Ga naar inhoud

xenon inbouw dag (en een beetje klussen)


Roodkapje

Aanbevolen berichten

De opzet van de vorige klusdag was dat mensen zelf aan hun Z gingen knutselen en e.v. vragen konden stellen of hulp inroepen van de garagehouder. Ik hoop niet dat de klusdag nu wordt: "Ruud rent de hele dag van Z naar Z om allerlei klusjes op te knappen terwijl de rest koffie aan het drinken is" :thumbup:

Sorry mensen, ff onze forum techneut in bescherming nemen :D

Precies.

Ik ben persoonlijk niet iemand die zo maar aan mijn Z zal gaan werken. Maar wel als er iemand met technische kennis aanwezig is, zoals Ruud, die me kan assisteren / weg wijs maken. Als je het eenmaal een keer hebt gedaan/gezien, dan lukt het de volgende keer vaak zelf. Het hebben van een dergelijke auto voor de hobby heb ik naast het rijden toch ook wel genomen om daar zelf het een en ander aan te kunnen "sleutelen", voor zover de kennis aanwezig is natuurlijk.

Link naar reactie
  • Reacties 141
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het lijkt me juist handig als er veel mensen rondlopen, dan kan je ontzettend veel vragen hoe je iets moet doen. Heel veel vragen gaan over dingen die de gemiddelde liefhebber vande z3 waarschijnlijk heel makkelijk kan beantwoorden. Met de auto erbij kan er dan ook aangewezen worden waar we het over hebben. Dat kan als je een echte leek bent heel veel duidelijk maken. Daar hoeft Ruud wat mij betreft niet zijn tijd aan te besteden, er zijn dan toch genoeg mensen?

Ik persoonlijk heb gewoon moeite mijn vragen op het forum te stellen. Als ik het heb over een dinges van de dinges weet toch ook niemand waar ik het over heb.

Maar goed, de boodschap is duidelijk

Link naar reactie

laat je niet afschrikken hoor :D Vragen zijn er om gesteld te worden. Met zoveel Z rijders bijelkaar, zijn er genoeg mensen die je kunnen helpen of je vragen beantwoorden. Komt helemaal goed. En als niemand het meer weet is er nog het Orakel Roodkapje :thumbup:

Link naar reactie
Is het goed als ik ook even langs kom?

Of is er geen parkeerplaats meer over?

Ik heb nl last van een flapperende binnenbekleding van het rechterportier, een brandend lampje, een loshangende nummerplaat :blink: en fijn een eindje rijden is ook altijd leuk....

dus..

Gr Pippi

Natuurlijk mag je langskomen, en er zijn heel wat mensen die ook erg handig zijn :D

Hoe meer mensen des te leuker, wat klussen en praatje pot, happie en drankie en :D :foto: maken dat is het leuke van een klusdag, en iedereen helpt elkaar :D

Tot zaterdag

Link naar reactie
Natuurlijk mag je langskomen, en er zijn heel wat mensen die ook erg handig zijn :blink:

Hoe meer mensen des te leuker, wat klussen en praatje pot, happie en drankie en :D :D maken dat is het leuke van een klusdag, en iedereen helpt elkaar :foto:

Tot zaterdag

Hallo, mag ik ook even langs komen om een kratje bier te brengen? Zal niemand in de weg lopen.

Link naar reactie

Natuurlijk had ik ook verzonnen iets mee te nemen maar ik vermoed dat Ruud zometeen 36 pakken koffie, 10 pond koekjes, 1 kilo worstebroodjes en minimaal 1 krat bier krijgt. Wat blijft er dan nog over?

Nou als Ruud het goed vind neem ik dan de frietpan mee om friet te maken tussen de middag. Is dat een goed idee? :blink:

Link naar reactie
Natuurlijk had ik ook verzonnen iets mee te nemen maar ik vermoed dat Ruud zometeen 36 pakken koffie, 10 pond koekjes, 1 kilo worstebroodjes en minimaal 1 krat bier krijgt. Wat blijft er dan nog over?

Nou als Ruud het goed vind neem ik dan de frietpan mee om friet te maken tussen de middag. Is dat een goed idee? :D

Dat wordt gezZzellie!! :blink:

Link naar reactie
Natuurlijk had ik ook verzonnen iets mee te nemen maar ik vermoed dat Ruud zometeen 36 pakken koffie, 10 pond koekjes, 1 kilo worstebroodjes en minimaal 1 krat bier krijgt. Wat blijft er dan nog over?

Nou als Ruud het goed vind neem ik dan de frietpan mee om friet te maken tussen de middag. Is dat een goed idee? :D

:blink: Niets is te gek :nono:

Link naar reactie

Dan neem ik mijn zoontje van 2½ mee.

Ten eerste is hij gek van auto's, maar het belangrijktse is dat ik mijn vrouw op dit moment een beetje moet ontlasten.

Ten derde.... dan heeft Marijke ook wat te doen :schater:

Link naar reactie
Dan neem ik mijn zoontje van 2½ mee.

Ten eerste is hij gek van auto's, maar het belangrijktse is dat ik mijn vrouw op dit moment een beetje moet ontlasten.

Ten derde.... dan heeft Marijke ook wat te doen :schater:

Standaard aanwezig bij Ruud !! ;)

146805531kinderboxtekoonq7.jpg

:wave:

Link naar reactie
Zijn er nog mensen die gek op haring zijn? (familie zit in die business in IJsselstein)

Doe maar een hele emmel! (nee hoor een paar is ook lekker)

Alhoewel, wel goed verpakken anders zegt Edwin: :newblush: gaat niet mee, gaat stinken...

Link naar reactie
Doe maar een hele emmel! (nee hoor een paar is ook lekker)

Alhoewel, wel goed verpakken anders zegt Edwin: :thumbup: gaat niet mee, gaat stinken...

Lekker weer Nadia :newblush: Je moet dus ingepakt in een plastic zak mee naar huis??? :lol:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.