Ga naar inhoud

Even voorstellen Z3 Coupe V10


Gast CoupeV10

Aanbevolen berichten

  • Reacties 112
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast CoupeV10

Nee, natuurlijk heb ik geen V10 Coupe....

Wat ik duidelijk probeer te maken is dat het super, enorm, extreem, buitensporig vervelend is dat iemand CONSTANT zit te poffen met een wagen die hij heeft aangeschaft (hint: V8).

Prima als je ergens trots op bent, prima als je het mooi vindt, prima wanneer je dat één á twee keer verteld..... maar belachelijk wanneer je in iedere posting moet vertellen dat je motorkap begint te trillen bij 320 km/u en dat toen je door de geluidsbarriere ging je ventieldopje met "Hartge" erop een kwartslag draaide.

Ondertussen weten we het wel... vraag voortaan gewoon iets... of vertel iets zonder de woorden: HARTGE, V8, 320km/u etc. etc.

Even een aantal citaten van de betreffende "poster" of "padjakker" was het woord dat WE het beste vonden passen:

Dus met de wind mee en m'n nwe hopelijk iets beter luchtfilter van K&N die volgende week binnenkomt zou 320 op de klok kunnen, dus sowieso 300 echte km/u ben daar dik tevreden mee

Met een een half jaar ofzo gaat ie denk ik weer in de verkoop voor een volgende liefhebber om zijn/haar droom waar te maken and the one and only Hartge Z3 5.0 te bemachtigen voor iets minder dan een nieuwe gewone Z3 M coupe destijds koste, en dan heb je echt een monster en kun je je zelf de trotse eigenaar noemen van de enigste gebouwde Hartge in dit model ter wereld, en de enigste als echt volledige Hartge op kenteken en RDW(enigste in NL en speciaal voor deze een nwe naam ingevoerd Hartge)

ik wil niet met zo'n super originele echte Hartge Z3 coupe 5.0 rommelen en origineel houden voor een rijkere liefhebber zeg maar

Maar de mooiste blijft deze:

moderators please haal de onzin dingen even uit dit draadje, daar is de Hartge te goed voor, laat alleen de belangrijke info maar staan anders haal ik er alles af.

Genoeg citaten... met een beetje moeite tover ik er nog wel 25 bij...

Verduidelijking:

Foto-FBJ7CMDN.jpg

:unsure::guitar::lol::wub::wub:

Link naar reactie
Nee, natuurlijk heb ik geen V10 Coupe....

Wat ik duidelijk probeer te maken is dat het super, enorm, extreem, buitensporig vervelend is dat iemand CONSTANT zit te poffen met een wagen die hij heeft aangeschaft (hint: V8).

Ik denk dat nagenoeg iedereen dit met je eens is.

Of je dat nu zo rigoreus moet uiten is een tweede.

Ben zelf ruim denkend, dus (bijna)alles moet kunnen, (zelfs ook jouw aktie).

Vind wel dat je nu niet anoniem meer kan blijven en hoop dat jullie samen eens een goed gesprek kunnen hebben om het bij te leggen.

Link naar reactie

Eerlijkgezegd ben ik het ook wel een beetje zat allemaal...

In dit draadje is het ook weer zo ver. De miskende reactie dat er niet op het motor geluid gereageerd wordt, nou nou nou. :unsure: Zelden meegemaakt die iemand die in zo'n prachtige wagen rijdt, zo enorm op zoek is naar erkenning en genoegdoening. Niet nodig: het is een feit dat de hartge een unieke auto is, maar het ligt er soms wel kilometersdik bovenop.

Wellicht is er op www.hartgev8forumtheone.nl plaats voor overdadige en aangedikte posts zoals bovenstaande voorbeelden maar naar mijn bescheiden mening niet hier. Ik hoop dat de actie van 'Laurens' de zaak niet op scherp zet maar als signaal wordt opgevat dat er wel een grens is bereikt en dat we vanaf nu weer met beide beentjes op de grond staan en ons gewoon realiseren dat ook de hartge, niet meer of minder dan een auto met 4 wielen is. Bijzonder hoor :schater:

Link naar reactie

Grappig... Laurens is me voor...

