Ga naar inhoud

Aero achterbumper diffusor


Menko

Aanbevolen berichten

Aero achterbumper diffusor

Na lang (achteraf TE lang)  wikken en wegen had ik dit weekend besloten de Aero achterbumper diffusor aan te schaffen, dit in combinatie met een quad uitlaatsysteem.

Dit onder het mom van "je bent immers nooit klaar met de mods"

 

Gisteren besteld bij Bimmerprodukts na telefonisch contact over levering. Helaas kwamen ze er achter dat het deel toch niet meer leverbaar is.

De dealer maar gebeld, echter hetzelfde antwoord, ook niet ergens bij een dealer op de plank.

Internet afgestruind maar ook niks. Duitse dealer net gebeld maar helaas, niets meer in heel Duitsland.

Teile nr 5112 0150 782

 

Mijn vraag: wie weet er nog 1 of heeft er 1 liggen, of een leuk alternatief?  

Alvast dank.

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

41 minuten geleden, pimgmx zei:

Raaaaaarrrr....

 

 

 

 

 

Niet raar, eerst werkte het linkje niet, nu wel

Ik denk dat het aan de site ligt/lag.

 

 

De originele aero diffuser is idd weg/op, ook bij de grote duitse leveranciers.

De sideskirts waren al weg, de bumper zal ook wel niet al te lang duren als die nog leverbaar is...

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
3 uren geleden, CorvH zei:

Misschien is dit nog een optie?

 

Ja die Rieger ken ik, is net ff toooooo much zeg maar met dat kippenhok in het midden 😉

maar dank voor het meedenken, top!

Link naar reactie
4 uren geleden, Ruud_19 zei:

M-bumper...wel fl achterlampen monteren of de M-bumper aanpassen 

 

Heb jij nog liggen of?

 

vind fl achterlichten minder karakter hebben, en aanpassen is een hele klus maar niets is onmogelijk 😉

Had achter beter gelijk een M kunnen aanschaffen hehehe 

Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb nog 2 stukjes liggen voor de “knik” bij de achterlichten van een M bumper aan te passen zodat je de originele bumper niet hoeft te vern@#ken. Ik wilde dit eerst doen tot....

Link naar reactie
1 uur terug, Ruud_19 zei:

Ik heb nog 2 stukjes liggen voor de “knik” bij de achterlichten van een M bumper aan te passen zodat je de originele bumper niet hoeft te vern@#ken. Ik wilde dit eerst doen tot....

 

Ha mooi, ik hou me aanbevolen. Leg maar voor me aan de kant.

Inmiddels neig ik nu (noodgedwongen) steeds meer naar de aanschaf van een M bumper maar dat red ik toch niet meer voor volgende week zaterdag, want dan wordt het uitlaatsysteem aangepast. 

 

Weet je ook of de uitlaatpijpen voor een M bumper op dezelfde hoogte/breedte/diepte liggen t.o.v. de huidige linker? Ik weet dat ze voor de aero Diffusor wel een stuk naar buiten moeten namelijk.

anders op een later tijdstip aanpassen dan

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.