Ga naar inhoud

Martin wil een witte M-coupe


martinvh

Een witte M-coupe is:  

63 leden hebben gestemd

  1. 1. Een witte M-coupe is:

    • Weiss ist uber G.E.I.L.
      49
    • Wit is lelijk
      14


Aanbevolen berichten

Persoonlijk vind ik wit en zwart echt de kleuren voor een Coupe (misschien Laguna Seca.. :thumbup: )

Ik vind het zo jamme dat de coupe niet in de mooie Arktiksilver is geleverd.... hij is er alleen in dat vieze grijs!

Overigens weet ik wat spuiten kost... als ik een lelijke koop, en hem wit laat spuiten ben ik erg blij :thumbup::party:

Link naar reactie
  • Reacties 112
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Persoonlijk vind ik wit en zwart echt de kleuren voor een Coupe (misschien Laguna Seca.. :wave: )

Ik vind het zo jamme dat de coupe niet in de mooie Arktiksilver is geleverd.... hij is er alleen in dat vieze grijs!

Overigens weet ik wat spuiten kost... als ik een lelijke koop, en hem wit laat spuiten ben ik erg blij :party::thumbup:

Hoezo niet in zilver, AFAIK zowel in Artic als in Titanzilver :thumbup:

Link naar reactie
Absoluut wit nemen komt er weer helemaal in, en anders gewoon emigreren naar Dubai :thumbup:

Neem jij dan een muziekje mee? :schater::schater:

Link naar reactie
4ttn7lu.jpg

:thumbup:

G.E.I.L.

Die wil ik wel een keer aanraken!

Link naar reactie
Yep, en een paar slippers kun je hele leuke dingen mee doe heb ik gezien :schater:

Asphalt-skating! <_< ;) Ik heb hier nog wel een waterski lijn liggen!

Link naar reactie

Ik heb zelf twee witte auto's gehad en kan je dus uit eerste hand vertellen dat het met 't poetsen erg meevalt; ik had verwacht dat je er alles op zou zien maar dat valt reuze mee!

Er zijn erg veel verschillende wittinten autolakken , ik heb ze destijds ''verzameld'' en kwam over de 30 tinten, van gebroken wit tot alpineweiss.

Mijn Celica was spierwit en met 1x per jaar poetsen is de enigszins grauwe sluier die je toch krijgt bij nietmetallieke lakken weer verdwenen.

Op mijn bostongreen metallic 2.8 zie je méér dan op een witte maar wat maakt het uit als je 'm toch wekelijks wast?!

Ook een ZZZ vind ik erg mooi in spierwit, aanrader dus.

Link naar reactie
Hoezo niet in zilver, AFAIK zowel in Artic als in Titanzilver <_<

Precies, daar vergis je je toch even Martin!!

De mijne is Articsilber en de 3.0 was leverbaar als titansilber.

Link naar reactie
Precies, daar vergis je je toch even Martin!!

De mijne is Articsilber en de 3.0 was leverbaar als titansilber.

Welke is dan dat oudbollige zilver en welke dat super heldere KNAL-zilver???

Link naar reactie

Kan ik daaruit dus opmaken dat arcticsilver de oubollige is?

Link naar reactie
Jij laat er ook weer geen gras over groeien he.....zag dat je je QP al weer op marktplaats had staan....

Is dit niks voor je....is in ieder geval apart(mooi is anders :schater: ) :

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=s23zk2wxh4u

Ja, hij staat natuurlijk alweer op marktplaats :rolleyes:

Als je mij ooit ziet rijden in die mintgroene Z3 M coupe..... dan mag je me voor alles uitmaken!

Link naar reactie
Ja, hij staat natuurlijk alweer op marktplaats :rolleyes:

Als je mij ooit ziet rijden in die mintgroene Z3 M coupe..... dan mag je me voor alles uitmaken!

Als je je ogen een beetje dichtdoet is het zo lelijk nog niet :schater::schater:

Krijg je er al wel wat reactie op ?

Link naar reactie
Kan ik daaruit dus opmaken dat arcticsilver de oubollige is?

helemaal juist :groupwave:

Smaken verschillen gelukkig :rolleyes:

Vind die groene M zo fout nog niet overigens op het eerste gezicht. Zou alleen niet met dat interieur kunnen leven. Ben benieuwd hoe hij er in het daglicht uitziet in real life.

Link naar reactie
helemaal juist :groupwave:

Smaken verschillen gelukkig :rolleyes:

Vind die groene M zo fout nog niet overigens op het eerste gezicht. Zou alleen niet met dat interieur kunnen leven. Ben benieuwd hoe hij er in het daglicht uitziet in real life.

Je vindt hem zo gek nog niet omdat het een M is! Ik weet precies hoe dat gaat! Na 2maanden ben je hem zat omdat iedereen je uitlacht! :schater:

Link naar reactie
Je vindt hem zo gek nog niet omdat het een M is! Ik weet precies hoe dat gaat! Na 2maanden ben je hem zat omdat iedereen je uitlacht! :schater:

Nee, daar vergis je je toch in.

Een M QP is ultiem. Maar als ik me al druk moest maken om wat anderen vinden, oj oj, dan wordt het leven heeeeel zwaar.

Link naar reactie
Je vindt hem zo gek nog niet omdat het een M is! Ik weet precies hoe dat gaat! Na 2maanden ben je hem zat omdat iedereen je uitlacht! :schater:

martin, jij wil zelfs met een roadster rijden om toch maar in een :foto: te komen

Link naar reactie
martin, jij wil zelfs met een roadster rijden om toch maar in een :foto: te komen

hahaha jij ook!

Link naar reactie
hahaha jij ook!

ik weet het...

als ik een vind die "het" bij me doet, zeker weten! ik pleit schuldig... :foto:

vroeg of laat bieden we nog eens op dezelfde wagen :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.