Ga naar inhoud

Even voorstellen Z3 Coupe V10


Gast CoupeV10

Aanbevolen berichten

Ik was het zeker niet! Verder vind ik een forum geen plaats om elkaar aan te vallen. Deel je ervaringen en geef elkaar eventueel tips en adviezen waar je wat aan hebt. Verder is het aan jezelf om reacties van bepaalde personen te lezen en daar je mening over te hebben/vormen, maar zo geschreven uiten hoeft van mij niet.

Ik bedoel: Als je op straat loopt en iemand strompelt voorbij, trekkend met zijn/haar linkerbeen, terwijl het linkeroog naar kwartjes zoekt en het rechteroog de hemel afspeurt naar stuntvliegende dubbeldekkers... dan stap je er toch ook niet op af en roept met volle longinhoud: "heeeee schele strompelende aap, tief eens op en ga thuis achter de geraniums zitten, zodat je mijn straatbeeld niet verpest..." Ik in ieder geval niet!

Link naar reactie
  • Reacties 112
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast CoupeV10

Om grotendeels misverstanden recht te zetten:

Het is en was beslist niet mijn bedoeling iemand weg te pesten. Een mooie bolide is het zeker, er trots op zijn is prima... maar IEDER forumlid is al ruim 2maanden o.i.d. op de hoogte van het bestaan van deze wagen en van de trots van de eigenaar.

Als dan in ieder topic weeeeeeer geschreven wordt dat de Hartge weer zoooooooooooo goed is.... dan krijg je dit. Iedereen weet donders-goed waar ik het over heb, en kan zich minstens 5 topics heugen!!

Nogmaals excuses voor het feit dat Hartge Z3 5.0 the one and only nu weg is... dat was zeker niet de bedoeling. Ik probeerde hem alleen op deze wijze duidelijk te maken dat er meer in het leven in dan een Hartge V8 coupe!!! En dat we het nu allemaal wel weten!

Dus René, sorry!

Link naar reactie

Dussss.... een hoop gebeurd ik zal wel verdacht wezen was er tenslotte ook bij, maar het lijkt mij het beste dat Laurens zich bekent maakt, alle aanwezigen van de meeting hebben nu een vervelend gevoel, ik neem aan dat het niet de bedoeling is geweest iemand het forum af te jagen. Ik sluit mij wel aan bij zijn argumentatie maar ik geloof niet dat het zijn bedoeling is geweest René van dit forum te verwijderen. Laurens meld je even kan dit op slot amen.

Link naar reactie

Ik was het! :kisstogether:

Jullie mogen alles tegen me zeggen.... maar geen slecht woord over m'n hoogstaande MS paint creatie! :nono:

Link naar reactie
Ik was het! :kisstogether:

Jullie mogen alles tegen me zeggen.... maar geen slecht woord over m'n hoogstaande MS paint creatie! :nono:

Echt verbazingwekkend zeg :schater:

Zelf ingenomen etterig ventje met je lollige uitspraken altijd. En dus ook nog zeer ruimdenkend :m:

Je HOEFT de draadjes van iemand niet te lezen die verschrikkelijk blij met zijn auto is. Maar goed als jezelf nooit iets zinnigs te melden hebt en beweert dat je de mooiste Qp van NL bezit dan lijkt het mij allemaal wel duidelijk. Echte Nederlandse jalouzie!!

Dit forum zou je moeten bannen :wave::thumbup:

Link naar reactie
Echt verbazingwekkend zeg :schater:

Zelf ingenomen etterig ventje met je lollige uitspraken altijd. En dus ook nog zeer ruimdenkend :thumbup:

Je HOEFT de draadjes van iemand niet te lezen die verschrikkelijk blij met zijn auto is. Maar goed als jezelf nooit iets zinnigs te melden hebt en beweert dat je de mooiste Qp van NL bezit dan lijkt het mij allemaal wel duidelijk. Echte Nederlandse jalouzie!!

Dit forum zou je moeten bannen :nono::wave:

Het punt is juist, dat ook in draadjes die ik wel wil lezen het H-woord 3 keer vermeldt wordt!

Bovendien was mijn ENKELE uitspraak de mooiste Coupe van NL te hebben toen hij net 2 uur van de spuiterij kwam.... dat was "bij wijze van spreken" ... valt overigens ook uit de context op te maken. Verder heb je nooit meer zoiets van me gehoord!

Ik ben nog een stuk blijer met mijn auto dan hij is... geloof me! Ik garandeer dat ik er een stuk harder voor heb moeten werken en sparen! :kisstogether:

Ook moet ik toegeven dat ik liever een Hartge V8 zie (dan wel in het zwart) dan mijn 2.8 als ik naar buiten ga en instap... ik zou me dan netjes voorstellen, en over de auto vertellen wanneer gevraagd.

