Ga naar inhoud

data knallen in duitsland


data knallen in Duitsland  

16 leden hebben gestemd

  1. 1. data

    • zondag 22 juli
      1
    • zaterdag 28 juli
      0
    • zondag 26 augustus
      0


Aanbevolen berichten

  • Reacties 215
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ehm... gister aangetoond: zonder nav en Roger kom je juist WEL op tijd op de juiste bestemming aan (echter toch minder leuk dan met zn allen tegelijk heb ik gemerkt :lol2: ! Eenieder die met Roger oprijdt komende vrijdag: vergeet niet dat je al EUR 175 voor de Slip&Grip hebt betaald :schater:

was een geweldige dag mensen, heerlijk gedroomd na al dat autobahn geweld en de bijbehorende adrenaline. Met een grote glimlach de week weer in.. 'goh wat heb JIJ dit weekend gedaan?'

Nou... :offtopic: ...... :thumbup:

Ik ben met wat enthousiate Z3 members Duitsland in gegaan. Heb mijn best gedaan ze z.s.m. te lozen wat ik in een uurtje voor elkaar had, en ben lekker in mijn eentje verder gaan spelen... :schater:
Link naar reactie
Wat is Martin stil? Zou die nog aan het werk zijn? :schater::schater:

Nee, om 00:15uur was ik iets anders aan het doen!!!

Echt heel erg jammer dat ik er niet bij kon zijn..... :offtopic:

Link naar reactie
Nee, om 00:15uur was ik iets anders aan het doen!!!

Echt heel erg jammer dat ik er niet bij kon zijn..... :offtopic:

Was jij de hond dan aan het uitlaten ofzo...iets anders kan ik me niet bedenken :schater::schater:

Volgende keer (hopelijk zeer binnenkort) moet je gewoon mee gaan want het was echt een super dag !!!

Link naar reactie
Na de belevenis van gisteren weet ik voor 200% dat er gewoon een M moet komen..en zelfs een Roadster (liefst Estoril) behoort dan tot de mogelijkheden...

Ja, ik merk dat er nu toch een duidelijke scheur in het QP-pact komt. We zijn trots dat je uit de kast bent gekomen David. :schater::schater:

Link naar reactie
Kom maar op met die data mensen ik ben er weer klaar voor :thumbup: ergens eind van de maand september heb ik weer gespaard voor wat benzine en heb vers rubber, kan Ruud zijn tank ook weer volgooien :schater:

wanneer jij bent geweest gaat ie weer 3 weken op vakantie denk ik

Link naar reactie
Kom maar op met die data mensen ik ben er weer klaar voor :thumbup: ergens eind van de maand september heb ik weer gespaard voor wat benzine en heb vers rubber, kan Ruud zijn tank ook weer volgooien :schater:

Na een maand niet autorijden heb ik heel veel benzinecentjes over en het rubber is ook nog als nieuw dus elke datum na de 15e september is goed voor mij. Ik heb heel wat gemist zie ik.

Link naar reactie

Van de site van Autoweek :schater:

Autobahnpolizei pakt snelheidsduivels

27 augustus 2007 · Tekst Andrew Mason

De Duitse snelwegpolitie heeft afgelopen weekend verschillende bestuurders van supersportauto’s van de A1 gehaald.

De Lambogini’s, Porsche’s en Ferrari’s vielen op vanwege hun gevaarlijke inhaalmanoeuvres. De politie vermoedt dat de auto’s deelnamen aan een illegale rally à la Cumball 3000 waar eerder dit jaar veel ophef over was.

Saillant detail van het originele Duitse bericht: alsof ze het willen benadrukken wordt pas aan het einde gemeld dat de auto’s waren voorzien van Nederlandse kentekens. Jaja, ook wíj willen af en toe wel eens hard rijden.

Link naar reactie
eind van de maand september heb ik weer gespaard voor wat benzine en heb vers rubber, :schater:

En ik mijn hypotheek weer verhoogd. :schater:

Wij zijn erbij.

Heb in mijn vakantie ook zo'n Brabus Mercedesrijder naar het RIAGG geholpen.

