Ga naar inhoud

Even knallen in Duitsland!


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na weer te zijn bijgekomen van de fantastische rit van gisteren even een ideetje. Aangezien een aantal onder ons de Autobahn tekort vonden is het misschien een idee een klein ritje in Duitsland te doen. Zelf dacht ik aan bestemming Tecklenburg een klein plaatsje in Duitsland met een leuke bergroute daar na toe. Echter voordat wij deze berg route bereiken zullen wij eerst een stuk autobahn (ongeveer 100 km)moeten nemen :thumbup: gewoon even lekker knallen verstand op 0 en blik op oneindig :wave: Het is dus niet zo'n goed georganiseerde rit als gisteren maar gewoon even knallen op een zaterdag of zondagmiddag. Ik dacht verzamelen bij mij thuis (Dedemsvaart) ik heb ook nog wel een kop koffie en rijden. Vanaf mijn huis is het ongeveer anderhalf uur rijden. Mocht er belangstelling zijn laat het mij dan even weten kunnen we gezamelijk een data afspreken.

  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Na weer te zijn bijgekomen van de fantastische rit van gisteren even een ideetje. Aangezien een aantal onder ons de Autobahn tekort vonden is het misschien een idee een klein ritje in Duitsland te doen. Zelf dacht ik aan bestemming Tecklenburg een klein plaatsje in Duitsland met een leuke bergroute daar na toe. Echter voordat wij deze berg route bereiken zullen wij eerst een stuk autobahn (ongeveer 100 km)moeten nemen :thumbup: gewoon even lekker knallen verstand op 0 en blik op oneindig :wave: Het is dus niet zo'n goed georganiseerde rit als gisteren maar gewoon even knallen op een zaterdag of zondagmiddag. Ik dacht verzamelen bij mij thuis (Dedemsvaart) ik heb ook nog wel een kop koffie en rijden. Vanaf mijn huis is het ongeveer anderhalf uur rijden. Mocht er belangstelling zijn laat het mij dan even weten kunnen we gezamelijk een data afspreken.

Ik doe mee Roger!

Geplaatst:
Leuk Idee!

Ik hou het draadje in de gaten...

lijkt me leuk

grappig trouwens heb 15 jaar in dedemsvaart gewoont. (naast de zeven linden)

gr

Geplaatst:

Aangezien iedereen gisteren in de weg reed en geen ruimte maakte voor ons :foto: ooie nieuwe scheur :nono: onster :newblush: hou ik me aanbevolen!! Een lege weg wil ik! En gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!

Geplaatst:
Aangezien iedereen gisteren in de weg reed en geen ruimte maakte voor ons :nono: ooie nieuwe scheur :offtopic: onster :foto: hou ik me aanbevolen!! Een lege weg wil ik! En gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!

Ik heb wat mensen omgekocht om in de weg te rijden. Van mijn co-pilot had ik gehoord dat je mijn ZZZ niet mooi vond :offtopic: :newblush:

Geplaatst:

Lijkt me een heel fijn plan. Even een bratwurst und ein Weisbier ophalen. Altijd nuttig.

Ik heb pas net een M, dus we gaan toch netjes 120 km/h rijden he? :schater:

Geplaatst:

Jongens en meisjes niet getreurd, wij limbo's gaan binnenkort een datum prikken voor de nieuwe Limborit 2007, het vervolg van 2006!!!

Ook dit is een heel mooie route met uiteindelijk een ronde op de ring voor degene die dit aandurven natuurlijk!!!

Geplaatst:
Ik heb wat mensen omgekocht om in de weg te rijden. Van mijn co-pilot had ik gehoord dat je mijn ZZZ niet mooi vond :offtopic: :nono:

...... en bedankt .... :foto: ................. :newblush:

Geplaatst:
Jongens en meisjes niet getreurd, wij limbo's gaan binnenkort een datum prikken voor de nieuwe Limborit 2007, het vervolg van 2006!!!

Ook dit is een heel mooie route met uiteindelijk een ronde op de ring voor degene die dit aandurven natuurlijk!!!

WANNEER ????

Geplaatst:
dat gaan we a.s. zaterdag ff bespreken onder het genot van een borrel!!! we houden jullie natuurlijk op de hoogte.
Zeg, begin lekker je eigen topic, voordat ik het weet zit er weer sluikreclame in mijn topic van jullie bedrijf :foto: :newblush:
Geplaatst:

Als het goed is dat ik wat later arriveer in Tecklenburg (mijn 2.8 houdt een ///M uiteraard niet bij), dan ga ik graag mee.

