Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Paasrit - zondag 1 april 2018


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator
Geplaatst:

Nee, geen grapje! 1e Paasdag 2018 valt echt op 1 april... en 1e Paasdag = Paasrit!

 

START:
10.00u (ontvangst vanaf 9.15u met koffie/thee/appelgebak)

 

Restaurant Keet 'n Zwart

Bentheimerstraat 87

7587 NG De Lutte


LUNCH:
ca. 13.30u-15.00u

 

Darpvenner Diele

Knostweg 4

49179 Ostercappeln (D)


DINER:
ca. 18.00u (zeer uitgebreid warm en koud buffet)

 

Restaurant Keet 'n Zwart

Bentheimerstraat 87

7587 NG De Lutte


PRIJZEN:
Vertrek + lunch: € 30,00 pp
Vertrek + lunch + diner: € 60,00 pp

 

Inschrijven kan per direct. Graag vóór 24 maart 2018 de kosten voor de deelname overmaken op NL64 ABNA 0591532956 tnv ROB Nieuwenhuis CJ ovv forumnaam en 'Paasrit 2018'.

 

Vertrek en aankomst omgeving Enschede/Oldenzaal, we zullen weer richting het Oosten gaan, dus paspoort mee :laugh:.

 

Nadere details volgen. BETAALD

 

01 - 2 Y Y BMW-Z-CSi (Rob & Richelle)

02 - 1 Y Y GuidoK (Guido)

03 - 2 Y Y Scorpion (Roger & Jacqueline)

04 - 2 Y Y maRRco (Marco & Christina)

05 - 1 Y N Individual (Jeroen)

06 - 2 Y Y Shoveltje (Cees & Mary)

07 - 1 Y Y Zetter (Freek)

08 - 2 Y Y Snaatje (Ans & Co)

09 - 2 Y N Menko (Menko & Hildegard)

10 - 2 Y Y ZdreiZ3 (Rob & Thea)

11 - 2 Y Y Z-ttree (Ed & Carla)

12 - 1 Y N fender58 (Hans)

13 - 2 Y N AmigoZ4

14 - 2 Y Y Enzo Sebastian (Lawrence & Amanda) gaan trakteren op hun 8 jarig jubileum!

15 - 2 Y N EzZzy Rider (Frank & Karin)

16 - 2 Y Y pampus (Theo & Margriet)

17 - 2 Y Y De Beertjes (Theo & Leidy)

18 - 2 Y N Delta737 (Herbert & Hendrika) bezemwagen 1

19 - 2 Y Y Eucalupta (Simon & Brenda)

20 - 2 Y Y Frenkie (Frank & Nicole)

21 - 2 Y N Lady & Co (Hans & Gillaine)

22 - 1 Y N Ka4 (Karin)

23 - 2 Y N Roodkapje (Ruud & Marijke)

24 - 2 Y Y sandere39 (Sander en broertje)

25 - 2 Y N Creed (Ed & Miranda)

26 - 1 Y N Henny (Henny)

27 - 2 Y N HOFFR02 (Rob & ...)

28 - 2 Y N Franka (Lisette & Toby)

29 - 1 Y N cabriodriver (Klaas)

30 - 2 Y Y Wouterzzzz (Wouter & Jolanda)

31 - 2 Y N Pluvje (Fred & Monique)

32 - 2 Y N bmwz42.5i (Fernando & Marco)

33 - 2 Y N Ruud_19 (Ruud & Monique) niet goed geld weg :clown:

34 - 2 Y Y Z4andmore (Harrie & Marion)

35 - 2 Y N Driez (Willem & Anja) 

36 - 2 Y N Audi TT (Jan-Willem & Bianca)

37 - 2 Y N Black Beauty (Erwin & Jeanette) 

38 - 2 Y N ex Z4 Driez (Gerjo & Yolanda)

39 - 1 Y Y buurman van Zetter (Dick)

 

 

 

TOMTOM

Paasrit 2018 v9.1 ochtend.itn

Paasrit 2018 v9.2 middag.itn

 

GARMIN

Paasrit 2018 v9.1 ochtend.gpx

Paasrit 2018 v9.2 middag.gpx

 

BMW (E89)

Paasrit2018v9.1ochtend.tar.gz

Paasrit2018v9.2middag.tar.gz

 

 

Geplaatst: (aangepast)

Doet u voor ons ook maar 2 x all-in a.u.b...  :)

 

 

aangepast door Shoveltje
Geplaatst:

Goede voornemens??? nou....de Paasrit!!! :clapping::hypocrite:  2x All In.... Zodra de startlocatie bekend is, dan boeken wij in de buurt weer een B&B..

Geplaatst:

Present! Menko & Hildegard all in  :)

Geplaatst:

Op 30 maart krijg ik de sleutels van mijn nieuwe stalling van 200 m2, dus ik denk dat ik deze keer oversla...

 

  • Administrator
Geplaatst:

Dan vraag je vriendelijk of ze je de sleutels 2 dagen later willen geven....

  • Administrator
Geplaatst:

Ik lees net dat ik 1 april 200m2 vloer moet verven :cynical:

  • Haha 1
  • Administrator
Geplaatst:

Laat hem lekker zelf anklooien :laugh:

  • Haha 1
Geplaatst:

Rob graag 2 X All In Ron en Thea 

Geplaatst:
Op 28-12-2017 om 00:12 zei BMW-Z-CSi:

Dan vraag je vriendelijk of ze je de sleutels 2 dagen later willen geven....

Dan is het 1 april , een zondag, maar dat wist je volgens mij al :cynical:

 

Geplaatst:
Op 28-12-2017 om 12:20 zei BMW-Z-CSi:

Laat hem lekker zelf anklooien :laugh:

Die tijd heb ik gehad, ik laat nu lekker voor de klooien. Eindbaas.....

  • Administrator
Geplaatst:

2 dagen na de Paasrit grapjas :clown:

Geplaatst:

Weet vrij zeker dat wij hier niet bij zullen zijn. :blush:

  • Administrator
Geplaatst:

Want?

  • Administrator
Geplaatst:

ovb alles rob :)

Geplaatst:
Op ‎4‎-‎1‎-‎2018 om 21:16 zei BMW-Z-CSi:

Want?

Oeps is dit weer een FC ?:blush:

Hoor je de 14e wel :hypocrite:

Geplaatst:

Yep graag!

2 personen...diner kom ik nog op terug.

 

Groet,

 

AmigoZ4

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.