Ga naar inhoud

data knallen in duitsland


data knallen in Duitsland  

16 leden hebben gestemd

  1. 1. data

    • zondag 22 juli
      1
    • zaterdag 28 juli
      0
    • zondag 26 augustus
      0


Aanbevolen berichten

  • Reacties 215
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Pfffff, krijgen we dat gejank weer -_- nee hoor ik denk dat we bij regen de boel afblazen ik heb ook geen zin in ongelukken :) Bovendien is mijn kindje geen regen gewent, en komt dan ook niet buiten spelen :wave:

ja hoor ga jij nou ineens ook volwassen doen? :schater:

Link naar reactie

Ha, de sfeer zit er alweer lekker in. :thumbup:

Met regen gaat de helft niet mee.

Met een beetje regen nog eens de helft daarvan ook niet.

En de resterende twee zijn het op het forum al niet eens en nemen elk een andere route.

Zo wordt het in ieder geval een zeer exclusief treffen. :schater:

Ik heb er steeds meer zin in. :D

Link naar reactie
Ha, de sfeer zit er alweer lekker in. :thumbup:

Met regen gaat de helft niet mee.

Met een beetje regen nog eens de helft daarvan ook niet.

En de resterende twee zijn het op het forum al niet eens en nemen elk een andere route.

Zo wordt het in ieder geval een zeer exclusief treffen. :schater:

Ik heb er steeds meer zin in. :D

Beetje kietelen moet kunnen toch!? :D ik heb er ECHT zin in :thumbup: en ben er gewoon bij, maar in het kader van goed verwachtingsmanagement leek het me goed om in lijn met vorige editie, te melden dat het weer mogelijk roet in het eten gooit. Niemand zit te wachten op aantal ZZZ's, wat :m:'s en dan ook nog eens een paar QP's op elkaar (laten we die kruisbestuiving achterwege laten). Paar spatjes tuurlijk geen probleem, maar als het hoost :nono: . Een van de beste adviezen die ik ooit kreeg: neem nodige maar geen onnodige risico's..

Knalritjes & berliner bollen... :thumbup: !

Link naar reactie
Beetje kietelen moet kunnen toch!? :D ik heb er ECHT zin in :thumbup: en ben er gewoon bij, maar in het kader van goed verwachtingsmanagement leek het me goed om in lijn met vorige editie, te melden dat het weer mogelijk roet in het eten gooit. Niemand zit te wachten op aantal ZZZ's, wat :m:'s en dan ook nog eens een paar QP's op elkaar (laten we die kruisbestuiving achterwege laten). Paar spatjes tuurlijk geen probleem, maar als het hoost :nono: . Een van de beste adviezen die ik ooit kreeg: neem nodige maar geen onnodige risico's..

Knalritjes & berliner bollen... :thumbup: !

Hoo, was als grapje bedoelt!!!! Heb er echt veel zin in.

Ben het helemaal met jullie eens.

Nog sterker, als het wegdek enigsinds nat is dan rijdt deze jongen echt niet harder dan 120.

Gezien de recente ervaringen van Lotte en mijn zoon weet ik hoe snel dat kan gaan met Z op een nat wegdek.

Ben zelf ook tig jaar geleden met een Alfa GTV over de vangrail geschoten en kan dus uit ervaring meepraten dat zoiets echt onverwacht kan gebeuren op een nat wegdek zonder dat je zelf rare capriolen uithaalt.

Gassen, hartstikke leuk maar wel veilig en verantwoord voor ons en onze medeweggebruikers.

Gaat vast goedkomen want ik denk dat we er allemaal zo over denken.

:thumbup:

Link naar reactie
Gassen, hartstikke leuk maar wel veilig en verantwoord voor ons en onze medeweggebruikers.

Gaat vast goedkomen want ik denk dat we er allemaal zo over denken.

:thumbup:

WIJZE WOORDEN !!! :D

aangepast door Marvin
Link naar reactie

Ik kan er zondag helaas niet bij zijn..... het is hier zo ongelooflijk druk dat ik mezelf geen vrije dag toe kan eigenen!!!

Viel Spass... :thumbup:

Link naar reactie
Ik kan er zondag helaas niet bij zijn..... het is hier zo ongelooflijk druk dat ik mezelf geen vrije dag toe kan eigenen!!!

sufferd :thumbup:

niet piepen over drukte, is gewoon een keuze om niet te gaan (ook prima). Vermoed zo dat er hier een paar rondlopen die minstens zo druk hebben...

dont get me wrong, had het gewoon tof gevonden als je er ook bij zou zijn geweest.

Link naar reactie
Zijn er mensen die samen willen oprijden richting Dedemsvaart ?

Zelf vertrek ik vanuit Hilversum...via ik neem aan de A1 / A28 of A27 / A28 :rolleyes:

Lijkt me een tof plan. Ik vertrek vanuit Houten en kan ook via Hilversum. De A-28 is denk ik de kortste route.

Kan om 9.00 uur bij je zijn. Moet je even PM sturen voor contactgegevens. :sadder:

Link naar reactie
Lijkt me een tof plan. Ik vertrek vanuit Houten en kan ook via Hilversum. De A-28 is denk ik de kortste route.

Kan om 9.00 uur bij je zijn. Moet je even PM sturen voor contactgegevens. :rolleyes:

ik haak ook graag aan, is voor mij op de route...

@david sms me ff je gegevens

Link naar reactie

Aangezien het bij mij nogal lastig parkeren is (moet zelf mijn auto al 2 blokken verder parkeren)...stel ik dan toch voor om onderweg af te spreken...

Wat dachten jullie van de Mc'Donalds bij Houten naast de Hornbach ?? Vanaf daar kunnen we zo de snelweg op...en kan Roodkapje als hij wil en andere gegadigden ook nog aansluiten ?

Link naar reactie
Aangezien het bij mij nogal lastig parkeren is (moet zelf mijn auto al 2 blokken verder parkeren)...stel ik dan toch voor om onderweg af te spreken...

Wat dachten jullie van de Mc'Donalds bij Houten naast de Hornbach ?? Vanaf daar kunnen we zo de snelweg op...en kan Roodkapje als hij wil en andere gegadigden ook nog aansluiten ?

McDonalds, helemaal goed. Dan gaat Martin waarschijnlijk toch weer wel mee :schater:

Martin hoe laat ben jij bij McDonalds?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.