Ga naar inhoud

Z3 total loss


Lotte3Z

Aanbevolen berichten

He Lotte,

Lees dit nu pas! Wat een verhaal zeg!! ;) Ik schrok wel even. Je bent toch een van de eerste leden van de Z3 Hyve :thumbup: En wat ben je er goed van af gekomen. dit lijkt me ook een belangrijke les voor alle Z3 rijders.

Ik hoop dat je er inmiddels weer helemaal bovenop bent gekomen!

Uit eigen ervaring wil ik stellen dat het niet leuk is om iedere keer als je inlogt op het forum, weer geconfronteerd te worden met het K U T moment dat je een probleem hebt met de ZZZ. Medeleven van forumvrienden bij o.m. schade is absoluut geweldig maar op een gegeven moment moet je het achter je kunnen laten anders is verwerking langdradig en onnodig pijnlijk.

De terugkerende confrontatie met het vreselijke moment dat je ZZZ iets overkomt door nieuwe posts aan het topic toe te voegen helpt daar m.i. niet bij... omdat Lotte er zelf niet om vraagt/ zal vragen, wil ik voorstellen om de kist te sluiten en te begraven nu. Close topic svp.

Link naar reactie
  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

(het komt niet vaak voor) maar nu ben ik het met Tinus eens...

Gooi hem maar dicht, er is geen zinvolle (behalve deze) toevoeging aan dit topic meer mogelijk!!!!

Lotte heeft een nieuwe Z3 en ze is het allang vergeten.. :thumbup:

Link naar reactie

Het lijkt mij dat Lotte de enige is om dit te beslissen. Ik vind het ook niet prettig als anderen beslissingen voor mij gaan nemen.

Uit eigen ervaring wil ik stellen dat het niet leuk is om iedere keer als je inlogt op het forum, weer geconfronteerd te worden met het K U T moment dat je een probleem hebt met de ZZZ. Medeleven van forumvrienden bij o.m. schade is absoluut geweldig maar op een gegeven moment moet je het achter je kunnen laten anders is verwerking langdradig en onnodig pijnlijk.

De terugkerende confrontatie met het vreselijke moment dat je ZZZ iets overkomt door nieuwe posts aan het topic toe te voegen helpt daar m.i. niet bij... omdat Lotte er zelf niet om vraagt/ zal vragen, wil ik voorstellen om de kist te sluiten en te begraven nu. Close topic svp.

Link naar reactie

Er zijn ooit topics om mindere redenen gesloten, meen ik. Ben het met MdV eens, genoeg is genoeg.

Daarom, in alle oprechtheid en naar eer en geweten gooi ik enig eigen initiatief erin en kwak daarmee dit topic dicht. Over, uit, done with. :thumbup:

En als Ivo of wie dan ook het heel hard nodig vindt om de boel alsnog te openen, dan kan dat.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.