Ga naar inhoud

Martin wil een witte M-coupe


martinvh

Een witte M-coupe is:  

63 leden hebben gestemd

  1. 1. Een witte M-coupe is:

    • Weiss ist uber G.E.I.L.
      49
    • Wit is lelijk
      14


Aanbevolen berichten

pfff gaan we weer pm dit soort ergenis voortaan voordat je het weet gaat er weer een heel topic over :wave:

Absoluut mee eens ! Ieder heeft een andere schrijf / spreek stijl en daar kan je geen censuur op gaan leggen !!

Ik stoor me er bijvoorbeeld helemaal niet aan maar een ander mischien weer wel...en zo kan je altijd wel iets zoeken om te zeuren (sorry maar ik vind dit echt zeuren).

Zou toch te gek zijn als je bij elk getikt woordje moet gaan nadenken of het niet storend is voor alle andere 1000 leden.....je kan nou eenmaal niet iedereen tevreden stemmen, we leven nu eenmaal in 2007 en er wordt gewoon zo gesproken tegenwoordig.

Verder no offence maar gewoon mijn eerlijke mening hierover ! :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 112
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

(sorry maar ik vind dit echt zeuren).

Ik sprak meer mensen die zich aan dit VEELVULDIG taalgebruik ergerden en wij mogen ook onze mening uiten :thumbup::wave: ;) .

Het moet niet verboden worden , maar beetje zelf censuur kan geen kwaad.

Het feit dat een moderator een stukje tekst heeft verwijdert, geeft toch aan dat er toch een grens overschreden was.

Link naar reactie
Hallo martin.

Lees net in het reaktie topic van de maas/waal rit weer een tekst over KLEM ZUIPEN en zo.

Net zo min als ik blij was met de snoeverige tekesten van rene wil ik dit soort taalgebruik ook niet elke dag lezen.

Erger vind ik dat je terloops suggereert dat een ander forumlid dat ook zou doen/gedaan hebben.

Ik zou het op prijs stellen als je dit zef wil editen of misschien kan een moderator dat snel doen voor dat iedereen die teksten leest.

Ps. Op dit forum lees ik vaak kritiek op de officiele Z#/Z$ forumclub, omdat die te "officieel"? zouden zijn , maar dat prefereer ik toch meer dan deze teksten.

:schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater:

Link naar reactie
:thumbup: ;) :thumbup::thumbup::wave:

Laat ik eenmalig zo wijs zijn hier niet op in te gaan.

Volgende keer zal ik weer op "rotary-club"-toon tot de forumleden spreken!

Link naar reactie
Laat ik eenmalig zo wijs zijn hier niet op in te gaan.

dat gaat je niet lukken :schater::party: :santa: :rambo: :lmao: :surprise: :newblush: :foto: :ok: :lol2: :stupid::nono: :offtopic: :offtopic:

(geef geen kusjes aan mannelijke forummembers)

Link naar reactie
dat gaat je niet lukken :schater: :lol2: :santa: :party: :ok: :surprise: :newblush: :foto: :ok: :lmao: :rambo: :nono: :offtopic: :offtopic:

(geef geen kusjes aan mannelijke forummembers)

Zoo das ook weer verholpen zie ik al !!

Goed zo jongens zo hoort het :stupid:

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Volgens mij opgenomen in Zuid Afrika. Daar zie je ontzettend veel witte auto

Hier in Marbella is echt werkelijk ALLES wit!!! Martin´s autoparadijs als het ware....

7 series, 1 series, 3serie coupe/cabrio, cayenne, Bentley GTC .... werkelijk alles in het wit met zwarte 21inch velgen...

Uiteraard volgen de foto´s zondag als ik terug ben!

Link naar reactie
Hier in Marbella is echt werkelijk ALLES wit!!! Martin´s autoparadijs als het ware....

7 series, 1 series, 3serie coupe/cabrio, cayenne, Bentley GTC .... werkelijk alles in het wit met zwarte 21inch velgen...

Uiteraard volgen de foto´s zondag als ik terug ben!

Ben je zelf ook (nog) wit?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.