Ga naar inhoud

ZZZ Meet and Greet - Zuid Holland


Roodkapje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 511
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 3 weken later...
Dat heb ik niet meegekregen.

ik vroeg er zondag naar en toen zeiden ze dat.

Deze keer nog gewoon oude lokatie in Zevenhuizen, Puk en ik gaan nog een keer op zoek naar wat anders.

okidoki

Link naar reactie

Als jullie het nu iets meer naar het "oosten" (bv in de buurt van Gouda of Woerden) zoeken dan kom ik ook nog wel es langs....

Link naar reactie
Als jullie het nu iets meer naar het "oosten" (bv in de buurt van Gouda of Woerden) zoeken dan kom ik ook nog wel es langs....
Als je met een snelle sportwagen komt (bijv een Z3) is het van gouda naar zevenhuizen niet meer dan 10 minuten. (5 min rijksweg + 5 minuten provinciaal)
Link naar reactie
Als je met een snelle sportwagen komt (bijv een Z3) is het van gouda naar zevenhuizen niet meer dan 10 minuten. (5 min rijksweg + 5 minuten provinciaal)

mijn idee, vanuit hier gezien ligt dat allemaal ERG dicht bij elkaar in de buurt :D

Link naar reactie
Als je met een snelle sportwagen komt (bijv een Z3) is het van gouda naar zevenhuizen niet meer dan 10 minuten. (5 min rijksweg + 5 minuten provinciaal)

Eeeh niet zo aangebrande reacties aub. Was maar een suggestie... omdat er een andere lokatie werd geopperd.

Ik moet ook weer thuis zien te komen en de volgende dag aan het werk. Het scheelt bij elkaar dus al weer 20 minuten. En voor een uurtje een pilsje drinken zit ik wel ff meer dan 2 uur in de ZzZ.

Wat dacht je van Scheveningen? Of Noordwijk? :D

Link naar reactie

Dan zitten we weer zo aan de rand van Zuid-Holland.

(zitten we bijna in Engeland zelfs... :thumbup: )

Maar misschien wel een leuk ideetje om met goed weer eens te proberen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.