Ga naar inhoud

Even knallen in Duitsland!


Aanbevolen berichten

Na weer te zijn bijgekomen van de fantastische rit van gisteren even een ideetje. Aangezien een aantal onder ons de Autobahn tekort vonden is het misschien een idee een klein ritje in Duitsland te doen. Zelf dacht ik aan bestemming Tecklenburg een klein plaatsje in Duitsland met een leuke bergroute daar na toe. Echter voordat wij deze berg route bereiken zullen wij eerst een stuk autobahn (ongeveer 100 km)moeten nemen :thumbup: gewoon even lekker knallen verstand op 0 en blik op oneindig :wave: Het is dus niet zo'n goed georganiseerde rit als gisteren maar gewoon even knallen op een zaterdag of zondagmiddag. Ik dacht verzamelen bij mij thuis (Dedemsvaart) ik heb ook nog wel een kop koffie en rijden. Vanaf mijn huis is het ongeveer anderhalf uur rijden. Mocht er belangstelling zijn laat het mij dan even weten kunnen we gezamelijk een data afspreken.

Link naar reactie
  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Na weer te zijn bijgekomen van de fantastische rit van gisteren even een ideetje. Aangezien een aantal onder ons de Autobahn tekort vonden is het misschien een idee een klein ritje in Duitsland te doen. Zelf dacht ik aan bestemming Tecklenburg een klein plaatsje in Duitsland met een leuke bergroute daar na toe. Echter voordat wij deze berg route bereiken zullen wij eerst een stuk autobahn (ongeveer 100 km)moeten nemen :thumbup: gewoon even lekker knallen verstand op 0 en blik op oneindig :wave: Het is dus niet zo'n goed georganiseerde rit als gisteren maar gewoon even knallen op een zaterdag of zondagmiddag. Ik dacht verzamelen bij mij thuis (Dedemsvaart) ik heb ook nog wel een kop koffie en rijden. Vanaf mijn huis is het ongeveer anderhalf uur rijden. Mocht er belangstelling zijn laat het mij dan even weten kunnen we gezamelijk een data afspreken.

Ik doe mee Roger!

Link naar reactie

Aangezien iedereen gisteren in de weg reed en geen ruimte maakte voor ons :foto: ooie nieuwe scheur :nono: onster :newblush: hou ik me aanbevolen!! Een lege weg wil ik! En gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!

Link naar reactie
Aangezien iedereen gisteren in de weg reed en geen ruimte maakte voor ons :nono: ooie nieuwe scheur :offtopic: onster :foto: hou ik me aanbevolen!! Een lege weg wil ik! En gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!

Ik heb wat mensen omgekocht om in de weg te rijden. Van mijn co-pilot had ik gehoord dat je mijn ZZZ niet mooi vond :offtopic: :newblush:

Link naar reactie
Ik heb wat mensen omgekocht om in de weg te rijden. Van mijn co-pilot had ik gehoord dat je mijn ZZZ niet mooi vond :offtopic: :nono:

...... en bedankt .... :foto: ................. :newblush:

Link naar reactie
Jongens en meisjes niet getreurd, wij limbo's gaan binnenkort een datum prikken voor de nieuwe Limborit 2007, het vervolg van 2006!!!

Ook dit is een heel mooie route met uiteindelijk een ronde op de ring voor degene die dit aandurven natuurlijk!!!

WANNEER ????

Link naar reactie
dat gaan we a.s. zaterdag ff bespreken onder het genot van een borrel!!! we houden jullie natuurlijk op de hoogte.
Zeg, begin lekker je eigen topic, voordat ik het weet zit er weer sluikreclame in mijn topic van jullie bedrijf :foto: :newblush:
Link naar reactie
Als het goed is dat ik wat later arriveer in Tecklenburg (mijn 2.8 houdt een ///M uiteraard niet bij), dan ga ik graag mee.

Hou dit draadje in ieder geval in de gaten.

Als de datum uitkomt en mijn Bob ook zin heeft kunnen we samen achter de M's aan :nono:

De mijne is getuned hè, dus zorg wel voor een goeie route-beschrijving voor het geval je volledig los gereden wordt :foto: :newblush:

Link naar reactie
Hou dit draadje in ieder geval in de gaten.

Als de datum uitkomt en mijn Bob ook zin heeft kunnen we samen achter de M's aan :nono:

De mijne is getuned hè, dus zorg wel voor een goeie route-beschrijving voor het geval je volledig los gereden wordt :foto: :newblush:

Ik moet eerst nog zien dat z3mroadster eerder dan ik in Tecklenburg verschijnt.

Best kans dat 'ie ondanks navigatie aan boord hier en daar een industrieterrein verkent. :schater::schater::schater:

Link naar reactie

Dat is dan wel vaker. Meen me uit Schotland te herinneren dat de "snelle groep" ook altijd als laatste aankwam omdat ze per dag minstens 50km de verkeerde kant opgingen :schater:

Link naar reactie

initiatief = goed

route = beter

knallen = best !

ich bin dabei!

liefst op een zaterdag, mag ook op 'raar' tijdstip: lekker vroeg in de ochtend of zo, hebben we de ruimte <_< , misschien wel nodig met die QP brokkenmakers die aanhaken <_<

TOP :thumbup:

Na weer te zijn bijgekomen van de fantastische rit van gisteren even een ideetje. Aangezien een aantal onder ons de Autobahn tekort vonden is het misschien een idee een klein ritje in Duitsland te doen. Zelf dacht ik aan bestemming Tecklenburg een klein plaatsje in Duitsland met een leuke bergroute daar na toe. Echter voordat wij deze berg route bereiken zullen wij eerst een stuk autobahn (ongeveer 100 km)moeten nemen :thumbup: gewoon even lekker knallen verstand op 0 en blik op oneindig :thumbup: Het is dus niet zo'n goed georganiseerde rit als gisteren maar gewoon even knallen op een zaterdag of zondagmiddag. Ik dacht verzamelen bij mij thuis (Dedemsvaart) ik heb ook nog wel een kop koffie en rijden. Vanaf mijn huis is het ongeveer anderhalf uur rijden. Mocht er belangstelling zijn laat het mij dan even weten kunnen we gezamelijk een data afspreken.
Link naar reactie

Zal ik dan maar als hekkensluiter dienen !? <_<

61nkxg2.jpg

of met deze ??? :thumbup::thumbup:

4l3mb11.jpg

Ben wel blij dat jullie dit in Duitsland willen doen, maar ik ben wel wat ongerust (lees ook bezorgt) over de goede afloop !?! :thumbup:

Link naar reactie

Leuk om de enthousiaste reacties te lezen :thumbup: meteen de koe bij de horens vatten liefhebbers voor zaterdag a.s. het is redelijk snel maar dat past bij dit topic :thumbup: anders wordt het ergens in juli ik ben zelf de eerste 2 weken van juli op vakantie, neem aan dat de meesten dan weggaan <_<

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.