Althans, ik speelde met de gedachte, maar wil ook graag eenieder in z'n waarde laten.

Maar ook ik heb het niet zo op van die mensen die lijken te denken dat ze boven de menigte uitstijgen omdat ze nou eenmaal meer, groter, luxer, sneller hebben dan de rest. Ik heb meer respect voor de gewone mens met voornamelijk een goed hart...

Daarnaast ben ik ook van mening, zoals al eerder (in een bepaald topic) is gemeld op dit forum, ben je het met iemand niet eens... geef dat ff aan in een PB en zet niet iemand op een dergelijke manier voor het hele forum te kakken... Dus, leuke stunt, ben het in mijn hart volledig eens met Laurens, maar het had wat subtieler gemogen...

Link naar reactie

:unsure: goed geslaagd mannen...euhm :lol::schater: hoop dat jullie lol hebben als ik enthousiast ben wil ik dat delen ik ben een open persoon, jammer dat het hier niet kan, achja beter open dan je verschuilen achter iets...jammer mannen, althans degenen die zo denken dan :wub:

voor al die anderen, ik wilde alleen delen wat ik meemaakte nu dat niet mag of kan in nog wel het Z3 forum trek ik me terug.

Wens jullie succes met jullie vriendelijke strategie :guitar:

Voor die anderen, echte liefhebbers net als ik, sorry.

:wub:

Link naar reactie

Hm, geloof dat ik maar een beetje ga opletten met wat ik hier op dit forum meld...

Men lijkt er de laatste tijd een gewoonte van te maken anderen weg te pesten... jammer...

Ben dus wederom/nog steeds/altijd van mening. Als je het met iemand niet eens bent... stuur een PB of lees de posts van die persoon niet meer. Iedereen heeft recht op z'n eigen mening maar een ander voor de ogen van de rest afzeiken is in mijn ogen nou niet bepaald sociaal...

Link naar reactie

Ook ik vind dat de Hartge wel heel erg veel eer toebedeeld kreeg en ben er ff klaar mee wat dat betreft. Maaaaarrr.... ik vind het veel kwalijker (net als enkele anderen gelukkig) dat het op deze manier duidelijk wordt gemaakt. "Iemand" gaat zich introduceren op het forum, iedereen reageert daar op met 'welkom' etc, sommige hebben zelfs de site van de tuner opgezocht etc. Dat gaat IMHO te ver om je punt duidelijk te maken. :unsure:

Link naar reactie

Ben het eens met reactie, althans wat betreft de inhoud, de wijze waarop is afkeuringswaardig en beneden alle peil. Er is meer dan genoeg geschreven over de Hartge. Had IMHO ook via een PB gekund. Overigens "knappe prestatie"van iemand die sinds gisteren member is om nu al iemand te laten afhaken. Persoonlijke rancune die via het forum wordt uitgevochten?

Link naar reactie

kan je nagaan wat een liefhebbers :kisstogether: er op het forum rondlopen dat ze zelfs op jacht zijn gegaan naar de tuner! Ben het met Zzazkia eens dat het helemaal niet de bedoeling kan zijn iemand iemand weg te zieken van het forum, dat vind ik een erg slechte zaak.

Onderdeel van een community zoals dit forum, is dat het toch moet kunnen om iemand ergens op aan te spreken. Of iemand dat dan via PM doet, via een middelvinger of op deze manier, is iemand zijn eigen keuze, laten we die vrijheid niet ter discussie stellen. Wat gewenst gedrag is, is voor iedereen verschillend. Ikzelf ben ook wel eens op de vingers getikt en dat is niet erg, het is hoe je er zelf mee omgaat en of je bereid bent de signalen te accepteren en er vervolgens op te acteren.

