Ga naar inhoud

xenon inbouw dag (en een beetje klussen)


Roodkapje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 141
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wij blijken de 11e een beetje een volle agenda te hebben dus ik haak waarschijnlijk af. Tenzij het na 5-en nog gezellig is maar ik denk dat iederen dan wel weg is. :huh:

Nou ik denk het niet hoor, we gaan spontaan door tot de late uurtjes ;)

Ik had het even druk maar zal het topic in het weekend aanpassen

Link naar reactie
Hoi Ruud,

long time no see.

verwarming doet het niet meer op de stand: op het gezicht.

de andere standen werken wel

zelfde probleem als toen.

tevens doet me rechter achterlicht het niet meer en de stadslichten, behalve via het alarm. Afijn, ik ben zo'n argeloze Z3 er zoals je ziet.

Ik wil zaterdag 11 nov graag komen als je tijd hebt.

ik hoor het wel.

groeten van leander

Ok, ik zet je erbij :m:

Link naar reactie

Het wordt voor mij een tussendoortje 16:00 verjaardag afgelopen 's avonds een date met m'n beste vriend z'n vrouw dus daar moet ik ook ff goed op voorbereid zijn :D Zal tussen 5 en 6 worden ofzo? Ik heb die rommel al eens ingebouwd dus het zal wel vlotjes verlopen. Ruud, weet jij of er van die handige dubbelzijdige plakstrips bijzitten? Anders neem ik die ff mee.

:lol:

Link naar reactie
Het wordt voor mij een tussendoortje 16:00 verjaardag afgelopen 's avonds een date met m'n beste vriend z'n vrouw dus daar moet ik ook ff goed op voorbereid zijn :D Zal tussen 5 en 6 worden ofzo? Ik heb die rommel al eens ingebouwd dus het zal wel vlotjes verlopen. Ruud, weet jij of er van die handige dubbelzijdige plakstrips bijzitten? Anders neem ik die ff mee.

:lol:

Geen idee, ik heb de setjes nog niet binnen, maar neem maar mee voor de zekerheid :D :D

Link naar reactie
Er zijn meer xenon setjes besteld,dus al zijn er nog meer mensen die interesse hebben kan dat nog.

Da's heel fijn... Ik zit nog te dubben.

Als ze opzijn geeft het niet, anders heb je kans dat ik ter plaatse alsnog overstag ga.

Link naar reactie

Dit heb ik NIET geschreven !!!!

Dat heb je als je als een blind paard naar het laats gelezen bericht gaat zonder bericht 1 eerst weer eens even te raadplegen. -_-

Maar nu ik daar toch even gekeken heb...

Zou je mij er ok bij willen zetten.

Seatbushes en misschien ook Xenon.

(Tenzij mijn vrouw begint te bevallen, dan gaat het hele gebeuren voor mij even voorbij)

Link naar reactie
leuk weer, zo'n klusdagje

als iemand me zou kunnen helpen met mijn alu pedaaltjes, dan zou ik ook wel langs willen komen

(heb ze nl al maanden liggen, maar zou niet weten hoe ik ze in de zzz moet krijgen) ^_^

Die pedaaltjes zitten er zo in, dus je komt ook ;) ik zet je erbij.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.