Ga naar inhoud

Even voorstellen Z3 Coupe V10


Gast CoupeV10

Aanbevolen berichten

  • Reacties 112
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

heb jij er maar 321? ;)

Heeft hij ook wel nodig met zo'n dikke kont. :D

Ik verplaats dit naar de praatgroep.

Link naar reactie
Ik verplaats dit naar de praatgroep.

Kan dit hele topic niet beter verwijderd worden?. Lijkt mij een zwarte bladzijde in het bestaan van dit forum en beter dat dit later nooit meer opgerakeld kan worden.

Link naar reactie
Kan dit hele topic niet beter verwijderd worden?. Lijkt mij een zwarte bladzijde in het bestaan van dit forum en beter dat dit later nooit meer opgerakeld kan worden.

:schater: nee nee dan hebben we straks een doofpot affaire!!

Link naar reactie
Heeft hij ook wel nodig met zo'n dikke kont. :D

Ik verplaats dit naar de praatgroep.

Pure jalouschi ehh jaloesi, jalouzi ik spreek je volgende week wel :m: PS ik heb de Z naar Ruud gebracht voor dat rechter remlicht kan hij ook nog even touren :schater:

EDIT R.: Goed gedaan, jochie! ;)

Link naar reactie
Pure jalouschi ehh jaloesi, jalouzi ik spreek je volgende week wel :D PS ik heb de Z naar Ruud gebracht voor dat rechter remlicht kan hij ook nog even touren :schater:

Van Friesland naar Reeuwijk voor een lampje?? ;)

Link naar reactie
Voor mij dagelijks tegenwoordig ;) :schater:

Waar in Friesland ligt het dorpje Overijssel dan? :D :schater::schater:

Link naar reactie

Hehe weer een beetje rust ................heb ik al verteld hoe goed mijn Z4 3.0 wel niet is... :schater::schater:

Je kan beter spijt hebben van de dingen die je gedaan hebt,

dan spijt hebben van de dingen die je niet gedaan hebt!!!

Link naar reactie
Hehe weer een beetje rust ................heb ik al verteld hoe goed mijn Z4 3.0 wel niet is... :schater::schater:

Je kan beter spijt hebben van de dingen die je gedaan hebt,

dan spijt hebben van de dingen die je niet gedaan hebt!!!

Heb je een geluidsfragmentje voor mij André ik heb hem zaterdag niet gehoord :rolleyes:
Link naar reactie

Wil er niet meer teveel woorden aan vuil maken, maar hoe dit is verlopen vind ik kortom belachelijk. Zelf ben je ook geen heilig boontje, en ook al meermaals aangewezen op je post gedrag. Hoop dat iedereen hier een wijze les uit heeft kunnen trekken om herhaling te voorkomen. :P

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.