Ga naar inhoud

De (ex) motoren van ForumMembers...


Zedri

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Omdat er toch wel veel motorliefhebbers onder ons Zijn lijkt het me leuk om hier eens een draadje aan te wijden.

Bijv:

Tobiastoeter - BMW K

Rob - Harley Davidson

Marcel - VMAX

Fabian - Honda CBR

Yellowrider - BMW K1

Het mogen ook jullie EX-motoren Zijn.

Mijn exen op volgorde:

* SuZuki GS550

* Honda CB900

* Honda CB750F2

* Honda CB350 (Pekelvretertje)

* Yamaha RD350LC (Tweetakt)

* Yamaha XT600 (Wit)

* Yamaha XT600 (Zwart)

* Honda XR600

* KTM 600LC4

* BMW R100RT

Ik heb vrijwel overal foto's van maar die moet ik eens inscannen.

Tobiastoeter: (Ik ben Zo vrij geweest... <_< )

p1000280np2.jpg

p1000281je5.jpg

  • Reacties 113
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ex motor Honda CB650Z met Rickman kuip.

Ex motor Honda Shadow 750.

68bmljr.jpg

Ex motor Honda VFR750.

53t9x6e.jpg

Ex motor Triumph Daytona 600 (2x).

67ei2zc.jpg

<_<

Geplaatst:

here we go

off-en road op volgorde

cagiva planet 125 tweetakt

cagiva supermoto 125 tweetakt

kdx200 was al 10 jaar oud als ik hem kocht

kdx220 (is de enige waar ik spijt van heb dat ik hem niet meer heb)

husqvarna 400TE-E de 2e "E" staat voor electrische starter, wat toen een gigantische zonde was ( nadien bekeken was ik eigenlijk een pionier)

honda slr eencilinder lichtgewicht viertakt

suzuki rm250 wat een beest

yamaha yzf450 efficientie ten top

yamaha fazer 600 in rood/zwart/ zilver retro uitvoering

nu: blij dak nog leef, het hoeft zo nodig niet meer. enkele near-death ervaringen deden me schrik krijgen op de baan. dan houdt het op. onverhard wordt in belgie zo goed als onmogleijk gemaakt en sinds ik in een natuurgebied woon waar ze het zo niet op crossers begrepen hebben, hangt de helm aan de haak.

Geplaatst:

liberator1za2.jpg

robharleymoric3xs4.jpg

In een ver verleden van Suzuki Intruder 700 en Kawasaki Ninja 700 naar al heel lang Harley-Davidson WLA 750 (Liberator, 1942) en Harley-Davidson Heritage Softail (1991). De Liberator is toevallig afgelopen week verkocht, de Heritage rijd ik nog steeds.

Geplaatst:

Mijn exen:

Ducati 750 gezien mijn lengte geen succes

Honda Transalp

BMW K 100 RS

Suzuki Intruder 1100

BMW R 1100 RS 2x

En nu af en toe een huur motor, om bevestigd te krijgen waarom ik er geen meer koop!

Ik zou nog wat foto's plaatsen van de week

Geplaatst:

Misschien dan geen motorfiets, maar wel een gemotoriseerde tweewieler.

Ik had een Aprilia RS50 Chesterfield:

moto-965398527.jpg

Geplaatst:
In een ver verleden van Suzuki Intruder 700 en Kawasaki Ninja 700 naar al heel lang Harley-Davidson WLA 750 (Liberator, 1942) en Harley-Davidson Heritage Softail (1991). De Liberator is toevallig afgelopen week verkocht, de Heritage rijd ik nog steeds.

Jij doet ook alles goed hè... als je een Z koopt is het een 2.8 met zwart-rode bekleding :thumbup:

En als motor een Harley... VET... De enige echte ;)

Geplaatst:
Jij doet ook alles goed hè...

Als dat zou kunnen... Je hebt geen idee hoeveel grote fouten ik in mijn leven heb gemaakt.

Geplaatst:
Misschien dan geen motorfiets, maar wel een gemotoriseerde tweewieler.

