Ga naar inhoud

Topic "Wie doet wat"


(S)toploss

Aanbevolen berichten

  • Reacties 114
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het was serieus bedoeld dit onderwerp. Maar goed nu dat ik weet wat iedereen doet ruik ik handel. Ik heb een pensioenadviesbureau en ben daarnaast mede eigenaar van een assurantiekantoor en een software bedrijf. Dus mail mij maar ICT en glasvezelkabel boys met jullie gigantische pensioenbreuken.

Wil je ook na 65 ZZZ blijven rijden? Bel Frank

Link naar reactie

ik verkoop sportmateriaal: van tennisrackets tot ski's over scheidsrechtersfluitjes en loopschoenen.

daarnaast baat ik samen met men ouders een héél klein hotelletje uit waar ik insta voor alle rottige werkjes...

bijgevolg kan ik mijn zzz als uitlaatklep bijzonder goed gebruiken :thumbup:

Link naar reactie
... Dus mail mij maar ICT en glasvezelkabel boys met jullie gigantische pensioenbreuken.

:blink: Doe ICT, maar doe dit bij een "kleine" bank. Pensioen is goed geregeld... Oke, outsourcen kan nog roet in het pensioen-eten gooien. Maar goed, bestaat de "baan voor het leven" nog?

Wat betreft het serieus starten van onderwerp. Tsja, soms gaat het erg :thumbup: . Vind het wel een leuke wending krijgen.

Link naar reactie
Het was serieus bedoeld dit onderwerp. Maar goed nu dat ik weet wat iedereen doet ruik ik handel. Ik heb een pensioenadviesbureau en ben daarnaast mede eigenaar van een assurantiekantoor en een software bedrijf. Dus mail mij maar ICT en glasvezelkabel boys met jullie gigantische pensioenbreuken.

Wil je ook na 65 ZZZ blijven rijden? Bel Frank

Strakke reactie.

Anne

Link naar reactie
Het was serieus bedoeld dit onderwerp. Maar goed nu dat ik weet wat iedereen doet ruik ik handel. Ik heb een pensioenadviesbureau en ben daarnaast mede eigenaar van een assurantiekantoor en een software bedrijf. Dus mail mij maar ICT en glasvezelkabel boys met jullie gigantische pensioenbreuken.

Wil je ook na 65 ZZZ blijven rijden? Bel Frank

Bedoel je niet dat als jij na je 65ste nog wilt rijden in een z3, dat we je moeten bellen? :muur::thumbup:

Pensioenbreuk: Als ze me gewoon al dat gedwongen afgegeven geld geven voor mijn eigen potje, zorg ik wel voor mijzelf bij mijn pensioen. Ik zorg mijn hele leven al voor 3 andere gezinnen.

Als ik al iets weet van autos, dan blijft het beperkt tot de belangrijke opties en de goede en slechte dingen in de Z3QP en de E60.

Maar ook nog ff een fotootje van mijn wereld. Ik zit niet in de glasvezels, ik zit in de olie. Glasvezels zijn "slechts" iets dat wij gebruiken om data te verzamelen. ik zorg mede dat jullie kunnen rijden :bounce: En de meer jullie rijden, de meer ik verdien :cool::muur:

DCP_1912.JPG

Link naar reactie
hij staat er nog voor je :thumbup:

Dat is alvast een goede zaak, ben echt nog super geinteresseerd in je auto, maar moet alles even op 1 rij hebben.

Net een huisje gekocht dus dat krijgt nu even voorrang, anders loopt me vrouwtje ook bij me weg als ik een z3 voorrang ga geven hahahaha :muur:

300zx zal wel snel verkocht worden denk ik, dus dan gaat het erg snel!! Denk zelf dat het nog een paar maandjes gaat duren, maar als hij er dan nog is, ben ik je man!! :muur:

Link naar reactie

Ik zit in de turbo's van zeeschepen.

Voorheen zat ik de scheepsdieselmotoren.

Nu rijden er geen ZZZ-tjes met een dieselmotor en onze turbo's zijn ook wat groot.

Maar indien er interesse is heb ik wel goede kontacten voor klein turbo-spul.

Link naar reactie
En als jullie niet aan het rijden zijn, achter de computer of op een boorplatform zitten dan zorg ik ervoor dat er (n)iets op tv is....

Ik ben cameraman in het Hilversumse....

Bas

Toevallig hebben wij de ZZZ van Anne overgenomen van een collega van jou, Jozef o.i.d. De Z was van z'n overleden moeder geweest. Zegt het je iets?

Wilko

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.