Ga naar inhoud

SUPER BELANGRIJK: waar, hoe en wat moet Ferry tanken ivm de Aspergerit


Maurits

Nou zeg het maar  

9 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat adviseren we Ferry

    • Ferry kan dit beter zelf even uitzoeken (Directlease tankservice app / ANWB app, google maps, etc.).
    • Ferry moet diesel tanken in de buurt van de startlocatie. Zien we hem toch gezellig met de koffie, maar is er meer van de lunch en dat heerlijke diner voor de rest.
    • Ferry moet diesel tanken na de lunch. Dan hebben we hem langer bij ons, maar is er toch meer van dat heerlijke diner voor ons.
      0
    • Ferry moet mengsmering tanken, op een willekeurige plaats. Zo'n oude 6 cilinder lust immers wel een slokje olie.
    • Ferry moet 102 tanken, waar hij maar wil. Zo'n edele pocket rocket loopt immers beter op hoogwaardige benzine. Het is dat er geen kerosine verkrijgbaar is aan de pomp.
    • Om het probleem goed te analyseren moet Ferry eerst eeen filmpje uploaden, waarop we de motor van zijn Z3 zien en horen draaien.
    • Anders, licht hieronder toe in het topic.
      0


Aanbevolen berichten

  • Administrator
Op ‎6‎-‎5‎-‎2018 om 09:56 zei Ferry76:

Welke tankstop ( aan de N271)  vooraf aan de rit is het meest handig en open op 1e pinksterdag?

Als jij in Amersfoort voltankt,  kun je de hele rit uitrijden zonder te hoeven tanken 😊

 

EDIT van 2.5si: deze levensvraag afgesplitst en voorzien van een handig polletje. Het eerste advies in deze post hierboven is natuurlijk van Rob...

  • Haha 1
Link naar reactie
Op 6-5-2018 om 21:05 zei BMW-Z-CSi:

Als jij in Amersfoort voltankt,  kun je de hele rit uitrijden zonder te hoeven tanken 😊

Jij denkt dat ie van mij 1:24 loopt ofzo, als ik op lokatie ben is mijn tank al half leeg, wil er namelijk geen 2 uur over doen 😜

Link naar reactie
  • Administrator

Het is iets meer dan 100km van Amersfoort naar omgeving Gillaine, de rit duurt volgens mij nog geen 150km, maakt ruim 250km. In de Dolomieten en de Alpen heb je dat ook prima met een volle tank gered... 😎

Link naar reactie
10 uur geleden zei BMW-Z-CSi:

Het is iets meer dan 100km van Amersfoort naar omgeving Gillaine, de rit duurt volgens mij nog geen 150km, maakt ruim 250km. In de Dolomieten en de Alpen heb je dat ook prima met een volle tank gered... 😎

Ik moet ook nog terug Rob 😜

Link naar reactie
  • Administrator

We kunnen ook een poll beginnen voor de vraag of Ferry wel of niet moet tanken! Dit is natuurlijk reuze belangrijk voor iedereen ...

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator
3 uur geleden zei Ferry76:

Ik moet ook nog terug Rob 😜

Ja, ga je daarna even in Goch VPower 100 tanken bij de Shell 😊

Link naar reactie
8 uur geleden zei Ferry76:

Ik moet ook nog terug Rob 😜

Je kunt natuurlijk ook na de rit even tanken ipv direct naar de hapjes en drankjes bij Hans en Gillaine te snellen😊

Link naar reactie
11 uur geleden zei mohikaan:

Ferry heeft al die geavanceerde benzine soorten niet nodig. Als de vloeistof maar een beetje goed brandt is het al goed.🤡

Ja als er maar een witte schuimkraag op zit 😂

Link naar reactie

Ferry, ik heb de hele dag incl heen- en terugreis met 1 tank kunnen doen....

En Amersfoort is vanuit noord-limburg toch echt wel een stukje dichterbij dan Meppel 🙂

 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.