Ga naar inhoud

Even knallen in Duitsland!


Aanbevolen berichten

stelletje mooi weer rijders. Dat zijn jullie. Waar zijn de echte mannen die nog de remkabel tussen de tanden vasthouden en aantrekken B)

Neem nou mij ik heb nog nooit met een poot op de rem gestaan :wave: B) B) ,ben aan het overwegen :angry:

Link naar reactie
  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik vertrek nu wel met mijn 1.8 :newblush:

zondag leek 't wel of er een stel straaljagers voorbij kwamen...jezus wat een gebrom maar wel super.

ik zeg tegen willy; kan jij niet harder?

willy; jawel hoezo?

ik; trap dat ding 'ns in dan.

voordat we er erg in hadden zaten we al bij de afrit... maar we reden te hard,en wil moest 'm echt tussen al die andere zzztjes proppen.

willy maar gillen;hoow,stop..... kijk uit...moet er tussen..:smart:

misschien toch maar tijd voor een ;) ?

Link naar reactie
Neem nou mij ik heb nog nooit met een poot op de rem gestaan :D B) B) ,ben aan het overwegen :smart:

:schater: :schater: :schater:

@Rob: Uitgerekend jíj durfde niet mee naar de Nürburgring destijdes... ;) Je boekt progressie... :newblush:

Link naar reactie
dat gaan we a.s. zaterdag ff bespreken onder het genot van een borrel!!! we houden jullie natuurlijk op de hoogte.

tis bijna zaterdag we zijn benieuwd :groupwave:

Link naar reactie

B)-->

QUOTE(Richard B @ 22 Jun 2007, 18:51)
tis bijna zaterdag we zijn benieuwd :blink:
Het gaat in dit topic om zondag :drank: ;) de weersverwachtingen zien er redelijk uit wel geen 30 graden maar in het Duitse gebied overwegend droog :lol: dus wat mij betreft :drank: Voor diegene die twijfelen PM mij even mail ik mijn 06-nummer door kunnen we i.i.g contact houden, ik zit niet iedere dag op het forum :schater:
Link naar reactie
:drank: Voor diegene die twijfelen PM mij even mail ik mijn 06-nummer door kunnen we i.i.g contact houden, ik zit niet iedere dag op het forum :schater:

Ja en ik ga morgen weer een marathon lopen :lol:

Link naar reactie
En neem dat KNALLEN in DUITSLAND ! NIET te LETTERLIJK !!! :drank:

Drive fast, and save !!! :drank:

mmm... 'drive fast and save'... dat betekent: rijd voorzichtig en bespaar... met een beetje mazzel haal ik de 1 op 8 wel met die Autobahn snelheden :schater: dus besparen zit er niet in denk ik. Voor het gemak neem ik aan dat je 'drive fast and safe' bedoelt? dat advies neem ik zeker ter harte!

thanks Marvin, we houden we absoluut veilig, weinig zin in nieuwe crash fotorapportage op het forum. Kost zo veel tijd om die pics te posten :lol:

Link naar reactie
mmm... 'drive fast and save'... dat betekent: rijd voorzichtig en bespaar... met een beetje mazzel haal ik de 1 op 8 wel met die Autobahn snelheden :schater: dus besparen zit er niet in denk ik. Voor het gemak neem ik aan dat je 'drive fast and safe' bedoelt? dat advies neem ik zeker ter harte!

thanks Marvin, we houden we absoluut veilig, weinig zin in nieuwe crash fotorapportage op het forum. Kost zo veel tijd om die pics te posten :drank:

Je heb helemaal gelijk ! Ik hou het maar bij m'n plaatjes !!! :schater:

Link naar reactie

Wat gaan we doen morgen? Ik heb net de weersverwachtingen bekeken het gebied waar we rijden is het morgen 22 graden en half bewolkt, ik ben geen Piet Paulusma (gelukkig) dus ik kan niet voorspellen wat het wordt maar het ziet er wel aardig uit. Ik ben vanavond tot 00.00 uur niet thuis en kan dus daarna PM beantwoorden en reageren.

Link naar reactie
Je kent me toch? Natuurlijk niet!

Die zie ik meestal niet overdag, maar 's avonds.

:newblush:

Je hebt mij toch :(

Maar, bij de weg, mogelijk al vanuit gegaan, maar wij komen niet.

Burmeisje wordt 2 en die is helemaal fan van ons. Als wij er niet zijn is er geen feestje :D

Link naar reactie
Wat gaan we doen morgen? Ik heb net de weersverwachtingen bekeken het gebied waar we rijden is het morgen 22 graden en half bewolkt, ik ben geen Piet Paulusma (gelukkig) dus ik kan niet voorspellen wat het wordt maar het ziet er wel aardig uit. Ik ben vanavond tot 00.00 uur niet thuis en kan dus daarna PM beantwoorden en reageren.

Waarom mag jij uberhaubt zo laat thuiskomen??? :schater::schater::schater:

Link naar reactie

ga eens slapen man :(

ben je er zondag bij in Duitsland? je gaat toch pas maandag breeezers koppen in spanje? kan je best nog even een rondje met ons meerijden :newblush:

M'n timing was goed he :schater:
Link naar reactie
ga eens slapen man :(

ben je er zondag bij in Duitsland? je gaat toch pas maandag breeezers koppen in spanje? kan je best nog even een rondje met ons meerijden :newblush:

Martijn,

Je moet voortaan EERST even de Quote plaatsen en daaronder de tekst. Mijn pinda-brein kan niet eerst een tekst lezen, en het daarna pas in de context van de quote plaatsen om vervolgens erop te reageren....

Maar het is maandag inderdaad pas Shandy, Breezer, meisjes van 16 - tijd! Morgen moet ik echter nog even flink shoppen i.v.m. het aanschaffen van de allernieuwste badmode! :schater::schater::schater: Shorts genoeg... moet even stringetjes voor op het strand hebben! :schater::schater::schater:

Link naar reactie
... moet even stringetjes voor op het strand hebben! :schater::schater::schater:

:thumbup: :thumbup: :sick:

... Je moet voortaan EERST even de Quote plaatsen en daaronder de tekst. Mijn pinda-brein kan niet eerst een tekst lezen, en het daarna pas in de context van de quote plaatsen om vervolgens erop te reageren....

ga uitgerekend JIJ nou forum-etiquette-regels opstellen? :schater:

Link naar reactie
Ik ben vanavond tot 00.00 uur niet thuis en .............................................

Nee martin, dit moet je lezen als : En denk erom dat je uiterlijk om 12 uur thuis bent :thumbup: :sick: :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.