Ga naar inhoud

Martin wil een witte M-coupe


martinvh

Een witte M-coupe is:  

63 leden hebben gestemd

  1. 1. Een witte M-coupe is:

    • Weiss ist uber G.E.I.L.
      49
    • Wit is lelijk
      14


Aanbevolen berichten

Omdat ik graag een M wil, en eens iets anders dan zwart.. ben ik op zoek naar een M in Alpin Weiss

Geef jullie (oprechte) mening hierover even in de poll!

Link naar reactie
  • Reacties 112
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het is wel mooi hoor,

Wat ik hoor is : met een witte blijf je zitten.

Dus als je het mooi vindt en lang wil houden is het zeker geen slechte optie.

Vergeet niet "Beauty is in the eyes of the beholder"

Link naar reactie
Het is wel mooi hoor,

Wat ik hoor is : met een witte blijf je zitten.

Dus als je het mooi vindt en lang wil houden is het zeker geen slechte optie.

Vergeet niet "Beauty is in the eyes of the beholder"

Denk dat het "blijven zitten" bij een apart model zoals Roadster en Coupe wel mee valt. Wat mij erg opvalt is dat je met een rode Coupe echt blijft zitten... waar ik die ook zie, ze staan altijd bij de goedkoopste.. ook als ze weinig km's hebben! Voor een Roadster vind ik Rood overigens de bomb!

Link naar reactie

Ik zelf vind een witte wel speciaal en mooi. Volgens mij was de safetycar bij de moto GP in het verleden ook een witte M. En wit lijkt de nieuwe mode kleur te gaan worden, gezien alle showauto's op de diverse shows. Verder zal het altijd een persoonlijke smaak blijven wat mooi en lelijk is. Veelal is het ook de combinatie met wielen en interieur wat de doorslag geeft.

Link naar reactie
Denk dat het "blijven zitten" bij een apart model zoals Roadster en Coupe wel mee valt. Wat mij erg opvalt is dat je met een rode Coupe echt blijft zitten... waar ik die ook zie, ze staan altijd bij de goedkoopste.. ook als ze weinig km's hebben! Voor een Roadster vind ik Rood overigens de bomb!

Wat je zegt kan best kloppen.

Ik heb zelf een witte z3 cabrio gezien die ik graag wou hebben. Maar die was te duur nog. Ik bedoel niet, dat het niet mooi is, het is zeker mooi en apart.

Link naar reactie

lekker kopen wat je zelf mooi vind,martin. valt wel lekker op,een witte :thumbup:

Link naar reactie

wit is echt een kleur voor nu als je kijkt naar de trend, maar persoonlijk vind ik een witte auto in dit klimaat niet de beste keus. Meestal is het weer grauw en komt een witte auto helemaal niet tot zijn recht. Als het zonnetje volop schijnt en de auto is mooi schoon. Tja dan vindt ik het wel wat.

Succes met wassen indergeval!

Link naar reactie
wit is echt een kleur voor nu als je kijkt naar de trend, maar persoonlijk vind ik een witte auto in dit klimaat niet de beste keus. Meestal is het weer grauw en komt een witte auto helemaal niet tot zijn recht. Als het zonnetje volop schijnt en de auto is mooi schoon. Tja dan vindt ik het wel wat.

Succes met wassen indergeval!

Kan nooit veel erger zijn dan een zwarte...

Link naar reactie

Ben geen fan van Wit, zal ik ook wel nooit worden. Alhoewel ik niet kan ontkennen dat die witte in het Bangle design met hele dikke zwarte wielen wel wat hebben.

Go your own way zou ik zeggen. Alhoewel je het wel moeilijk zult krijgen met zoeken want hier in Europa nauwelijks besteld, in de US zal het wel moeten lukken daar is wit al jaren geliefd :thumbup:

Van een aparte auto een zeldzame kleur kopen kan natuurlijk nooit kwaad, is goed voor de verzamelprijs. Koop je hem echter om ook weer snel kwijt te raken moet je natuurlijk een zwarte of zilveren nemen :rolleyes:

Link naar reactie

Indien echt helemaal wit, dus ook bijvoorbeeld handgrepen, dan met een paar mooie zwarte velgen, zal ie zeker niet misstaan. M.i. moeten de ramen dan ook nog een procentje of 25% getint worden :thumbup: Dat is niet zo overdreven donker, maar heeft net iets meer.

Link naar reactie

Is die zwarte eindelijk weer mooi glanzend zwart... wil ie een witte :rolleyes:

Ik hou wel van anders dan anders, maar ik hou er vooral van als mensen doen wat ze ZELF willen... dus zeker doen zou ik zeggen :thumbup:

Poll heb ik niet ingevuld, want ik vind het niet mijn smaak (daarom heb ik zwart ;)) maar ook zeker niet lelijk...

Link naar reactie

Quote uit Supercar Magazine over bolides in de PC Hoofdstraat:

'Wie bovenop de mode wil zitten, moet voor wit gaan. Autolakfabrikant BASF Coatings verwacht dat wereldwijd wit op de derde plaats zal komen naast zilver en zwart.'

Hoe modegevoelig ben je.........?

Het was me opgvallen dat het in Zuid Afrika bijvoorbeeld barst het van de witte auto's. In combinaite met het zonnige klimaat en een blauwe zee zien ze er daar al snel goed uit in die kleur.

Staat naar mijn mening vooral een sportcoupe of SUV errug goed (in combinatie met de juiste velgen).

Kortom: Een witte QP zou ook mijn eerste keuze zijn.

Link naar reactie

Lijkt me erg mooi Martin, maar.... moeilijk te vinden. Ik dacht trouwens dat de zwarte net overgespoten was??? Maar is geen M natuurlijk. In elk geval wordt het zoeken naar een speld in een hooiberg. Succes met de speurtocht.

Link naar reactie
Het was me opgvallen dat het in Zuid Afrika bijvoorbeeld barst het van de witte auto's. In combinaite met het zonnige klimaat en een blauwe zee zien ze er daar al snel goed uit in die kleur.

Heb ik ook zo ervaren in Kenia en Tanzania maar de "nieuwste" auto die ik daar gezien heb was minimaal 10 jaar oud. Bijna allemaal Toyota's en bijna allemaal wit. Ik denk ook omdat dit de goedkope kleur is (geen metalic). Africa is natuurlijk een arm land.

Link naar reactie
Heb ik ook zo ervaren in Kenia en Tanzania maar de "nieuwste" auto die ik daar gezien heb was minimaal 10 jaar oud. Bijna allemaal Toyota's en bijna allemaal wit. Ik denk ook omdat dit de goedkope kleur is (geen metalic). Africa is natuurlijk een arm land.

Klopt, de auto's worden daar standaard in wit geleverd. De zuidkust van Zuid Afrika lijkt echter veel op de Zuid Frankrijk. Ook veel rijkdom dus. Daar zie je veel nieuwe BMW's en Mercedessen in het wit. In Kaapstad is het helemaal over the top. Daar struikel je over de BMW's, Mercedessen, Porsches, Ferrari's, Lambo's, Cobra's en weet ik wat nog meer voor exoten.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.