Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Paasrit - zondag 1 april 2018


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator
2 uur geleden zei fender58:

ik wil ook graag mee 1x enkel.lunch

Ehh, wat wordt het nu Hans? :laugh:

 

Op 6-1-2018 om 13:14 zei fender58:

Rob, graag 2x YN

 

Link naar reactie
  • Administrator

Het aanpassen van een kleurtje op een selectief stukje tekst gaat idd niet op een mobiel... werk hem van de week bij.

 

 

  • Haha 1
Link naar reactie
  • Administrator

Betalingen weer bijgewerkt. Gisteren de routes voor de 10e keer gereden en maar goed ook, want de Duitsers gaan weer eens wegen slopen met de Pasen...

 

BELANGRIJK!

Graag allen om 10.00u gereed om weg te rijden. Het ochtendprogramma wordt na een uurtje vrij stevig met veel bochten en heuvels en rond 13.30u worden we voor de lunch bij het restaurant in het Teutoburgerwald verwacht. De effectieve rijtijd is, zoals gewoonlijk, ca. 2.30u per dagdeel. De route is t.o.v. de Najaarsrit van 2017 voor 95% nieuw en bevat tevens een prachtig stuk uit de Teutoburgerwaldrit van 2015 van Herbert.

  • Like 2
Link naar reactie
  • Administrator

Vanmiddag laat zijn nog betalingen bijgechreven, waaronder die van jullie, maar die heb ik nog niet kunnen verwerken via de mobiel.

Link naar reactie
  • Administrator

Heb bij de uitnodiging op FB voor de Pasrit maar " ik kan niet" aangevinkt gezien ik hier niet in de lijst sta denk ik dat ik niet mee mag....zeker bang dat de Zedjes in het niet vallen bij die van mij :cynical:

Link naar reactie
  • Administrator

Je hebt er naar mijn weten wel gewoon bij gestaan.... maar je hebt zelf toch een knopje om jezelf toe te voegen :dry:

Link naar reactie

^ ja zeg wel komen anders zit ik met een paar aftandse veren......😂😂😂

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi Niet in de spotlight en Losgeprikt dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.