Na lange tijd van wikken en wegen en rondkijken wil ik toch wat concretere stappen maken richting de aanschaf van een Z3. Ik zal em vooral gebruiken voor wat ritjes als ik geen beschikking heb over onze Renault Megane.
Aangezien mij werd aangeraden om voor een 6 cilinder te gaan heb ik nu deze op het oog; (Mijn budget voor aanschaf is trouwens max 8000)
Ik ga maandag a.s. waarschijnlijk kijken. Mijn vraag is, waar moet ik iig op letten. Ik heb al hele waslijst gekregen over weetjes wat er allemaal stuk kan gaan, maar ja dat is wat te veel om allemaal te checken. Verder ben ik van plan wel het een en ander zelf te doen aan de auto. Ik heb nog niet veel ervaring met sleutelen aan auto's maar heb wel technisch inzicht en ervaring met onderhoud aan de marinediesel van mijn zeilboot.
Kortom; alles is welkom, is dit een redelijke keus, zijn er andere te overwegen, tips & tricks, ik hoor ze graag!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Vraag
Menno1967
Hoi!
Na lange tijd van wikken en wegen en rondkijken wil ik toch wat concretere stappen maken richting de aanschaf van een Z3. Ik zal em vooral gebruiken voor wat ritjes als ik geen beschikking heb over onze Renault Megane.
Aangezien mij werd aangeraden om voor een 6 cilinder te gaan heb ik nu deze op het oog; (Mijn budget voor aanschaf is trouwens max 8000)
https://www.autotrack.nl/a/bmw-z3-benzine-2000-56638935
Ik ga maandag a.s. waarschijnlijk kijken. Mijn vraag is, waar moet ik iig op letten. Ik heb al hele waslijst gekregen over weetjes wat er allemaal stuk kan gaan, maar ja dat is wat te veel om allemaal te checken. Verder ben ik van plan wel het een en ander zelf te doen aan de auto. Ik heb nog niet veel ervaring met sleutelen aan auto's maar heb wel technisch inzicht en ervaring met onderhoud aan de marinediesel van mijn zeilboot.
Kortom; alles is welkom, is dit een redelijke keus, zijn er andere te overwegen, tips & tricks, ik hoor ze graag!
Groet!
Menno
Link naar reactie
Beste reacties voor deze vraag
4
2
1
1
Populaire dagen
13 mei
4
14 mei
3
8 mei
3
9 mei
2
Beste reacties voor deze vraag
Menno1967 4 berichten
Dree 2 berichten
330dM 1 bericht
JOOST68 1 bericht
Populaire dagen
13 mei 2025
4 berichten
14 mei 2025
3 berichten
8 mei 2025
3 berichten
9 mei 2025
2 berichten
Populaire berichten
pimgmx
Persoonlijk zou ik er meerdere in grofweg dezelfde (zeg: tussen 6-8K) prijsklasse bekijken. Daarmee krijg je een beter idee van hoe bijvoorbeeld kosmetische conditie en rijgedrag kunnen verschill
Geplaatste afbeeldingen
12 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.