Ga naar inhoud

Even knallen in Duitsland!


Aanbevolen berichten

Wat gaan we doen morgen? Ik heb net de weersverwachtingen bekeken het gebied waar we rijden is het morgen 22 graden en half bewolkt, ik ben geen Piet Paulusma (gelukkig) dus ik kan niet voorspellen wat het wordt maar het ziet er wel aardig uit. Ik ben vanavond tot 00.00 uur niet thuis en kan dus daarna PM beantwoorden en reageren.

Net thuis. We zien 't wel, straks.

www.buienradar.nl even in de gaten houden.

EDIT: Dat gaat helemaal goed, tot straks.

aangepast door Rob
Link naar reactie
  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ben terug! met een select groepje naar Tecklenburg geweest Rob, Martijn het was Superrrrrr :sick: even als een stel kleine jongens aan het blazen geweest :thumbup: was het nodig? nee natuurlijk niet! was het leuk? het was superrr alle drie even het onderste uit de kan gehaald :thumbup: enige minpuntje die begrenzer :muur: I.I.G. voor herhaling vatbaar mooi stuk autobahn, leuke bergweg, dus na mijn vakantie zal ik mij nog eens opwerpen voor iets dergelijks :thumbup: we weten nu de weg.

En het weer was prima heb zelfs met open kap gereden B)

Link naar reactie

Nog even dit... Rob, alle respect voor je, de manier waarop jij met ons snotapen omgaat is bewonderenswaardig. Ik hoop dat, mocht ik jouw leeftijd halen, met zo,n zelfde grijns achter het stuur kan zitten als dat jij dat vanmiddag hebt gedaan :thumbup: .

Link naar reactie
Te veel eer... <_< Schitterend, voor herhaling vatbaar! :angry:

helemaal goed heren, Roger en Rob dank voor geweldige rit!

sta half strak van de adrenaline. -_-

I ;) my 3.0 QP.

Link naar reactie
Nog even dit: het verschil tussen de 2.8, 3.0 en 3.2 op acceleratie, doortrekken en top is op een leuke manier aan de orde gekomen. Dit keer geen ontbijt voor mij. :angry:

Het volgende Duitsland-uitje doe ik ook mee mannen!!! <_<

Link naar reactie
FF een klein verslag??? :(
OK komt die, half 11 bij mij thuis verzameld, een kop koffie rondleiding door het huis van een uur :schater: vervolgens in formatie naar Duitsland gereden viel niet mee met 3 ZZZ's :lol: ongeveer 40 minuten naar de grens en de A37 op tja en dan gas erop en ik moet bekennen beide heren bleven redelijk bij tot 190 km/p u maar ja dan komt het :m: geweld los even terug schakelen naar de 4 optrekken naar 220 en op naar de top nieuw record voor mij 260 (ik denk dat ik mijn ZZZ voorlopig niet op het forum te koop aanbied ;) ) we hebben keurig op elkaar gewacht afwisselend gereden waren met een uurtje in Tecklenburg leuk plaatsje in de bergen. Ons tegoed gedaan aan een aantal lekkere Duitse cappuchino's met donut en vervolgens weer terug gereden. Ik moest wel lachen om Rob, die gaf ons aan het op de terugweg rustiger aan te doen (max. 180) ik geloof dat ik alleen zijn achterkant heb gezien :thumbup: Het weer was prima heb de terugweg met open kap gereden zelfs het windschot blijft bij 200+ nog goed in de plooi, goed werk Ruud :thumbup: Zoals ik eerder in topic aangaf zal ik, zodra ik weer terug ben van vakantie nog eens iets dergelijks organiseren het is voor herhaling vatbaar :thumbup:
Link naar reactie
Hoewel ik ook wel denk dat juist de kleinschaligheid van dit soort meetings kan bijdragen aan de fun.

Sterker nog, een stoet ZZZ-tjes die met minimaal 220 km/h op de linkerbaan zit lijkt me levensgevaarlijk.

Af en toe ben je al benauwd of de mensen op de rechterbaan wel doorhebben dat niet een, maar drie man langs komt razen.

Volgens mij kun je dit soort zaken niet doen met meer dan drie, hooguit vier man.

Link naar reactie
Sterker nog, een stoet ZZZ-tjes die met minimaal 220 km/h op de linkerbaan zit lijkt me levensgevaarlijk.

Af en toe ben je al benauwd of de mensen op de rechterbaan wel doorhebben dat niet een, maar drie man langs komt razen.

Volgens mij kun je dit soort zaken niet doen met meer dan drie, hooguit vier man.

Precies, dit zijn leuke spontane acties, je moet denk ik niet willen plannen om met 15 man even lekker +220 te gaan knallen.

Link naar reactie
Sterker nog, een stoet ZZZ-tjes die met minimaal 220 km/h op de linkerbaan zit lijkt me levensgevaarlijk.

Af en toe ben je al benauwd of de mensen op de rechterbaan wel doorhebben dat niet een, maar drie man langs komt razen.

Volgens mij kun je dit soort zaken niet doen met meer dan drie, hooguit vier man.

Je hoeft ook niet achter elkaar aan te razen, gewoon afspreken op de eerst volgende parkeerplaats :thumbup: en de wat snellere broeders moeten af en toe even het pootje van het gaspedaal halen :D en daarvan heb ik nu een kramp ;)
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.