Ga naar inhoud

Beenruimte maken.


Marvin

Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Aan de andere kant: dealers zitten in dit soort dingen vrij conservatief. Ik heb nog niet gehoord dat Z3 rijders hier daardoor daadwerkelijk problemen met die speaker hebben gekregen ...

Dat geloof ik graag maar toch denk ik dat hij wel gelijk heb.

Doe jij je hand maar voor die speaker dan hoor je vanzelf minder geluid.

Maar meer beenruimte met alleen die bult weghalen?

Denk dat je eerder wat meer achter over kan leunen. Je krijgt toch meer beenruimte als je de stoel in zijn geheel naar achteren kan schuiven.

Dan wordt de lengte langer.

Of kan je de zitting dan ook meer naar achteren verplaatsen. Ik begrrijp het niet zo.

Ik ga het zowieso wel doen want de rugleuning mag wel wat meer naar achteren.

Link naar reactie
  • Administrator

^^ Je moet het helemaal zelf weten. Maar er zijn veel mensen die het tot volle tevredenheid hebben gedaan en het probleem van speakers die kapot gaan herken ik niet. Dat je minder geluid hebt is natuurlijk waar, maar dat is je eigen afweging.

Als ik zou moeten kiezen tussen meer ruimte of meer geluid zou ik het wel weten, maar het is mijn keuze niet ...

Maar je hebt tot nu toe ongelukkig genoeg weinig in je zzz kunnen zitten: moet je straks niet eerst weer eens een tijdje uitproberen hoe de huidige opstelling bevalt? Bult weghalen kan altijd nog.

Link naar reactie

^^ Je moet het helemaal zelf weten. Maar er zijn veel mensen die het tot volle tevredenheid hebben gedaan en het probleem van speakers die kapot gaan herken ik niet. Dat je minder geluid hebt is natuurlijk waar, maar dat is je eigen afweging.

Als ik zou moeten kiezen tussen meer ruimte of meer geluid zou ik het wel weten, maar het is mijn keuze niet ...

Maar je hebt tot nu toe ongelukkig genoeg weinig in je zzz kunnen zitten: moet je straks niet eerst weer eens een tijdje uitproberen hoe de huidige opstelling bevalt? Bult weghalen kan altijd nog.

Nou die bult moet als eerste weg.

Ik ben namelijk 1,99 en zit redelijk met mijn knieën af en toe tegen het stuur.

Nou zullen er wel weer opmerkingen komen van "ben je niet te lang dan, of is ie niet te klein dan".

Ja klopt allebei, maar ik wilde een Z3 en dan is Z3 nog een grotere wagen dan een andere cabrio.

En Ja idd Holmes ik heb er nog maar weinig in kunnen rijden. Maar dat gaat goed komen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.