Nu is het klaar... PM me maar als iemand nog iets dwarszit inzake Coupe V10!

ps. Ban me indien nodig! Ik weet zeker dat vele forummembers erg gelukkig zijn met m'n actie!

Link naar reactie

nou nou nou ook niet erg beschaafd... :kisstogether:

het is trouwens 'jaloezie', best een moeilijk woord, maar als het de kern van je betoog is, is het misschien goed om meer aandacht aan de spelling ervan te schenken.

maar je punt is duidelijk.

Echt verbazingwekkend zeg :schater:

Zelf ingenomen etterig ventje met je lollige uitspraken altijd. En dus ook nog zeer ruimdenkend :thumbup:

Je HOEFT de draadjes van iemand niet te lezen die verschrikkelijk blij met zijn auto is. Maar goed als jezelf nooit iets zinnigs te melden hebt en beweert dat je de mooiste Qp van NL bezit dan lijkt het mij allemaal wel duidelijk. Echte Nederlandse jalouzie!!

Dit forum zou je moeten bannen :nono::wave:

Link naar reactie
Ik ben nog een stuk blijer met mijn auto dan hij is... geloof me! Ik garandeer dat ik er een stuk harder voor heb moeten werken en sparen! :kisstogether:

Daar sla je de plank dus echt mega mis. :nono: en dat weet ik omdat ik Rene iets beter ken dan jij :wave:

Tja zoals de waard is vertrouwd ie z'n gasten Martin. Jij hebt gevoel dat Rene een patser is omdat je zelf dat waarschijnlijk bent...

Link naar reactie
Daar sla je de plank dus echt mega mis. <_< en dat weet ik omdat ik Rene iets beter ken dan jij :wave:

Tja zoals de waard is vertrouwd ie z'n gasten Martin. Jij hebt gevoel dat Rene een patser is omdat je zelf dat waarschijnlijk bent...

Ja klopt!

Link naar reactie
nou nou nou ook niet erg beschaafd... :wave:

het is trouwens 'jaloezie', best een moeilijk woord, maar als het de kern van je betoog is, is het misschien goed om meer aandacht aan de spelling ervan te schenken.

maar je punt is duidelijk.

:schater:

Duidelijk dat je het er niet mee eens bent maar dat mag hoor. <_< Echt goed bezig hier, goed voor de sfeer op dit forum zulke acties als Martin uithaalt. Geef hem vooral gelijk, kun je meteen wel ophouden hier...

Link naar reactie

martinvh,

ik vond je echt een TOP-forumlid; veel leuke grappige, zinvolle, minder zinvolle en soms compleet gestoorde opmerkingen.

geweldig initiatief met je coupe-meeting.

je bent aanstekelijk in je enthousiasme over de z.

maar deze actie is er over. sorry gast, zoiets doe je niet.

teleurgesteld in jou als persoon

Link naar reactie

Het is me nu wel duidelijk dat ik niet direct had moeten zeggen wat ik dacht.....

Link naar reactie
voordat iedereen die daar aanwezig was nu gaat roepen 'ik was het niet' wil ik opmerken een algemene verdachtmaking richting aanwezigen QP meeting vreemd te vinden. Waar is die eigenlijk op gebaseerd, of heb ik wat posts gemist? <_<

misschien heb ik een betere... het was iemand van het forum :schater:

Zoals ik al aangaf... Het gebruik van het woord patjakker is voor mij de reden geweest om een bezoeker van de QP-meeting te "verdenken". Dat woord is tijdens de meeting door Martin en uitgebreidt "besproken". Aangezien er in het relaas van Laurens staat dat WE dat het beste woord vonden...

Maar ik wil er vooral mee aangeven... Als je zo'n grote bek hebt over iemands gedrag... doe dat dan NIET anoniem!!!!

Dat is het meest slappe en achterbakse wat ik me kan bedenken.

En daar kan ik me dus erg boos om maken. Heeft vast te maken met mijn vrouwelijke gevoeligheid ofzo... En uiteraard dacht ik bij deze actie het eerst aan Martin, maar kon me niet voorstellen dat hij zoiets achterbaks zou doen... Ook ik ben diep, diep tereurgesteld...

Link naar reactie

Ik constateer dat de sfeer in het forum enorm achteruit gegaan is de laatste weken. Is dat nou nodig? toen ik een paar maanden geleden lid werd was het een club liefhebbers onder elkaar, mensen met een gemeenschapelijke hobby. De laatste weken lijkt het wel een club van mensen die de hobby hebben elkaar af te zeiken. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?

