Ga naar inhoud

data knallen in duitsland


data knallen in Duitsland  

16 leden hebben gestemd

  1. 1. data

    • zondag 22 juli
      1
    • zaterdag 28 juli
      0
    • zondag 26 augustus
      0


Aanbevolen berichten

  • Reacties 215
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Volgens mij was jij (Mdv) de enige die de goede afslag nam en reden wij allemaal als een stel schapen achter Roger aan :schater: ...wel jammer dat we je kwijtraakte

Eerlijk is eerlijk jongens/meisjes, Martijn is de enige die zich aan de route en het tijdschema heeft gehouden. Hij heeft hierbij recht op de Z3Autobokal 2007.

Roger (& Nicole), bedankt voor de ontvangst en de omleidingen door geheel West Duitsland. Er is zo nu en dan behoorlijk hard gereden maar wel verantwoord. Als we de Z-tjes echt de sporen geven dan gaan ze echt snoeihard. LOL. Leuk om dat op deze wijze met het forum te doen. Annelies en ik hebben genoten van jullie verhalen en het enthousiasme onderweg. Was weer ouderwets kwajongens en meisjes op pad. Het leven moet ook niet altijd zo serieus zijn he!

Enkele impressies:

cimg1549mediumjv4.jpg

Nijkerk: The engines

cimg1553mediumgg0.jpg

Daar zijn ze weer! :thumbup:

cimg1561mediumsk1.jpg

Edwin

cimg1562mediumnm9.jpg

Z3Mrunner

cimg1563mediumhk9.jpg

davids Z3

cimg1564mediumly9.jpg

MdV

Link naar reactie

De eerste keer waren we snel op de bestemming en net zo snel weer terug. Binnen een paar uur uit en thuis.

Ik snap nu waarom het zoveel later is geworden. Ten eerste domweg achter Roger aanrijden levert altijd vertraging op en ten tweede als jullie nog boodschappen gaan doen wordt het vanzelf wel laat, ja. :thumbup:

Link naar reactie
De eerste keer waren we snel op de bestemming en net zo snel weer terug. Binnen een paar uur uit en thuis.

Ik snap nu waarom het zoveel later is geworden. Ten eerste domweg achter Roger aanrijden levert altijd vertraging op en ten tweede als jullie nog boodschappen gaan doen wordt het vanzelf wel laat, ja. :blink:

Rob, rijden we samen op naar Lelystad a.s. vrijdag :thumbup: Gaan we woensdag vast rijden :schater: En wat dat boodschappen betreft Martijn moest nog pinnen maar ja niets uitgegeven dus hij betaalt vrijdag de lunch :D
Link naar reactie
Rob, rijden we samen op naar Lelystad a.s. vrijdag :thumbup: Gaan we woensdag vast rijden :schater: En wat dat boodschappen betreft Martijn moest nog pinnen maar ja niets uitgegeven dus hij betaalt vrijdag de lunch :D

ja, als Martijn aankomt tenminste! Als z'n telefoon weer leeg is raakt ie natuurlijk de weg weer kwijt. :schater:

Link naar reactie
ja, als Martijn aankomt tenminste! Als z'n telefoon weer leeg is raakt ie natuurlijk de weg weer kwijt. :schater:

ehm... gister aangetoond: zonder nav en Roger kom je juist WEL op tijd op de juiste bestemming aan (echter toch minder leuk dan met zn allen tegelijk heb ik gemerkt :blink: ! Eenieder die met Roger oprijdt komende vrijdag: vergeet niet dat je al EUR 175 voor de Slip&Grip hebt betaald :schater:

was een geweldige dag mensen, heerlijk gedroomd na al dat autobahn geweld en de bijbehorende adrenaline. Met een grote glimlach de week weer in.. 'goh wat heb JIJ dit weekend gedaan?'

Nou... :thumbup: ...... :D

Link naar reactie
Yeah!!! Nog een keer, nog een keer :offtopic: :thumbup: :lol2:

Ja, Nadia heeft de smaak te pakken hoor! Volgens mij kan het nu niet hard genoeg gaan.

Edwin, haal de toerbegrenser er maar af want ze vindt 'm een beetje traag. :schater:

Link naar reactie
Ja, Nadia heeft de smaak te pakken hoor! Volgens mij kan het nu niet hard genoeg gaan.

Edwin, haal de toerbegrenser er maar af want ze vindt 'm een beetje traag. :schater:

Volgende keer iets vroeger gaan, dan zijn de wegen wat leger en wil ik zelf rijden, ik vond het nu te link met twee banen en verkeer dat ineens naar links kan gaan, ben nog niet goed gewend aan deze auto. Dus ik ga het zeker nog een keer zelf proberen! Of ik dan ook 170 ga (hoezo begrenzer? niets van gemerkt) weet ik nog niet, ligt eraan hoe kaarsrecht en leeg de weg is.... Maar ernaast zitten is ook gaaf hoor!!! :thumbup: :lol2: Heb zelfs nog een tukkie gedaan in het zonnetje, heerlijk.

@ David: we kijken vanavond nog wel even voor de foto's maar het gros is scherpgesteld op de dode beestenbende op de voorruit dus daar hebben we weinig aan. Er is nog 1 filmpje waar we jou inhalen, maar of je dat wilt?? :offtopic:

Link naar reactie
Yeah!!! Nog een keer, nog een keer :offtopic: :thumbup: :lol2:
Mij best :lol2: roept u maar een datum kan ik mijn voorbereidingen treffen. De route een x of 10 voorrijden zodat ik er in 1x naar toe kan :lol2: BTW dat omrijden heb ik ingecalculeerd omdat iedereen zo aan het genieten was, jammer van die afvallige ;)
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.