Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Paasrit - zondag 1 april 2018


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei pampus:

Ff een vraagje, wij zitten za (en zo) in van der Valk Hengelo, wie nog meer ? Ik dacht @Shoveltje enne.....

 

misschien za avond met z’n allen dineren ?

 

lijkt ons leuk......

 

8 uur geleden zei pampus:

Kijk, dat vind ik dus super, hoe meer zielen hoe meer vreugd.... borrelen is ook prima

In Enschede is tegenwoordig ook een Vd Valk. Had ik lopend afgekund.

Link naar reactie
6 uur geleden zei Driez:

 

In Enschede is tegenwoordig ook een Vd Valk. Had ik lopend afgekund.

 

Ja en die moet je vooraf betalen en niet kosteloos te annuleren tot 24 uur van te voren, dus lag Hengelo meer voor de hand.......

Link naar reactie

Hallo allemaal,

Wij (Yolanda en Gerjo) gaan voor de 1e keer mee. Ben sinds 9 jaar passief lid van het forum. Had een Z3 2.8 (zaterdag verkocht) en sinds afgelopen zondag Z4 3.0 E85 (gekocht van Driez/Willem).

Door zijn enthousiasme, en natuurlijk omdat we heerlijk willen toeren in de Z4, gaan we graag mee. Tot zondag.

  • Like 2
Link naar reactie
  • Administrator

^pff 

1ste keer mee...gaat je tegenvallen :dry:

Z4 van Willem gekocht...gaat je tegenvallen :221_see_no_evil:

Heerlijk toeren in de Z4... gaat je tegenvallen :clown:

 

3x is scheepsrecht...dus dat gaat allemaal helemaal goed komen :clapping:

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Alleen het feit dat jij meegaat, breekt dan die 3x weer 😂😂

aangepast door Ruud_19
lullo
  • Like 1
  • Haha 1
Link naar reactie

@Frenkie, maak jij weer een USB stick ? Ik snap er toch geen hol van. Dan kunnen we die voor we vertrekken weer even laden op dikke Bertha. Er was nog een trucje die ik ook niet meer weet om hem de hele route te laten rijden in plaats van punt tot punt en weer opstarten. Voor de veiligheid zet ik er wel begin adres, luchadres in. Het begin adres is ook het diner adres. Als wij dan weer de boel hopeloos kwijtraken missen we in ieder geval niet de koffie, de lunch en het diner !!!!!!

 

Iedereen tot zondag en voor aantal onder ons zaterdag avond diner in van de Valk Hengelo .......

Link naar reactie
  • Administrator

Voeg me even toe op MyRouteApp Frank. Kun je ze er gelijk vanaf halen zodra ze klaar zijn.

 

@pampus als je van vertrek naar lunch en weer naar vertrek/dinerlocatie rijdt, ben je met 2u klaar. Krijg je wel een gratis knalrit :laugh:

Link naar reactie
Zojuist zei Frenkie:

Voeg me even toe op MyRouteApp Frank. Kun je ze er gelijk vanaf halen zodra ze klaar zijn.

Uitnodiging verzonden Rob.

Link naar reactie
  • Administrator

Mijn klok loopt iets achter :laugh:

 

Ik ben er druk mee bezig om de laatste dingen te checken (lees: of de TomTom ze goed leest).

Link naar reactie
  • Administrator

Navigatie bestanden zijn toegevoegd aan het openingstopic. Mocht iemand bij Garmin of BMW iets geks constateren, laat het mij even weten. De papierenversie volgt zondag.

 

TomTom is leidend, via MyRouteApp kun je de routes ook downloaden. Voeg me maar toe: https://www.myrouteapp.com/travelblog/index/872

 

Tot zondag allen!

Graag VOLGETANKT! (Shell zit bij de afslag de Lutte) en om 10u iedereen startklaar!

Link naar reactie
  • Administrator

Najaarsrit was niet veel langer hoor :smile:

 

Maar het is Duitsland, dus rijdt lekker door (tenzij er lastminute wegomleidingen zijn...)

Link naar reactie
Op 27-3-2018 om 04:38 zei Driez:

Goed plan! Dus Rob, ik zal je aan JW TT voorstellen.

 

Op 27-3-2018 om 04:38 zei Driez:

Goed plan! Dus Rob, ik zal je aan JW TT voorstellen.

Moet je heel snel zijn te weten voor 31 maart 10.00 uur 😏

 

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi Niet in de spotlight en Losgeprikt dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.