Ga naar inhoud

ChrisXL goes Dublin


Zzazkia

Aanbevolen berichten

Hoorde zojuist dat ChrisXL inmiddels op weg is naar Dublin voor z'n nieuwe job (en jawel, de M gaat mee ;)).

Omdat Chris toch wel een "grootheid" op het forum is wilde ik hem via deze weg super veel geluk en succes wensen met z'n nieuwe job en met z'n "nieuwe leven" in Ierland.

Chris, hartstikke leuk dat we op de valreep nog even kennis hebben gemaakt. We houden zeker contat via het forum! En als je eens in de buurt bent, je bent welkom.

:):thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 101
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

We hebben al 'handje geschud' op de M-Meeting.

Maar nogmaals..... Veel geluk en plezier met je nieuwe Job!!!

Ik ben ervan overtuigd dat we via het forum contact houden!!!

Link naar reactie
Veel succes en geluk in Ierland Chris.

Ik heb ook wel oren naar een ritje oversea. Ierland schijnt wel erg mooi te zijn, zelf nog nooit geweest dus...

Veel succes,

Ierland= mooi land om te vissen (houd ik niet van), Guiness drinken en irish folk music (met violen) in de pub. Dat gaat wel lukken daar. :thumbup:

Link naar reactie

Veel geluk in Dublin en succes met het vinden van geschikte woonruimte. :)

In vergelijking met de overwegend te drukke, platte, 'recht toe recht aan ' wegen in Nederland zal de country side in Ierland wel een feest zijn met de :wave::thumbup:

...en wel goed op blijven passen voor invoegende overmoedige Porsche rijders ;) (zeker wanneer je dochter naast je zit)

Link naar reactie
Veel succes,

Ierland= mooi land om te vissen (houd ik niet van), Guiness drinken en irish folk music (met violen) in de pub. Dat gaat wel lukken daar. :kisstogether:

Ik zie

. Lijkt me wel uit te houden daar.
Link naar reactie

Veel plezier Chris :thumbup:

Ik heb daar 3 jaar lang een project gedaan dus ik ken het heel goed. Zo goed dat ik zeker nooit mijn Z naar Ierland mee zou nemen voor een ritje ... Het laatste wegonderhoud was geloof ik in 1945 of zo ... :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.