Ik vind het ver gaan, al heb ik me helemaal blauw gelachen toen ik de eerste posts zag langskomen, dus ik denk dat hier 'het doel heiligt de middelen' van toepassing is geweest...

... "Iemand" gaat zich introduceren op het forum, iedereen reageert daar op met 'welkom' etc, sommige hebben zelfs de site van de tuner opgezocht etc. Dat gaat IMHO te ver om je punt duidelijk te maken. :nono:
... Voor die anderen, echte liefhebbers net als ik, sorry.

:wave:

Link naar reactie
Vind wel dat je nu niet anoniem meer kan blijven en hoop dat jullie samen eens een goed gesprek kunnen hebben om het bij te leggen.

Was wat naief on te denken dat je dit nog uit kan praten.

Graag nu toch een reaktie op het feit dat door je laatse posting een forumlid zich heeft terug getrokken. Was dat de bedoeling?

Link naar reactie
Was wat naief on te denken dat je dit nog uit kan praten.

Graag nu toch een reaktie op het feit dat door je laatse posting een forumlid zich heeft terug getrokken. Was dat de bedoeling?

En ik zou zelf ook graag weten wie onze Laurens nou is...

Want hoe vrij je dan ook mag zijn in het uiten van je mening, er is ook nog zoiets als respect voor je medemens. En als je op een dergelijke manier iemand te kakken zet, wees dan ook een man en doe dat niet anoniem... :nono::kisstogether:

Ik "verdenk" nu iedereen van de QP-meeting (...padjakker...) en dat is gewoon niet zo'n prettig idee...

Link naar reactie

ik vind deze situatie, net als andere, recente, van dit soort een spijtige zaak.

voor sommigen blijkt het zéér moeilijk om bepaalde zaken te relativeren. probeer aub positief en opbouwend te blijven

Link naar reactie
En ik zou zelf ook graag weten wie onze Laurens nou is...

Want hoe vrij je dan ook mag zijn in het uiten van je mening, er is ook nog zoiets als respect voor je medemens. En als je op een dergelijke manier iemand te kakken zet, wees dan ook een man en doe dat niet anoniem... :nono::kisstogether:

Ik "verdenk" nu iedereen van de QP-meeting (...padjakker...) en dat is gewoon niet zo'n prettig idee...

Ik neem aan dat "Laurens" zich nog wel bekend maakt. Al was het alleen maar omwille van de laatste regel van Saskia. Ook ik was op die meeting en wens uiteraard niet verdacht te worden, waar ik niet "schuldig" ben.

Link naar reactie
Ik neem aan dat "Laurens" zich nog wel bekend maakt. Al was het alleen maar omwille van de laatste regel van Saskia. Ook ik was op die meeting en wens uiteraard niet verdacht te worden, waar ik niet "schuldig" ben.

Exact datzelfde geldt voor mij !

Het is spijtig dat iemand hierdoor een forum verlaat want dat kan toch ook niet de opzet geweest zijn lijkt mij ! Een felle discussie mag best en iemand aanspreken op bepaald gedrag ook maar wellicht dat dit iets te ver gaat ook al ben ik het wel eens met de uitlatingen van 'Laurens'.

Link naar reactie

voordat iedereen die daar aanwezig was nu gaat roepen 'ik was het niet' wil ik opmerken een algemene verdachtmaking richting aanwezigen QP meeting vreemd te vinden. Waar is die eigenlijk op gebaseerd, of heb ik wat posts gemist? :kisstogether:

misschien heb ik een betere... het was iemand van het forum :schater:

Ik neem aan dat "Laurens" zich nog wel bekend maakt. Al was het alleen maar omwille van de laatste regel van Saskia. Ook ik was op die meeting en wens uiteraard niet verdacht te worden, waar ik niet "schuldig" ben.
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.