Ga naar inhoud

OPROEP: AUB FF OPMETEN


pierrez101

Aanbevolen berichten

Eens kijken hoe niet-dubbelzinnig de heren hier omgaan met je reactie! ;) :D

En hou Huub in de gaten. ;) :D :o

Welkom overigens!

:lol::( ^_^ je weet me wel zwart te praten Rob :D :lol:

Link naar reactie
Het maakt niet uit hoe grrot hij is al hij het maar goed doet! ^_^  :lol:  :(

En vrouwen hebben geen onderliggende texten,mooi wel dus.(of lees ik weer verkeerd)

Link naar reactie
Eens kijken hoe niet-dubbelzinnig de heren hier omgaan met je reactie! ;)  :D

En hou Huub in de gaten. ;)  :D  :o

Welkom overigens!

:lol::( ^_^ je weet me wel zwart te praten Rob :D :lol:

Jou inschattende, denk ik dat je wel tegen een geintje kunt, want dat is het natuurlijk. Maar dat weet je wel. :D :D

Link naar reactie

Bij deze het bewijs dat het cliché niet langer een cliché is maar helaas berust op de harde waarheid:

Een auto van een man is een verlengstuk van zijn.....en ze meten hem nog op ook!

Bah wat zijn jullie voorspelbaar!

Khad het kunnen weten: een site voor auto's....ik ga meer achter het fornuis....

:unsure:

Link naar reactie
Andre, kunnen we ff vangen, ze is weer terug achter het fornuis :D  :D

Trouwens 10e, we meten niet de lengte maar de diepte :unsure:

:D :m: :D

Link naar reactie
Vind het altijd mooi een vrouw in een snelle auto ;)

Ja, dat noemen Ze geloof ik een vluggertje ;)

Link naar reactie
OK, thanks. Ik heb Oliver een tweede mail hierover gestuurd. Kijken wat hij voor opties aanbied.

Had ik aan de prijs (€ 310,-) kunnen zien dat het een andere set was of zou dit redelijk zijn voor een EIbach setje? Volgens mij dachten Huub en Ivo dat het wel redelijk was voor EIbach veren.

Heb nu na diverse mailtjes aan Oliver@sportwheels nog steeds niets gehoord. Ik heb nog niet kunnen kijken naar eventuele serienummers van de veren, maar vind het niet erg netjes dat ze dit niet beantwoorden. Ze hebben een goede prijs gemaakt voor de uitlaten, maar alle andere zaken hebben ze niet echt goed gedaan (demper Huub vergeten, slechte montage bij Michiel, bij mij fake-eibach veren (?) ).

Link naar reactie
heb je hier al gekeken, in het gutachten staat wellicht ook de kleur van de veren :angry:

Kan het zelf niet openen nog steeds dat (Java) probleem kan het pdf'je niet openen ;) :o:o

Thanks, nog niet naar gekeken maar de site crashed bij mij compleet. Naar je JAVA moesten we nog een keer kijken inderdaad. Kan hardnekkig zijn.

:m:

Ik heb je hoes binnen pierre!! Erg bedankt, precies wat ik zocht.

Link naar reactie
heb je hier al gekeken, in het gutachten staat wellicht ook de kleur van de veren  :D

Kan het zelf niet openen nog steeds dat (Java) probleem kan het pdf'je niet openen :blink:  :lmao:  :(

Thanks, nog niet naar gekeken maar de site crashed bij mij compleet. Naar je JAVA moesten we nog een keer kijken inderdaad. Kan hardnekkig zijn.

-_-

Ik heb je hoes binnen pierre!! Erg bedankt, precies wat ik zocht.

Ben blij dat je er blij mee bent :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.