Ga naar inhoud

Andere Z4

Zetter

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Andere Z4

Mijn huidige Z4 2.5 si gaat er vrijdag 24 augustus uit. Wordt vervangen door een Z4 35i met adaptief M onderstel. Tijdens de Europatour kwam ik zeker 100 pk te kort om Guido K en Fender58 bij te houden. Nieuwe aanwinst maakt 70pk goed. Dus zal die nog wel langs de tuner moeten 🤣  Volgens de gegevens heet de kleur Havanna metallic. Heeft 96000 km gelopen en stamt uit 2009.

e298922-1-1024x676.jpg

e298922-3-1024x676.jpg

e298922-5-1024x676.jpg

e298922-18-1024x676.jpg

e298922-23-1024x676.jpg

aangepast door Zetter
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

• Administrator
Geplaatst:

ook hier....mooi hoor

• Administrator
Geplaatst:

Ziet er goed uit! Ook al facelift richtingaanwijzers er op en zie ik nou een andere uitlaat of andere uitlaatsierstukken? Anyway, veel plezier morgen! 

Geplaatst:

Nee hoor geen andere uitlaat. De vorige (duitse) eigenaar heeft er carbon eindstukjes opgezet en ook carbon buitenspiegels. Dat laat ik zo want ik vind het niet lelijk staan bij de kleur van de auto..

Geplaatst:

Weet ik niet. Maar wat de kleur betreft, dat klopt wel. Die heeft de vorige eigenaar aangebracht. Kijk wel of ik dat ooit ga veranderen. Eerst er maar eens leuk mee rijden, toch? En binnenkort maar eens naar een tuner voor nog wat extra pk's.

Geplaatst:

haha, het zat je wel dwars hè dat geknal van ons en sommige inhaalacties :laugh::clown:

Goed gedaan jochie 👍

Geplaatst:

Bijna genoeg auto’s voor een Havanna only tour. Jammer dat Cuba zo ver weg is.

• Haha 1
Geplaatst:

Mooi hoor Freek, maar nog meer pk’s ? Tsja, ik ben niet meer zo van het knallen, mijne is snel genoeg voor het maken van leuke tripjes.... ieder z’n meug, dus van harte met je e89, ff een andere auto dat je vorige. Na mijn z3 M coupe nog steeds geen spijt van mijn 2.3 tje......👍

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen