Ga naar inhoud

Even voorstellen Z3 Coupe V10


Gast CoupeV10

Aanbevolen berichten

Gast CoupeV10

Ik ben Lauren de Vos en onlangs heb ik (net als de meeste hier) een Z3 gekocht.

Omdat ik al sinds het moment van het uitkomen van de Z3 coupe verliefd ben geworden op dit model en tijdens mijn vakantie in USA een heel leuk tuningbedrijf tegenkwam, heb ik dit model aangeschaft.

Bij DINAN CARS bouwen ze bestaande en nieuwe auto's om naar de wensen van de klant. Interios-swap, verlengen, panseren, tuning en het inbouwen van andere motoren. Toen ik er kwam stond er een zwarte Z3 Coupe waarin ze een V10 (M5/M6) hebben gebouwd.

Een klant liet deze bouwen, maar kon door een faillissement de auto niet meer bekostigen... voor "relatief weinig" heb ik de auto uit de USA naar Nederland kunnen importeren en ben ik nu bezig met wat aanpassingen voor een NL typegoedkeuring. Dit is vrij lastig, omdat de maten afwijken van de normale Z3 Coupe.. zo is de voorkant bv. 12cm langer...

In de auto ligt de standaard M5/M6 motor die normaliter 507pk levert. In de Z3 Coupe V10 levert hij iets minder vermogen door een niet optimaal (binnen geluidsnormen) te realiseren uitlaatsysteem.

0-60mph(0-100km/u): 3.4sec.

Topspeed: -

Graag zou ik foto's posten. Ik krijg dit alleen niet voor elkaar!

Groeten Laurens

Link naar reactie
  • Reacties 112
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Welkom op het forum!!!

Lijkt me een heftig ding zo'n V10!!!

Onder de "robknop" :schater: kun je vinden hoe je een foto plaatst!

Link naar reactie

Welkom welkom, er huizen hier genoeg gekken die weten hoe je een foto post, meestal met gebruik van een host, imageshack ofzo.

Ben benieuwd naar je V10 hoor, wil deze brul wel eens horen :thumbup:

Link naar reactie
Onder de "robknop" kun je vinden hoe je een foto plaatst!

Je bent wel aardig en behulpzaam Martin, maar Laurens (welkom trouwens) weet waarschijnlijk niet wat dat is.

Beter is linksboven klikken op "forum overzicht" en dan verder "fotos online zetten". enz.

Link naar reactie
Gast CoupeV10
Me too...damn :thumbup: eneuh zit daar ook schakelen via stuur enzo op? en neem aan de 400/500 pk knop niet maar gewoon altijd full power...heeft ie ook die bak? seq?

Er zit inderdaad geen "powerbutton" op. Schakelen gaat via de flippers achter het stuur of via de pook die ook volledig automatisch door de 7 versnellingen kan schakelen.

Het interiers is ook iets aangepast voor de hogere plaatsing van de versnellingsbak.

Jij hebt een 5.0 V8 als ik het goed begrijp... keertje sprintje trekken lijkt me geinig!

Link naar reactie
Zag vandaag de 8 cil, nu is er een 10 cil, morgen haal ik een 12 cil :thumbup:

Een drie cilinder zou ook wel bijzonder zijn !! 028.gif

f_bmw3cilm_fa41852.jpg

Link naar reactie

welkom op 't forum,Laurens :D mooie zzz!! :thumbup:

Link naar reactie

Is dat nou die fameuze motor die ook in de F1 bmw's zit?

Heb het idee dat dat een zeer unieke wagen is (ben echt benieuwd wat je daar nou voor betaald hebt, maar dat hoef je hier uiteraard niet te zeggen hoor) :thumbup:

Link naar reactie
Gast ArjanR1
Precies wat ik had gehoopt, dat van die 7 bak, goed te horen, dan zal G-power dat ook wel doen neem ik aan, top man :thumbup:

Doen we een keer, een sprintje :thumbup: lijkt me mooi...

Tijdens een kleine mini meeting langs een parkeerplaats in Duitsland de A31 kun je meteen kijken hoe hard die kan :thumbup:

En ja ik heb een originele one off Hartge Z3 coupe 5.0 V8 dus daar ga ik niet mee prutsen, die blijft origineel, dan levert ie het meeste op, maar er komt weer een andere ooit en die moet ook zoiets worden maar dan Zwart en lichtgewicht delen en liefst V10 met 7 bak...achja wat te dromen nietwaar :thumbup:

Ben benieuwdnaar die van jou, wat is het gewicht eigenlijk?

Ik wil het wel filmen met de motor :rolleyes:

Link naar reactie
Welkom op het forum Laurens, is dit heel toevallig een witte? daar heb ik namelijk wel iets over gelezen, volgens mij in TopGear :rolleyes: We wachten met spanning de foto's af :thumbup:

We wachten af :thumbup: , is trouwens een zwarte zoals hierboven geschreven :thumbup:

Lijkt me trouwens een mega operatie denk dat geen enkel origineel deeltje van de ZZZ aandrijving nog Z3 is, te zwak voor dit enorme geweld.

Link naar reactie
Welkom op het forum Laurens, is dit heel toevallig een witte? daar heb ik namelijk wel iets over gelezen, volgens mij in TopGear :thumbup: We wachten met spanning de foto's af :thumbup:

hij heeft een zwarte. :schater:

Welkom hier Laurens, een V10 prachtmotor :rolleyes: wat brult z'n tor.

Je hebt gelijk de meeste paardjes hier op het forum, ben benieuwd naar de foto's :thumbup:

Link naar reactie
Ik ben Lauren de Vos en onlangs heb ik (net als de meeste hier) een Z3 gekocht.
Groeten Laurens

Is het "Lauren" of "Laurens" ?

Hoe dan ook; welkom! En om de twijfel over echt of niet echt weg te nemen... laat even weten waarom er nog steeds geen foto's staan, want als het echt is ben ik wel errrrrug nieuwschierig !! :rolleyes:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.