Wil ik graag nog een keer doen. :thumbup:

Link naar reactie
nog geschrokken van de LKW Zoll poortjes???

nee, wel van de anti L&B drempels in Dedemsvaart :thumbup: duurde een uur om daar weg te komen

Er moest iemand pinnen, die dus een uur deed over een straatje met een paar drempels waarna we hem de hele dag niet meer hebben gezien :schater:

Link naar reactie
Van de site van Autoweek :schater:

Autobahnpolizei pakt snelheidsduivels

27 augustus 2007 · Tekst Andrew Mason

De Duitse snelwegpolitie heeft afgelopen weekend verschillende bestuurders van supersportauto’s van de A1 gehaald.

De Lambogini’s, Porsche’s en Ferrari’s vielen op vanwege hun gevaarlijke inhaalmanoeuvres. De politie vermoedt dat de auto’s deelnamen aan een illegale rally à la Cumball 3000 waar eerder dit jaar veel ophef over was.

Saillant detail van het originele Duitse bericht: alsof ze het willen benadrukken wordt pas aan het einde gemeld dat de auto’s waren voorzien van Nederlandse kentekens. Jaja, ook wíj willen af en toe wel eens hard rijden.

De A1 zijn wij ook overheen gereden, welke autobahn eigenlijk niet gisteren :thumbup::schater:
Link naar reactie
Heb in mijn vakantie ook zo'n Brabus Mercedesrijder naar het RIAGG geholpen.

Wil ik graag nog een keer doen. :lol:

Nou dan zal ik je nog maar even laten meegenieten. Roger bleef maar achter hem aan plakken ;) totdat de taxi opzij ging, en wij zaten daar direct achter :(:nasty: (het geluid alleen al!!!! super!!!!!) man achter het stuur bleef nors :angry: voor zich uit kijken, vrouw ernaast zat er superverkrampt bij :thumbup: , hahaha die heeft vast nog nooit zoiets waanzinnigs meegemaakt dus we hebben vriendelijk naar ze geglimlacht. Dit was vlak voor de Nederlandse grens, daarna gingen wij (huichelaars die we allemaal zijn) weer braaf 120 rijden, die taxi bleef maar achter ons, wij hielden steeds meer in maar hij kwam echt niet meer :schater::schater:

Pas toen we af gingen slaan naar een stopplek kwam hij weer voorbij en toen zwaaide vrouwlief (die waarschijnlijk allang blij was dat ze alles had overleefd), van manlief weet ik het niet.

Ja, het was een leuke afsluiting van deze dwaze dag vol onverwachte avonturen.......

Link naar reactie
nee, wel van de anti L&B drempels in Dedemsvaart :thumbup: duurde een uur om daar weg te komen

Er moest iemand pinnen, die dus een uur deed over een straatje met een paar drempels waarna we hem de hele dag niet meer hebben gezien :schater:

Hij heeft gewoon 1000 euro staan pinnen (geldautomaten waren vandaag leeg in het dorp) en is naar Polen vertrokken ;)
Link naar reactie
Nou dan zal ik je nog maar even laten meegenieten. Roger bleef maar achter hem aan plakken ;) totdat de taxi opzij ging, en wij zaten daar direct achter :(:nasty: (het geluid alleen al!!!! super!!!!!) man achter het stuur bleef nors :angry: voor zich uit kijken, vrouw ernaast zat er superverkrampt bij :thumbup:

Haha, dat gezicht had ik wel willen zien. Ik dacht dat die taxis heel snel waren, zeker die brede modellen met zo'n brabus sticker.

In Italie kwam zo'n duitser op de snelweg met een "Roger uitlaat :schater: "met heel veel kabaal langs racen.

Bij een volgende stoppunt ben ik er achter gaan staan. Ik zeg tegen Annelies: dat is een hele snelle, even kijken tot hoever ik die bij kan houden met accelereren. Maar wat blijkt: Met heel veel geweld en kabaal spoot die weg maar ik moest van het gas af bij het accelereren anders had ik 'm geraakt. Die Z-tjes zijn waarschijnlijk veel lichter. Komische ervaring.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.