Als het zo doorgaat haak ik spontaan af omdat de lol eraf is. De lol in mijn autootje is er nog volop, maar als het zo blijft kan ik prima zonder forum.

Link naar reactie
Ik constateer dat de sfeer in het forum enorm achteruit gegaan is de laatste weken. Is dat nou nodig? toen ik een paar maanden geleden lid werd was het een club liefhebbers onder elkaar, mensen met een gemeenschapelijke hobby. De laatste weken lijkt het wel een club van mensen die de hobby hebben elkaar af te zeiken. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?

Als het zo doorgaat haak ik spontaan af omdat de lol eraf is. De lol in mijn autootje is er nog volop, maar als het zo blijft kan ik prima zonder forum.

Dat zal inderdaad wel door mij komen!!!

Het is alleen zo jammer dat alle mensen die het NIET met me eens zijn het hier posten, terwijl iedereen die dat wel is (wijs) zwijgt.

Dus bij deze: Jullie zijn van me af. (Dit is zegmaar het motie van wantrouwen idee, waarbij ik dien af te treden!)

Veel plezier allemaal op forum! <_<

Link naar reactie

Beste Martin / Laurens,

Is het plakken van allerlei M artikelen op een "gewone" 2,8 net zo iets als het verbouwen van een BMW coupe naar een Hartge coupe ???

lol, in dat geval zijn er een hoop mensen die zich aangesproken mogen voelen, nietwaar Martin ? hahaha.

Ik vond het overigens wel een grappige actie, aangezien mij direct duidelijk was dat hier sprake was van een (misschien misplaatste) grap.

zie ook de opmerking over de Japanse W12 (niet waar dus mensen) !!!!

Ik heb op het forum diverse reacties op de hartge mogen lezen en begrijp dat jij niet de enige bent met deze gevoelens ten aanzien van de hartge (of de persoon).

Ik denk ook dat menig criticaster (wanneer BMW een V8 had gemaakt in de Z3) in de rij zou staan om er een te bemachtigen, nu echter is het een nepper ? of is het een extreme (uitstekend uitgevoerde) vorm van tuning

Mister Hartge, wees blij met je auto, dat is tenslotte het enige wat telt, realiseer je dat wanneer je op een forum schrijft op de manier waarop jij over je auto schrijft je het als het ware oproept dat er mensen zullen reageren, in menig geval zal dit zijn omdat je iets hebt wat zij niet hebben.

Mensen, vergeef Martin, laten we het houden op jeugdige onbezonnenheid en ga over tot de orde van de dag.

Een nieuw lid, een liefhebber van zijn eigen Z3 2,8. (cabrio natuurlijk)

Link naar reactie
Dat zal inderdaad wel door mij komen!!!

Het is alleen zo jammer dat alle mensen die het NIET met me eens zijn het hier posten, terwijl iedereen die dat wel is (wijs) zwijgt.

Dus bij deze: Jullie zijn van me af. (Dit is zegmaar het motie van wantrouwen idee, waarbij ik dien af te treden!)

Veel plezier allemaal op forum! <_<

Niet gelijk weggaan Martin, je hebt de verantwoordelijkheid voor je daad genomen (velen zouden dat lef misschien niet eens hebben), nu ff door de zure appel heen en dan hoop ik van je humor en commentaren te kunnen blijven genieten.

Link naar reactie

Hoi Martin,

Zag net je laatste post...

Ik denk dat niemand werkelijk wil dat je opstapt van het forum. Hoop alleen dat je je les hebt geleerd en in het vervolg nadenkt bij wat je zegt/doet. Want zoals ik in mijn PB al aangaf, je viel me zaterdag erg mee... <_<

Wat je geflikt hebt kan in mijn ogen niet door de beugel, maar om dan maar meteen af te haken op het forum is ook wel weer drastisch... Ook jou (hoe irritant je soms ook bent :wave:) zal ik gaan missen op het forum.

Slaap er nog een nachtje over, laat het even bezinken en dan denk ik dat er met mij velen zijn die je graag hier houden...

Link naar reactie

Martin, ik heb niemand persoonlijk willen aanspreken, ik houd wel van een beetje humor en wil dus graag dat je blijft. Van mij mag iedereen blijven, maar houd svp op met elkaar voortdurend af te zeiken. Inhoudelijk zijn velen het met je eens, je humor wordt ook gewaardeerd, maar er zijn grenzen.

Overigens dapper dat je altijd eerlijk uitkomt voor je daden en uitspraken.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.