Ga naar inhoud

ZZZ Meet and Greet - Zuid Holland


Roodkapje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 511
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

En toch weer een opkomst van 8 ZZZ

imgp0397largego1.jpg

@Luuk : we hebben je gemist vanavond?

@Ruud: we bedachten thuis dat de mandjes stokbrood nog moesten worden afgerekend dus wie krijgt nog geld van ons?

Link naar reactie
En toch weer een opkomst van 8 ZZZ

@Ruud: we bedachten thuis dat de mandjes stokbrood nog moesten worden afgerekend dus wie krijgt nog geld van ons?

Alles is betaald, geen probleem :D

:lol:

Link naar reactie
Allen, na een uur file :lol: op de A10 en A4 vond ik het welletjes geweest en heb rechtsomkeert gemaakt, ben mijn zzz maar gaan wassen in de garage, hij blinkt in ieder geval weer :D

Zo aan de :foto: s te zien hebben jullie het leuk gehad!

Jammer, volgende keer beter

Link naar reactie
Allen, na een uur file :foto: op de A10 en A4 vond ik het welletjes geweest en heb rechtsomkeert gemaakt, ben mijn zzz maar gaan wassen in de garage, hij blinkt in ieder geval weer :D
Na 15 km file tussen Eindhoven en Den Bosch had ik het helemaal gehad op 19:30 en gewoon doorgereden naar huis :lol:

Volgende keer beter........

kan ik me voorstellen ja. Jammer maar misschien de volgende keer.

Link naar reactie
Er zit vaak een functie op de camera waarmee je de sluitertijd kan verlengen. Probeer dat de volgende keer eens uit. :schater: :foto:

Hoe wazig wil je de foto's hebben? Beter is om de ISO waarde te verhogen en wat ruis voorlief nemen, maar dat is ook niet zaligmakend. Toch maar gewoon overdag foto's maken en 's avonds lekker eten. :lol:

Link naar reactie

Mochten jullie ook de hele dag lopen niezen: bedank vooral Edwin!

Ik krijg hier al klachten van mijn collega's drie kamers verderop dat ze niet normaal kunnen werken....

Maar los daarvan was het leuk en gezellig. Op een overgevoelig alarm na, weinig bijzonderheden te melden. :newblush:

Link naar reactie
Kan je vanavond lekker je neus afvegen aan je gala-jurk. :newblush:

Sorry, ik bedoelde hier ook Nicole mee, maar heb niet opgelet tijdens het posten.

@ Nadia, ik weet niet hoe verkouden je nu bent...

Als het heel erg is moet Nicole maar een BIG-shopper meenemen met een rol keukenpapier :hamer:

Link naar reactie
Mochten jullie ook de hele dag lopen niezen: bedank vooral Edwin!

Ik krijg hier al klachten van mijn collega's drie kamers verderop dat ze niet normaal kunnen werken....

Maar los daarvan was het leuk en gezellig. Op een overgevoelig alarm na, weinig bijzonderheden te melden. ;)

Nee geen last van loopneus, wat had je ook alweer gegeten ;)

Beterschap :huh:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Essen? Waar ligt dat?

He Ruud, ik dacht dat we voortaan woensdag deden? Dus dan zou het 6 december worden?

Ik sport altijd op donderdag (en Ed ook, als hij geen smoesjes heeft :( ), volgens mij waren er diverse mensen die niet op woensdag konden. Toch?

Volgens mij hebben we de 6e verder geen plannen nog (de 7e ook niet, heeft Ed alvast een goeie smoes om niet te gaan sporten...)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.