Ga naar inhoud

De (ex) motoren van ForumMembers...


Zedri

Aanbevolen berichten

  • Reacties 113
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als ik me niet vergis hebben we in het verleden al een lijstje gehad met de oude liefdes (auto's en motoren) Kan het niet zo snel terugvinden.

Je hebt helemaal gelijk, zoals Pierre al laat zien. was mij ontschoten.

Link naar reactie

Maar dit is weer een nieuw lijstje, dus we gaan gewoon verder...:

Ex.:

Honda CBR600 Hurricane - 1987

DKW (Auto Union) RT250S - 1956

Heden:

Yamaha Thunderace - 1998 (van mij)

Ducati Monster 750 - 1999 (van mijn vrouw)

Moet wel zeggen dat sinds de aanschaf van de Zzz, er weer veel te weinig op gereden wordt.

Link naar reactie
Wat heb jij een :lol: -avatar zeg.

Zit ik me hier een mier van m'n beeldscherm af te poetsen :fiew:

:wave:

Sorry :thumbup:

:schater::schater::schater::schater: Ik moest twee keren kijken toen ik het ook zag. Leuk Arjan ;)

Link naar reactie
Wat heb jij een ;) -avatar zeg.

Zit ik me hier een mier van m'n beeldscherm af te poetsen :fiew:

:wave:

Sorry :thumbup:

zat ook al te kijken, ;wat loopt er nu weer op m'n scherm :schater: :schater: :schater: :schater:

Link naar reactie

Huidige motor

Triumph Trophy 900

exen:

Suzuki GSX 750

KTM 250 enduro

Suzuki 125 crosser

Rij nog steeds met veel plezier motor maar met mooi weer is het wel even kiezen.

Groeten,

Wout

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Mijn eerste bike: Ducati 750 SS

Na een jaartje verkocht en een Ducati 900 Superlight van het eerste type gekocht, dus met Marvic magnesium wielen en andere lekkere goodies.

Na een tijdje een Ducati 916 (geel) erbij gekocht, maar twee was toch eigenlijk teveel van het goede (alhoewel :lipssealed: ). Dus die weer na een jaar verkocht.

Op het verlanglijstje staat nog een MV Agusta Brutale, maar eerst een Z3 QP :newblush:

Link naar reactie

Daar gaat íe dan:BMW R50, BMW R69S, Harley Libarator, BMW R90. BMW r1150 RT. Bij elkaar meer dan 30 jaar tweewielers en bijna net zoveel ongelukken. Dan maar een zzz. Veel veiliger en rustiger. De Harley gebruikte net zo veel olie als benzine, en remmen: ho maar. De snelle BMW's hebben tot pittige ongevallen geleid, maar gelukkig nooit fataal.....

Adriaan :m:

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Als nieuwe Z3 2.8 bezitter zal even mijn historie aan motors opnoemen ;-)

Honda CB400

Kawa 650Z

Honda 750K

Honda Goldwing 1000

Honda Goldwing 1100

Honda Goldwing 1200

Yamaha XT500

Kawasaki ZZR1100

Kawasaki VN15

Kawasaki ZZR1200

Yamaha FJR1300

En nu eindelijk mijn supermooie Z3 ;-)

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Wij zijn sinds 2 maanden ook in het bezit van een Z3 van 1997 een 1.9 (automaat).

Moet wel zeggen dat die automaat ons zeer goed bevalt , aangezien wij deze Z3 niet gekocht hebben om de snelheid ,(dat doen we wel met de motor) maar om het plezier.

Wij Han & gretha uit raalte van midden 40 zijn dus ook zeer fanatieke motorrijder's , vandaar dat we ons in dit topic maar even voorstellen <_<

Wij zijn ook lid geworden van de z3 club , dus je zult ons nog wel eens tegen komen , en indien gewenst regelen we dit jaar zelf wel even een mooie tourtocht voor de z3 forum.nl , want motorrijders weten wel de mooiste weggetjes te vinden na 20 jaar :mellow:

Motoren gehad

suzuki 1100f

suzuki hayabusa

kawa zx10

en nu alweer in het bezit van de 3e yamaha fjr 1300a

dsc0220sw6.jpg

img0899eh6.jpg

Link naar reactie
draadje maar weer oppakken...

Vanaf een jaar of 28 geleden:

Benelli Quatro

Yamaha XS 750

Kawasaki Z1R

Honda 750 four

Yamaha RD 400

Toen 20 jaar 4 wielen....

De afgelopen jaren:

Honda Shadow VLX 600

Honda Shadow VT 750 ACE

Kawasaki ZRX 1200 S

Binnenkort......... :thumbup:

Maar de ZZZ 2.8 blijft hoor....... :lol:

Binnenkort is ingevuld:Honda VTR 1000 Firestorm :ok:

Link naar reactie
Wij zijn sinds 2 maanden ook in het bezit van een Z3 van 1997 een 1.9 (automaat).

Moet wel zeggen dat die automaat ons zeer goed bevalt , aangezien wij deze Z3 niet gekocht hebben om de snelheid ,(dat doen we wel met de motor) maar om het plezier.

Wij Han & gretha uit raalte van midden 40 zijn dus ook zeer fanatieke motorrijder's , vandaar dat we ons in dit topic maar even voorstellen :newblush:

Wij zijn ook lid geworden van de z3 club , dus je zult ons nog wel eens tegen komen , en indien gewenst regelen we dit jaar zelf wel even een mooie tourtocht voor de z3 forum.nl , want motorrijders weten wel de mooiste weggetjes te vinden na 20 jaar :blink:

Motoren gehad

suzuki 1100f

suzuki hayabusa

kawa zx10

en nu alweer in het bezit van de 3e yamaha fjr 1300a

dsc0220sw6.jpg

dsc00353vs0.jpg

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.