Ik had een Aprilia RS50 Chesterfield:

moto-965398527.jpg

:thumbup: We hebben het hier niet over bromfietsen, Martin. En al helemaal niet over bromfietsen die op een motor moeten lijken :schater:

Geplaatst:
Als dat zou kunnen... Je hebt geen idee hoeveel grote fouten ik in mijn leven heb gemaakt.

Zelfs dat staat je goed :thumbup:

Geplaatst: (aangepast)

de eerste motor was een harley davidson super glide.

de tweede weer een haley, electra glide

de derde uiteraard weer al een harley,electra custom zelfbouw.

de vierde en huidige,word vervelend, :thumbup: weer en harley,fat boy ;)

fotoojyz76oeux0.jpg

EDIT: foto geplaatst. R.

aangepast door Rob
Geplaatst:
de eerste motor was een harley davidson super glide.

de tweede weer een haley, electra glide

de derde uiteraard weer al een harley,electra custom zelfbouw.

de vierde en huidige,word vervelend, :thumbup: weer en harley,fat boy ;)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OJYZ76OE.jpg

:D

Geplaatst:

Hier een Suzuki GSX 600 F en een Honda CBR 900 Fireblade. Tja, met de jaren komen er kinderen en groeit het verstand :kisstogether: , toen is het een Z3 geworden...........

Geplaatst:
Hier een Suzuki GSX 600 F en een Honda CBR 900 Fireblade. Tja, met de jaren komen er kinderen en groeit het verstand :kisstogether: , toen is het een Z3 geworden...........

:thumbup: was even niet ingelogd

Geplaatst: (aangepast)

Beetje saai maar ook hier BMW en ook wij worden ouder en verstandiger:

Heden: twee oldie's: R90S uit 1974 in Silberrauch en voor Janine een R60 met Steib uit 1966, beide volledig gedocumenteerd met weinig km en ongerestaureerd :kisstogether:

Verleden: van alles van buikschuiver tot chopper en als bijzonderheid een K1, wel mooi Z1 en K1, maar die K1 had een grotere draaicirkel dan de Z1 :thumbup:

aangepast door pierrez101
Geplaatst:

bmw 250 cc (1968)

Ural

BMW 650cc

Moto Guzzi Californian III

en begin 90er jaren

Ural

BMW K100 LT

die ingeruild is op de zzz

rob

Geplaatst:
Beetje saai maar ook hier BMW en ook wij worden ouder en verstandiger:

Heden: twee oldie's: R90S uit 1974 in Silberrauch en voor Janine een R60 met Steib uit 1966, beide volledig gedocumenteerd met weinig km en ongerestaureerd :rolleyes:

Verleden: van alles van buikschuiver tot chopper en als bijzonderheid een K1, wel mooi Z1 en K1, maar die K1 had een grotere draaicirkel dan de Z1 :thumbup:

Heb je hier geen foto's van Piérre ?

Geplaatst:

Honda CB750F2

Honda CB900 Bol D'or

Suzuki VS700 intruder

Honda CBR900R Fireblade Tiger

Ook bij mij groeit het verstand met jaren en ben ik heel verantwoord op een :thumbup: overgestapt. :schater:

Helaas geen foto's beschikbaar. Dateren allemaal van voor het digitale tijdperk :rolleyes:

Geplaatst:

Dat loopt van wegmotor via off the road via enduro naar supersport :

CB 750 K3

XR 500 R

XR 600 R

CR 250 RE

KTM 600 LC4

NS 400 R

VFR 750 F Interceptor

CBR 900 RR 92

CBR 900 RR 94

VTR 1000 F

nu : VTR 1000 SP-1 (199 kg volgetankt, 130pk achterwiel)

Geplaatst:

Aprilia RS250 2001

Suzuki GSXR 600 2001

Yamaha R1 1999

Honda CBR 600 RR 2003

dbds307991wl6.jpg

Geplaatst:

Aprilia RS250 2001

had ik doodgraag eens mee gereden :rolleyes:

Geplaatst:
Helaas geen foto's beschikbaar. Dateren allemaal van voor het digitale tijdperk :newblush:

DITO ;) En de oudjes staan al een paar jaar onder de deken, moeten straks weer eens gerevitaliseerd worden, active aeging heet dat geloof ik :rolleyes:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.