Geplaatst:
Zeg, begin lekker je eigen topic, voordat ik het weet zit er weer sluikreclame in mijn topic van jullie bedrijf :nono: :foto:

daar heb je dus helemaal gelijk in!!! alhoewel mijn bedrijf er helemaal buiten staat!!! :newblush:

Geplaatst:
Als het goed is dat ik wat later arriveer in Tecklenburg (mijn 2.8 houdt een ///M uiteraard niet bij), dan ga ik graag mee.

Hou dit draadje in ieder geval in de gaten.

Als de datum uitkomt en mijn Bob ook zin heeft kunnen we samen achter de M's aan :nono:

De mijne is getuned hè, dus zorg wel voor een goeie route-beschrijving voor het geval je volledig los gereden wordt :foto: :newblush:

Geplaatst:
Hou dit draadje in ieder geval in de gaten.

Als de datum uitkomt en mijn Bob ook zin heeft kunnen we samen achter de M's aan :nono:

De mijne is getuned hè, dus zorg wel voor een goeie route-beschrijving voor het geval je volledig los gereden wordt :foto: :newblush:

Ik moet eerst nog zien dat z3mroadster eerder dan ik in Tecklenburg verschijnt.

Best kans dat 'ie ondanks navigatie aan boord hier en daar een industrieterrein verkent. :schater::schater::schater:

Geplaatst:

Dat is dan wel vaker. Meen me uit Schotland te herinneren dat de "snelle groep" ook altijd als laatste aankwam omdat ze per dag minstens 50km de verkeerde kant opgingen :schater:

Geplaatst:
Als het goed is dat ik wat later arriveer in Tecklenburg (mijn 2.8 houdt een ///M uiteraard niet bij), dan ga ik graag mee.

Ik vertrek nu wel met mijn 1.8 :thumbup:

Geplaatst:

initiatief = goed

route = beter

knallen = best !

ich bin dabei!

liefst op een zaterdag, mag ook op 'raar' tijdstip: lekker vroeg in de ochtend of zo, hebben we de ruimte <_< , misschien wel nodig met die QP brokkenmakers die aanhaken <_<

TOP :thumbup:

Na weer te zijn bijgekomen van de fantastische rit van gisteren even een ideetje. Aangezien een aantal onder ons de Autobahn tekort vonden is het misschien een idee een klein ritje in Duitsland te doen. Zelf dacht ik aan bestemming Tecklenburg een klein plaatsje in Duitsland met een leuke bergroute daar na toe. Echter voordat wij deze berg route bereiken zullen wij eerst een stuk autobahn (ongeveer 100 km)moeten nemen :thumbup: gewoon even lekker knallen verstand op 0 en blik op oneindig :thumbup: Het is dus niet zo'n goed georganiseerde rit als gisteren maar gewoon even knallen op een zaterdag of zondagmiddag. Ik dacht verzamelen bij mij thuis (Dedemsvaart) ik heb ook nog wel een kop koffie en rijden. Vanaf mijn huis is het ongeveer anderhalf uur rijden. Mocht er belangstelling zijn laat het mij dan even weten kunnen we gezamelijk een data afspreken.
Geplaatst:

Goed idee,

Misschien dat ik onderweg wel aanhaak, denk namelijk dat ik net zo snel in Hannover ben dan in Overijssel :thumbup:

Geplaatst:

Zal ik dan maar als hekkensluiter dienen !? <_<

61nkxg2.jpg

of met deze ??? :thumbup::thumbup:

4l3mb11.jpg

Ben wel blij dat jullie dit in Duitsland willen doen, maar ik ben wel wat ongerust (lees ook bezorgt) over de goede afloop !?! :thumbup:

Geplaatst:

Leuk om de enthousiaste reacties te lezen :thumbup: meteen de koe bij de horens vatten liefhebbers voor zaterdag a.s. het is redelijk snel maar dat past bij dit topic :thumbup: anders wordt het ergens in juli ik ben zelf de eerste 2 weken van juli op vakantie, neem aan dat de meesten dan weggaan <_<

Geplaatst:
Als het goed is dat ik wat later arriveer in Tecklenburg (mijn 2.8 houdt een ///M uiteraard niet bij), dan ga ik graag mee.
Ik heb een sleepkabel mee :thumbup:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.