand en lantaarnpaal geknald maar gelukkig niet over de kop geslagen. Dit was op een rotonde dus ook in een bocht. Ik reed niet harder dan circa 40 km/h. Ook toen was het net gaan miezeren en vertelde de politie dat dit soort ongelukken vaak gebeurde omdat het wegdek dan spekglad wordt door bandenslijpsel in combinatie met dieselolie wat als een dunne film komt bovendrijven. Ik ben nog steeds een beetje angstig in deze omstandigheden en daarom wil ik graag zo’n slipcursus gaan volgen.

Ik wens je veel sterkte met de verwerking van dit avontuur.

Link naar reactie

Shiiiiiit Lotte, door het oog van de naald gekropen, wat een ellende. Z3 op de kop, aleen al de gedachte geven mij al de rillingen.

Dit geeft maar weer eens aan dat je met nat weer zeer defensief moet rijden met de zZz.

We hopen je snel weer te zien op één van de ritten en als het kan met een nieuwe zZz.

Frank & Karin

Link naar reactie

Hi Lotte, shocking :blink::blink:

Zoals al door velen gemeld, gelukkig ben je er zelf heelhuids uitgekomen! :thumbup:

Het is jammer van je ZzZje, maar wees blij dat het uiteindelijk in deze auto en niet in iets anders is gebeurd.

Je verhaal lezend had het ook heel anders kunnen aflopen :unsure:

Een auto is altijd mettertijd te vervangen een leven niet.

Sterkte met de afwikkeling van alle zaken.

Brengt ons terug op een topic van een poosje geleden.......... De A -stijl is versterkt, welke genius Z kenner zij ook alwaar dat dit geen extra veilgheid was?

Link naar reactie

:unsure: brrrr krijg er gewoon kippevel(of kippenvel) van bij het lezen van je verhaal.

Kleine troost misschien.....

Verkoop alle goede delen los, dan zul je nog versteld staan wat ze nog opleverd. :blink:

Stoelen, airbags,boordcomputer deurpanelen enz......

Succes met je volgende aankoop.

:thumbup:

Link naar reactie

Wat erg om dit te lezen Lotte :unsure: Ik weet inmiddels ook hoeveel pijn het doet om je Zetje er zo bij te zien staan. Het ene moment ga je rustig naar je werk, en 5 minuten later sta je omgekeerd tegen de vangrail geparkeerd. Vooral de eerste paar uur lijkt het wel een soort droom en hoop je wakker te schrikken. Godswonder dat je daar heelhuids uit bent gestapt, gelukkig maar!!! :thumbup: Veel succes met de naverwerking.

Link naar reactie

Lotte, wat een verhaal zeg. Hoewel je mooie ZZZ vreselijk beschadigd is, is het fijn dat jij dat niet bent. Gellukig. De foto's waren schrikken.

Sterkte !

Link naar reactie

:) dit is echt shocking.

Ik had al gelezen in een ander topic dat je je auto total los had gereden, maar zo had ik niet verwacht :wave:

Wat heb jij ongelooflijk veel geluk gehad!

heel veel sterkte.

Wat Z3tje zegt lijkt mij inderdaad ook het beste...Bruikbare onderdelen los via marktplaats oid. verkopen... en dan zorgen voor een leuke verse ZzZ.

Link naar reactie

Je zus.... Wat heb je een geluk gehad zeg!! Balen natuurlijk dat de Zzz total loss is, maar wees blij dat het de Zzz is en niet jezelf. Zo op de foto te zien ken ik de weg waar het gebeurd is. Normaal gesproken moet je daar toch wel met die snelheid de bocht kunnen nemen.

Maar gelukkig dat je er met slechts een paar blauwe plakken en schrammen vanaf bent gekomen!!

Sterkte verder.

Ruben

Link naar reactie
heb je de zzz al thuis,Lotte?

Hij staat nu in Zeist ja, dorpje verderop.

Zielig om te zien. Ze gaan nu kijken hoeveel hij ongeveer waard is en daarna gaat hij waarschijnlijk naar Reeuwijk!

Als we een manier vinden om 'm te vervoeren in ieder geval ;)

Link naar reactie
Zielig om te zien. Ze gaan nu kijken hoeveel hij ongeveer waard is en daarna gaat hij waarschijnlijk naar Reeuwijk!

Als we een manier vinden om 'm te vervoeren in ieder geval ;)

ik hoorde 't gister van Ruud dat de zzz onderweg was naar nederland.

en Ruud zou 't wel weten hoe de zzz in Reeuwijk komt.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Heftig... :rolleyes:

Wel een serieuZe waarschuwing voor iedereen die Zonder of met Crappy-Goedkope look-alike rolbeugels rondrijden.

Ik ben óók blij dat het Zo goed is afgelopen.

Link naar reactie
Heftig... :rolleyes:

Wel een serieuZe waarschuwing voor iedereen die Zonder of met Crappy-Goedkope look-alike rolbeugels rondrijden.

Ik ben óók blij dat het Zo goed is afgelopen.

Maar volgens mij had Lotte juist HELEMAAL GEEN rolbeugels....dus zou je denken dat zelfs het door jouw omschreven type rolbeugel waarschijnlijk meer zal helpen als helemaal niets of???

Link naar reactie

Lotte had inderdaad geen rolbeugels.

De constructie van de voorraam-omlijsting (galgje-woord) is dermate stevig dat het de inzittenden behoorlijke bescherming biedt bij een rollover.

Natuurlijk zijn de extra rolbeugels een goede aanvulling hierop.

Coupe rijden blijft natuurlijk het meest verstandige.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.