Ga naar inhoud

ZZZ Meet and Greet - Zuid Holland


Roodkapje

Aanbevolen berichten

Essen? Waar ligt dat?

Dat is maar niet in welk land je bent, ligt zowel in Belgie als in Duitsland.

Wij gaan dus naar de Motorshow, jaarlijks terugkerend evenment. Altijd lachen, petjes met rollen kippegaas, volledige subwoofers sets en spoilers lopen dan gewoon vrij rond in een complex waar de Rai wel 5 keer in kan.

En natuurlijk Duits bier :(

Link naar reactie
  • Reacties 511
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Essen? Waar ligt dat?

He Ruud, ik dacht dat we voortaan woensdag deden? Dus dan zou het 6 december worden?

Ik sport altijd op donderdag (en Ed ook, als hij geen smoesjes heeft :blink: ), volgens mij waren er diverse mensen die niet op woensdag konden. Toch?

Volgens mij hebben we de 6e verder geen plannen nog (de 7e ook niet, heeft Ed alvast een goeie smoes om niet te gaan sporten...)

Weer teruggezet op donderdag, Wouter komt toch laat en Richard en Karin konden niet op woensdag dus doen we het gewoon maar weer op donderdag.

Link naar reactie
Weer teruggezet op donderdag, Wouter komt toch laat en Richard en Karin konden niet op woensdag dus doen we het gewoon maar weer op donderdag.

Ah ok. Nah, dan ga ik wel op woensdag sporten of zo.

Volgens mij kunnen we wel op die donderdag, reken ook met eten op ons. Zo niet dan melden we ons op tijd af.

Zien we elkaar twee keer die week he Ruud, enne vooral blijven zwaaien :D :wave: ja dit blijf je nog even horen hoor

Link naar reactie
Ah ok. Nah, dan ga ik wel op woensdag sporten of zo.

Volgens mij kunnen we wel op die donderdag, reken ook met eten op ons. Zo niet dan melden we ons op tijd af.

Zien we elkaar twee keer die week he Ruud, enne vooral blijven zwaaien :wave: ;) ja dit blijf je nog even horen hoor

:D , geen probleem :) :D

Link naar reactie
B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Richard B @ 21 Nov 2006, 19:39) </div><div class='quotemain'><!--quotec--> Fantastisch, we zijn de 7e weer van de partij.

Zal zeker weer gezellig worden,

Groeten Karin en Richard :thumbup:

Doen jullie ook een hapje mee eten??? :D

Nee dat halen we niet zijn er pas omstreeks 19.30 uur mogelijk iets later.

In iedergeval alvast smaleijk eten en tot dan :wave:

Link naar reactie

:thumbup:-->

QUOTE(Richard B @ 23 Nov 2006, 19:55)

Kom je toch gewoon op,de fiets, :thumbup:

vang je twee vliegen in een klap.

:thumbup: heb geen opklapbaar dak op mijn fiets voor als het regent.

Link naar reactie
Mijn vrouw zit nog een beetje in de lappenmand, dut ik weet niet of het gaat.

Ik ga het wel proberen om toch even langs te komen.

Dat zou leuk zijn.

Enne ...... we hoeven die foto's niet te zien hoor, die mag je thuis laten.

Mocht je meer hebben zonder bloederige details kun je ze natuurlijk wel even showen :newblush:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.