Ga naar inhoud

OPROEP: AUB FF OPMETEN


pierrez101

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Mijn nieuwe B) S54 heeft een nieuwe bijnaam bigfoot.

Wat we bij M Optik (M technik is iemand van het Duitse forum met een S54 QP) ook al zagen is dat die dingen enorm hoog liggen origineel, achter meer dan 38 cm gemeten en voor iets meer dan 36 cm :thumbup: :D Gelukkig past het trapladdertje in de kofferbak :D

Link naar reactie
Mijn nieuwe B) S54 heeft een nieuwe bijnaam bigfoot.

Wat we bij M Optik (M technik is iemand van het Duitse forum met een S54 QP) ook al zagen is dat die dingen enorm hoog liggen origineel, achter meer dan 38 cm gemeten en voor iets meer dan 36 cm :thumbup: :D Gelukkig past het trapladdertje in de kofferbak :D

MX 3 :schater:

Link naar reactie

Ik ben weer blij heb weer een nieuwe andere auto.

Mooi verlaagd met een speciaal H&R gewinde, nu precies zoals ik het altijd wilde hebben, aan de voorkant kan ie nog 2 cm lager dan e :newblush::newblush: y. Hier heb ik 1 cm van gebruikt.

Achter nu 33,5 en voor 32 cm :clapping::(

Link naar reactie
Ik ben weer blij heb weer een nieuwe andere auto.

Mooi verlaagd met een speciaal H&R gewinde, nu precies zoals ik het altijd wilde hebben, aan de voorkant kan ie nog 2 cm lager dan e :newblush::clapping: y. Hier heb ik 1 cm van gebruikt.

Achter nu 33,5 en voor 32 cm :D :D

Hoe speciaal Pierre en natuurlijk een foto :newblush: ,maar Janine zal je camera wel hebbuh :(

Link naar reactie

Perfect Sledge, die kleur schijnt allergisch voor fotocamera's :D

Heb ondertussen een goede relatie bij H&R, andere veer voor in het gewindefahrwerk die ervoor zorgt dat ik 2 cm lager kan en zoals gezegd heb ik daar 1 cm van gebruikt nu ligt ie voor dus lager dan e :thumbup::m: y.

Link naar reactie
Ziet er weer picobello uit pierre, kleur is zeker apart en kleurt de ZZZ goed B)

Nu je toch nog weer een cm lager bent voor vraag ik me af hoeveel cm veerweg je nog over heb :(

Genoeg, H&R gewinde is nog heel comfortabel geveerd, de S54 heeft origineel het hardere onderstel van de QP dus deze was origineel weer harder dan de S50. Moet zeggen dat ik nu bij het H&R bijna geen verschil merk echt maar ietsje harder geveerd en door de aangepaste dempers voldoende veerweg :D

Link naar reactie
  • 9 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.