Ga naar inhoud

xenon inbouw dag (en een beetje klussen)


Roodkapje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 141
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

leuk weer, zo'n klusdagje

als iemand me zou kunnen helpen met mijn alu pedaaltjes, dan zou ik ook wel langs willen komen

(heb ze nl al maanden liggen, maar zou niet weten hoe ik ze in de zzz moet krijgen) ^_^

Gewoon erin gooien. Dan heb je ze in ieder geval in je ZZZ ;) :D :wave: -_-

Link naar reactie

Ik kreeg net te horen dat de hele bestelling bestaat uit 8000k lampen.

Ik heb degene wie 6000k hebben besteld een pb gestuurd.

Mocht ik iemand zijn vergeten bij deze dus.

Laat dan even weten of je het geen probleem vind, 6000k kan niet meer geregeld worden voor a.s. zaterdag.

Link naar reactie
Ik kreeg net te horen dat de hele bestelling bestaat uit 8000k lampen.

Ik heb degene wie 6000k hebben besteld een pb gestuurd.

Mocht ik iemand zijn vergeten bij deze dus.

Laat dan even weten of je het geen probleem vind, 6000k kan niet meer geregeld worden voor a.s. zaterdag.

en voor later dan? Ik ben niet zo van het 8000K en Eva al helemaal niet, dus dan raak ik mijn steun van de achterban helemaal kwijt :D

Link naar reactie
Nieuwe uitzendkracht zeker bij dat bedrijf :D

Zal het kleurverschil tussen 6000K en 8000K echt groot zijn? Zo te zien aan de afbeelding wel. Wel goed kl@#$%^& voor diegenen die 6000K willen hebben.

Op het kleuren staatje idd. veel verschil. maar in het echt valt het mee.

Het zal wel is in één keer goedgaan :muur:

Link naar reactie

Wat zei je tegen ze: alleen het aantal setjes 8000K die ik besteld heb of laat je ze allemaal afkomen? In principe nooit weggegooit natuurlijk, maar gelet op de prijsdalingen kan ik me voorstellen dat je geen zin hebt om nog meer setjes te hebben liggen. Je had natuurlijk al iets extra besteld....

Link naar reactie
Ik vond het verschil tussen Superdupers Z en die van Chris toch wel aanzienlijk. :D Het is ook net hoe je tegen het licht aankijkt.

Toch te fel, dus gewoon je ogen dicht doen; zie je het verschil ook niet :muur:

Maar ben het met je eens dat er een verschil is.

Link naar reactie
Laat ons oudjes ook een pleziertje hebben (100km in 11 sec.rechter voet haperde een beetje)

Deze op het gas ,en het is bye, bye Rob !! :D

250pxaerogelbrickah3.jpg

:muur:

Link naar reactie

Ik had zelf al zitten hopen dat Roodkapje nog een extra setje 8000K zou hebben besteld.

Vooral bij een blauwe wagen wind ik dit licht erg mooi.

Ik houd me van harte aanbevolen. <_<

Link naar reactie
Ik had zelf al zitten hopen dat Roodkapje nog een extra setje 8000K zou hebben besteld.

Vooral bij een blauwe wagen wind ik dit licht erg mooi.

Ik houd me van harte aanbevolen. <_<

Ik heb er meer besteld dan nodig is dus geen probleem :wave:

Link naar reactie

Is het goed als ik ook even langs kom?

Of is er geen parkeerplaats meer over?

Ik heb nl last van een flapperende binnenbekleding van het rechterportier, een brandend lampje, een loshangende nummerplaat :thumbup: en fijn een eindje rijden is ook altijd leuk....

dus..

Gr Pippi

Link naar reactie

De opzet van de vorige klusdag was dat mensen zelf aan hun Z gingen knutselen en e.v. vragen konden stellen of hulp inroepen van de garagehouder. Ik hoop niet dat de klusdag nu wordt: "Ruud rent de hele dag van Z naar Z om allerlei klusjes op te knappen terwijl de rest koffie aan het drinken is" :thumbup:

Sorry mensen, ff onze forum techneut in bescherming nemen :D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.