Ga naar inhoud

Martin wil een witte M-coupe


martinvh

Een witte M-coupe is:  

63 leden hebben gestemd

  1. 1. Een witte M-coupe is:

    • Weiss ist uber G.E.I.L.
      49
    • Wit is lelijk
      14


Aanbevolen berichten

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....

Die is echt de bomb!!! Die wil ik!

Laat je er dan ook een V10 in lepelen? :(

Maar een witte :unsure: en dan van die ubergeile mat zwarte wielen, das kwijlen ;)

Link naar reactie
  • Reacties 112
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Speciaal omdat je zo van wit houd Martin :

Nee, die M5 vind ik dan weer helemaal niets. Als ik ooit een hond, 2 kinderen en boodschappen heb.... pas dan ga ik aan een M5 denken.

Maar die Z4 M coupe..... oei oei oei

aangepast door Huub
Link naar reactie
Maar ik heb vandaag een lot gekocht... en ga voor de jackpot.

Dan koop ik:

- Een witte X5 4.8i

46b7777837gd2.jpg

Link naar reactie
Bizar en mooi te gelijk !!! :P

Voorbumber...wit

dakrailing.......wit

witte randen om spatborden ....aboluut wit

wielen zwart laten en 10cm verlagen. Dan istie niet bizar meer, alleen maar mooi :foto:

Link naar reactie
46b7777837gd2.jpg

Die wil ik alleen met hydraulics (van die spring-veren) :schater::schater:

Hij moet zo laag kunnen:

1152192613let0.jpg

En zo scheef:

hydraulics.jpg

Ik zie mezelf aan aankomen bij de hockey..... :schater:

Link naar reactie

Deze is Martin nog niet opgevallen maar na deze post wel :kisstogether:

Kopekope mooi ding as het een automaat was wist ik het wel deze zwarte wil wel in een witte rijden :thumbup:

Link naar reactie
Deze is Martin nog niet opgevallen maar na deze post wel :kisstogether:

Kopekope mooi ding as het een automaat was wist ik het wel deze zwarte wil wel in een witte rijden :thumbup:

Nee Huub, hou het maar bij zwart.

Link naar reactie
Deze is Martin nog niet opgevallen maar na deze post wel :kisstogether:

Kopekope mooi ding as het een automaat was wist ik het wel deze zwarte wil wel in een witte rijden :thumbup:

Zullen we hem samen kopen Huub??

Jij sturen, ik schakelen en koppelen!

Link naar reactie

Hallo martin.

Ik zou het op prijs stellen als je dit zef wil editen of misschien kan een moderator dat doen

Ps. Op dit forum lees ik vaak kritiek op de officiele Z#/Z$ forumclub, omdat die te "officieel"? zouden zijn , maar dat prefereer ik toch meer dan deze tekst.

Link naar reactie
Hallo martin.

Lees net in het reaktie topic van de maas/waal rit weer een tekst over KLEM ZUIPEN en zo.

Net zo min als ik blij was met de snoeverige tekesten van rene wil ik dit soort taalgebruik ook niet elke dag lezen.

Erger vind ik dat je terloops suggereert dat een ander forumlid dat ook zou doen/gedaan hebben.

Ik zou het op prijs stellen als je dit zef wil editen of misschien kan een moderator dat snel doen voor dat iedereen die teksten leest.

Ps. Op dit forum lees ik vaak kritiek op de officiele Z#/Z$ forumclub, omdat die te "officieel"? zouden zijn , maar dat prefereer ik toch meer dan deze teksten.

Ik heb de naam van het andere forumlid verwijderd, Henk. Goed opgemerkt.

Meer haal ik niet weg; er staan IMHO geen discriminerende of andere ernstige, ongewenste zaken in zijn post. Dat Martin's teksten (het klem zuipen) de jouwe niet zijn, mag IMHO geen reden zijn tot aanpassing door een mod. Het mag geen "censuur" worden. Maar misschien denkt een andere mod er anders over.

Als Martin dat wil, kan 'ie zijn tekst uiteraard zelf aanpassen.

Link naar reactie
Hallo martin.

Lees net in het reaktie topic van de maas/waal rit weer een tekst over KLEM ZUIPEN en zo.

Net zo min als ik blij was met de snoeverige tekesten van rene wil ik dit soort taalgebruik ook niet elke dag lezen.

Erger vind ik dat je terloops suggereert dat een ander forumlid dat ook zou doen/gedaan hebben.

Ik zou het op prijs stellen als je dit zef wil editen of misschien kan een moderator dat snel doen voor dat iedereen die teksten leest.

Ps. Op dit forum lees ik vaak kritiek op de officiele Z#/Z$ forumclub, omdat die te "officieel"? zouden zijn , maar dat prefereer ik toch meer dan deze teksten.

pfff gaan we weer pm dit soort ergenis voortaan voordat je het weet gaat er weer een heel topic over :thumbup:
Link naar reactie
pfff gaan we weer pm dit soort ergenis voortaan voordat je het weet gaat er weer een heel topic over ;)

Hij gaat zn gang maar. :thumbup: Reageerde vnl :wave: omdat hij dat over een ander forumlid opmerkte.

Heb het bewust in dit draadje geplaatst omdat het toch maar klein topic is wat niet door iedereen gelezen wordt (de zaak onder de pet houden heet dat).

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.