Ga naar inhoud

data knallen in duitsland


data knallen in Duitsland  

16 leden hebben gestemd

  1. 1. data

    • zondag 22 juli
      1
    • zaterdag 28 juli
      0
    • zondag 26 augustus
      0


Aanbevolen berichten

  • Reacties 215
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Even een update datum staat voor zondag 26 augustus diegene die zich hebben opgegeven heb ik mijn adres gepm't als iedereen er rond 10.30u/11.00u kan zijn drinken we nog een koffie en gaan daarna richting Duitsland. Wel een besoten clubje 9 ZZZ's en een Motor ik heb er zin in ik hoop dat ik iedereen kwijt kan :schater:

Link naar reactie
Even een update datum staat voor zondag 26 augustus diegene die zich hebben opgegeven heb ik mijn adres gepm't als iedereen er rond 10.30u/11.00u kan zijn drinken we nog een koffie en gaan daarna richting Duitsland. Wel een besoten clubje 9 ZZZ's en een Motor ik heb er zin in ik hoop dat ik iedereen kwijt kan :schater:

goed dat je er weer bent... neem aan dat vakantie top is geweest?!

dank voor adresgegevens (voor een afspraak over 5 weken ;))

jij hebt zin om te knallen! :wave:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Aangezien die poll's mateloos populair zijn gooi ik er ook 1 tegenaan voor die exclusieve (niet mijn woorden) meeting knallen in Duitsland. Vertrektijd ongeveer 11.00 uur vanuit Dedemsvaart eindtijd ongeveer 15.30 in Dedemsvaart of je rijd vanuit Duitsland naar huis.

Definitieve aanmeldingen:

(S)toploss

David Z3

Huub

ArjanR1 (motor)

Rob (Afgemeld)

MDV

Roodkapje

Edwin en Nadia

MartinVH

Ivodl

Rob heeft zich afgemeld dus nog een plekkie over :newblush:
Link naar reactie
Goed man, en een goeie vakantie :thumbup: Huub heeft zich inmiddels ook afgemeld,het zal wel die overdaad aan ^_^ power zijn :schater:

Dank je, wordt vast wel weer leuk. Even bratwurst essen.

Vakantieverslag volgt. Hopelijk kom ik nog veel moois tegen.

Link naar reactie
Goed man, en een goeie vakantie :thumbup: Huub heeft zich inmiddels ook afgemeld,het zal wel die overdaad aan ;) power zijn :schater:

Oh ^_^ jammer, altijd wel gezellig met de gebroeders.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik zit de 26e met een probleempje :o

Ik moet werken, kan die dienst aan niemand anders kwijt helaas ;) ;) :D

Nou dat is lekker, misschien kun je die camera bij Rob op zijn Harley plakken, wellicht dat Huub anders bij Rob achterop springt en vervolgens de camera bedient :schater: Jammer Arjan, niets aan te doen wellicht een volgende keer :thumbup:
Link naar reactie
Nou dat is lekker, misschien kun je die camera bij Rob op zijn Harley plakken, wellicht dat Huub anders bij Rob achterop springt en vervolgens de camera bedient :schater: Jammer Arjan, niets aan te doen wellicht een volgende keer :thumbup:

roger wil je in de eerste post updaten wie er wel en niet bijzijn? thanks!

teveel afhakers.. :thumbup:

Link naar reactie
Kan trouwens de definitieve datum ook in de eerste post?

Omdat Roger wegens persoonlijke omstandigheden een aantal dagen niet of minder op het forum aanwezig zal zijn, ben ik zo vrij geweest zijn eerste post ietwat aan te passen. De relevante gegevens staan er nu.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.