Ga naar inhoud

Topic "Wie doet wat"


(S)toploss

Aanbevolen berichten

  • Reacties 114
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 4 weken later...

Vandaag een nieuwe mijlpaal bereikt met het bedrijf waar ik werk:

Na jaren onderhandelen op 25 Maart 2011 een 25 jarig contract getekend met de luchtmacht.

We gaan nu de werkplaats, waar de straalmotoren van o.a. de F16 gerepareerd worden, overnemen en uiteindelijk privatiseren.

Een private onderneming op het terrein van defensie die ook werk kan gaan uitvoeren aan motoren van andere luchtmachten.

Een kleine impressie:

Dit weekend goed uitrusten.. :thumbup: ...maandag gaat het feest beginnen :fiew:

Grrroeten

Ad

Link naar reactie
  • Administrator
de straalmotoren van o.a. de F16

Hey die ken ik nog, werden vroeger bij Philips (Acht) nog geassembleerd :thumbup:

Link naar reactie
werden vroeger bij Philips (Acht) nog geassembleerd

Klopt, Philips Acht is uiteindelijk Dutch Aero geworden en die maken nog steed nieuwe onderdelen voor straalmotoren.

Met Dutch Aero Services zijn we in Woensdrecht bezig en gaan ons dus bezig houden met overhaul.

Grroeten

Ad

Link naar reactie
  • Administrator
Klopt, Philips Acht is uiteindelijk Dutch Aero geworden en die maken nog steed nieuwe onderdelen voor straalmotoren.

Ad

Idd daar heb ik gewerkt, maakte onderdelen voor de Apche, Chinhook, Nimrod Boeing 777 en later als programmeur

de eerste onderdelen van de JSF geprogrammeerd, erg mooi vak helaas door reorganisatie moeten vertrekken.

Link naar reactie
  • Administrator
Ach Ruud je bent toch nog goed terecht gekomen, je heb in ieder geval een mooie Z :holiday:

Ik klaag niet :rambo:

Link naar reactie
Vandaag een nieuwe mijlpaal bereikt met het bedrijf waar ik werk:

Na jaren onderhandelen op 25 Maart 2011 een 25 jarig contract getekend met de luchtmacht.

We gaan nu de werkplaats, waar de straalmotoren van o.a. de F16 gerepareerd worden, overnemen en uiteindelijk privatiseren.

Een private onderneming op het terrein van defensie die ook werk kan gaan uitvoeren aan motoren van andere luchtmachten.

Dit weekend goed uitrusten.. :holiday: ...maandag gaat het feest beginnen :rambo:

Grrroeten

Ad

Dat is grappig, ik was er afgelopen donderdag nog (het is ook een klant van mij), en toen sprak het personeel er al over dat het speelde (de overname)

Daar vonden de mensen het eigenlijk een beetje vreemd; grotendeels dezelfde personen (luchtmachtpersoneel) blijven hetzelfde werk doen, maar dan voor een extern bedrijf die het weer aan de luchtmacht doorberekend. Zo legden ze het mij iig uit.

Voor mij maakt het iig niets uit.

Wel leuk om daar rond te lopen vind ik overigens.

Link naar reactie
en toen sprak het personeel er al over dat het speelde (de overname)

Typisch geval van de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt lijkt me, het is allemaal iets gecompliceerder.

Dat is grappig, ik was er afgelopen donderdag nog (het is ook een klant van mij)

Wat heb jij met de luchtmacht ?

Grroeten

Ad

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.