Ga naar inhoud

xenon inbouw dag (en een beetje klussen)


Roodkapje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 141
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Lekker, met ruim ui. :thumbup:

Die familie he, heeft die toevallig ook een groot stuk land (volkstuin) tegenover Mc Donalds in IJsselstein?

Ben je een echte Apenluier of een geimporteerde? :newblush:

Ja dat klopt!!! Ken jij ze?

Ik ben een echte Apenluier; geboren en getogen :thumbup:

Link naar reactie

Had Ruud al gezegd dat ik op zaterdag altijd werk, en dat ik dus niet kon komen. :thumbup:

Maar vandaag op de zaak laten weten dat ze het maar bekijken, en dat ik lekker naar Reeuwijk ga. :thumbup: Kom jullie alleen maar vervelen, heb verder niks te klussen. :newblush: Brengt er al iemand (limburgse) vla mee? Of zal ik voor het zonnetje zorgen? :D

Link naar reactie
Had Ruud al gezegd dat ik op zaterdag altijd werk, en dat ik dus niet kon komen. :thumbup:

Maar vandaag op de zaak laten weten dat ze het maar bekijken, en dat ik lekker naar Reeuwijk ga. :D Kom jullie alleen maar vervelen, heb verder niks te klussen. :newblush: Brengt er al iemand (limburgse) vla mee? Of zal ik voor het zonnetje zorgen? :D

Neem de zon maar mee. Krijg je van mij een frietje. Leuk dat je komt :thumbup:

Link naar reactie
Zijn er nog mensen die gek op haring zijn? (familie zit in die business in IJsselstein)

Super!!! ben gek op haring. Volgens mij kan roodkapje beter een restaurant zaterdag openen en het klussen naar de zondag doorschuiven,

Link naar reactie
Ja dat klopt!!! Ken jij ze?

Ik ben een echte Apenluier; geboren en getogen :thumbup:

Yep, ik heb hem begin dit jaar nog van zijn eigen terrein vlot geduwd, want hij had zich helemaal ingegraven met zijn auto. :D Ik heb dat harinkje met ruim ui wel verdiend, vraag het 'm maar. :newblush:

Ik zit om dat zelfde stuk land, alleen meer aan de weg.

De put van Weber zit tussen jouw woonplaats en mijn woonplaats in.

Ik ben met een Molenkruier getrouwd met veel familie in jouw woonplaats.

Nog 1 poist en ik ga nar hois. :thumbup:

Link naar reactie

Roodkapje,

Zou ik zaterdag ook even langs kunnen komen met mijn Z'tje en dat je misschien even kunt kijken of er ionderdaad nu een remcylinder lekt of niet ? Kan ik ook een aantal andere Z'tjes bewonderen.

Ik hoor graag van je

Groeten

Harrie

Link naar reactie
Roodkapje,

Zou ik zaterdag ook even langs kunnen komen met mijn Z'tje en dat je misschien even kunt kijken of er ionderdaad nu een remcylinder lekt of niet ? Kan ik ook een aantal andere Z'tjes bewonderen.

Ik hoor graag van je

Groeten

Harrie

Nee Harry, je hebt je leeftijd tegen. :newblush:

Link naar reactie
Yep, ik heb hem begin dit jaar nog van zijn eigen terrein vlot geduwd, want hij had zich helemaal ingegraven met zijn auto. :D Ik heb dat harinkje met ruim ui wel verdiend, vraag het 'm maar. :newblush:

Ik zit om dat zelfde stuk land, alleen meer aan de weg.

De put van Weber zit tussen jouw woonplaats en mijn woonplaats in.

Ik ben met een Molenkruier getrouwd met veel familie in jouw woonplaats.

Nog 1 poist en ik ga nar hois. :thumbup:

Ik zal hem vanavond even aanspreken. Heeft ie niet durven te vertellen dat ie vast zat :thumbup:

Link naar reactie
Roodkapje,

Zou ik zaterdag ook even langs kunnen komen met mijn Z'tje en dat je misschien even kunt kijken of er ionderdaad nu een remcylinder lekt of niet ? Kan ik ook een aantal andere Z'tjes bewonderen.

Ik hoor graag van je

Groeten

Harrie

Gezellig Harry!

Kunnen we jouw trots ook even bezichtigen.

Link naar reactie
Had Ruud al gezegd dat ik op zaterdag altijd werk, en dat ik dus niet kon komen. :D

Maar vandaag op de zaak laten weten dat ze het maar bekijken, en dat ik lekker naar Reeuwijk ga. :D Kom jullie alleen maar vervelen, heb verder niks te klussen. :newblush: Brengt er al iemand (limburgse) vla mee? Of zal ik voor het zonnetje zorgen? :m:

Top sledge, kan wel wat hulp gebruiken :thumbup: zon en vlaai :thumbup:

Link naar reactie
Roodkapje,

Zou ik zaterdag ook even langs kunnen komen met mijn Z'tje en dat je misschien even kunt kijken of er ionderdaad nu een remcylinder lekt of niet ? Kan ik ook een aantal andere Z'tjes bewonderen.

Ik hoor graag van je

Groeten

Harrie

Langskomen altijd ok, maar of er ook nog tijd is om naar je ZzZ te kijken kan ik niet beloven.

Er staat heel wat op het programma en zoals je ziet best druk.

Xenon inbouw heeft voorang op alles, daarna zien we wel.

Link naar reactie
Rob, die winterbanden van jouw hebben we er zo onder geknald, je mag in je auto blijven zitten tijdens de lift omhoog. :D :D

Ah, ah, moet ook nog netjes gebeuren, met de juiste spacers. Ben niet van plan maanden rond te rijden met overhangende spatborden. ;) :D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.