Ga naar inhoud

Topic "Wie doet wat"


(S)toploss

Aanbevolen berichten

En als jullie niet aan het rijden zijn, achter de computer of op een boorplatform zitten dan zorg ik ervoor dat er (n)iets op tv is....

Ik ben cameraman in het Hilversumse....

Bas

Bas ik heb een nichtje Barbara met hele lange achternaam en haar vriend heet Martijn en zij hebben net een huis in Amsterdam gekocht en het is een collegacameraman van jou,ken jij hem.Of is dat net zo'n onnozele vraag van ik heb een Indische vriend hier in Hilversum is dat familie van jou :newblush: .

Link naar reactie
  • Reacties 114
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Bas ik heb een nichtje Barbara met hele lange achternaam en haar vriend heet Martijn en zij hebben net een huis in Amsterdam gekocht en het is een collegacameraman van jou,ken jij hem.Of is dat net zo'n onnozele vraag van ik heb een Indische vriend hier in Hilversum is dat familie van jou :newblush: .

Is die Indische vriend in Hilversum nou wel of niet familie?

Link naar reactie

Ik heb drie jaar in de ICT gezeten, maar ben overgestapt naar een fabrikant/importeur/distributeur van Disney verlichting en artikelen. Wij produceren en verkopen allerlei Disney spulletje door Europa heen, meestal op container basis (Albert Heijn, Blokker, intertoys, bartsmit, Auchan etc etc) en zijn nu ook bezig buiten Europa grond te winnen (Wall Mart USA etc). Heel leuk en afwisselend werk, bevalt me nog steeds prima.

Link naar reactie

Kortom we kunnen met zijn allen een goed verzekerde hybride (door kernenergie en olie) aangedreven Mickey Mouse op de markt brengen met camera gestuurde Navy bescherming en een middels glasvezelkabel aan de computer verbonden backup systeem.

Link naar reactie

IT Architect, weet alles (nou ja, heel veel) van moderne infrastructuren en de manier waarop deze zo efficiënt en effectief ingezet kunnen worden in met name grote overheidsorganisaties (lees ministeries e.d.). Hierbij zijn begrippen als veiligheid, beheersbaarheid belangrijk maar ook ketenautomatisering, standaardisatie en dynamiek heel belangrijk.

Jeroen

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Bas ik heb een nichtje Barbara met hele lange achternaam en haar vriend heet Martijn en zij hebben net een huis in Amsterdam gekocht en het is een collegacameraman van jou,ken jij hem.Of is dat net zo'n onnozele vraag van ik heb een Indische vriend hier in Hilversum is dat familie van jou :m: .

Sorry voor de late reactie maar ik was 3 weekjes van de Egyptische zon aan het genieten. ik ken denk ik wel een hele hoop cameramensen maar zonder achternaam wordt het toch een lastig verhaal vrees ik. Ik ken zo even geen Martijn die aan de eisen voldoet...

Link naar reactie
Toevallig hebben wij de ZZZ van Anne overgenomen van een collega van jou, Jozef o.i.d. De Z was van z'n overleden moeder geweest. Zegt het je iets?

Wilko

hmmm..zegt me niets... Ken geen Jozef, en zeker geen collega die ooit een ZZZ had...

Bas

Link naar reactie
beveiliging van de openbare weg toch? :huh:

nee geintje :D

Huh, wat zei je???

De Telegraaf vandaag,

Stuntrijder mag rijbewijs inleveren

ENSCHEDE - Een 27 jarige motorrijder uit Enschede mocht afgelopen zondag

zijn rijbewijs inleveren. De man reed omstreeks 16:40 uur met hoge snelheid over de Zuiderval en de Haaksbergerstraat en maakte 3 tal wheely's. Op een bepaald moment remde de Enschedeer zo abrupt, dat zijn achterwiel los van de grond kwam.

In de Ripperdastraat werd de man gesommeerd om zijn motor aan de kant te zetten. Wegens het ernstig in gevaar brengen van de verkeersveiligheid werd zijn rijbewijs ingevorderd.

:P

Link naar reactie
Huh, wat zei je???

De Telegraaf vandaag,

Stuntrijder mag rijbewijs inleveren

ENSCHEDE - Een 27 jarige motorrijder uit Enschede mocht afgelopen zondag

zijn rijbewijs inleveren. De man reed omstreeks 16:40 uur met hoge snelheid over de Zuiderval en de Haaksbergerstraat en maakte 3 tal wheely's. Op een bepaald moment remde de Enschedeer zo abrupt, dat zijn achterwiel los van de grond kwam.

In de Ripperdastraat werd de man gesommeerd om zijn motor aan de kant te zetten. Wegens het ernstig in gevaar brengen van de verkeersveiligheid werd zijn rijbewijs ingevorderd.

:huh:

Was je vergeten om je kenteken af te plakken?

Link naar reactie

Wel, wel, Arjan... Eindelijk gepakt ?

Ik had jou filmpje al een tijdje geleden bekeken en eerlijk, ik vond het redelijk erover.

Heb er niet op willen reageren, maar nu je er zelf mee uitpakt...

Het kan best leuk zijn en je zal zeker wel je machine onder controle hebben, maar toch, je medeweggebruikers schrikken zich toch rot !

Ik zit haast dagelijks in de wagen voor vele kilometers en ben de eerste om motorrijders de ruimte te geven. Maar voor dit soort stunten heb ik weinig respect. :(

Als je dat al wil doen, zijn er toch parkings genoeg in het land...

En bovendien denk ik dat je een heleboel motorrijders hiermee geen dienst bewijst.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.