Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Limborit IX - zondag 11 Juni 2017


Scorpion

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Scorpion zei:

^ @De Beertjes   je zit niet bij Jeroen!

Morgenavond groepsindeling online

Zit er ook nog onderscheid in de groepen, sportieve rijders en cruisers?

Persoonlijk ben ik niet zo van het knalharde rijden, ben niet vies van een leuk stukje sprinten, maar grotendeels vind ik rustig toeren veel aangenamer.

Maar heb er sowieso zin in!!! :thumbup:

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Er is `n plekje a 2 pers met lunch/diner vrijgekomen

65. #Bart - 2x - Ja

Deze persoon is verhinderd maar kan van mij helaas geen refund meer krijgen

dus hij is  hard op zoek naar een vervanger !!!

 

Opgelost :)

 

Link naar reactie

Nou die dus, er is maar een best western, overigens zie ik ook bij iens goede recensies. Ik ga maar op mezelf af en zie wel, er zijn meer restaurants in slenaken toch... hotel schijnt wel oke te zijn dusssss we merken het wel..., hangt ook van de kaart af.

aangepast door pampus
Link naar reactie

Wel heel gezellig om met zn allen (of iig meerderen) te gaan eten,ik ben ervoor hoor.

Maar als t kan wel een beetje een redelijk restaurant.

 

Anders even via de z3 facebook pagina kortsluiten morgen?

 

Link naar reactie

Even naar boven rijden richting Epen. Daar zit de Gerardushoeve met een fantastisch uitzicht en een goede keuken.

  • Like 1
Link naar reactie

Sander, ik heb morgen een verjaardagsfeestje in Epen en kan dus wel de tip geven maar ben er niet bij. O ja ik slaap thuis, dus in de hotelbar zul je me ook niet treffen, wel zondag bij de start etc. etc. 

Link naar reactie
  • Administrator

Probeer allemaal een beetje op tijd te komen ivm de grote groep J

Ontvangst vanaf 08:45 bij `t Brugske - Dorpsstraat 2, 6277 NE Slenaken, vertrek 1e groep 10:00

Meteen gevolgd door de overige groepen. Streven om 10:20 alle groepen onderweg te hebben anders komt het tijdsschema in de knel.

Gaarne volgetankt aan de start, bijna geen mogelijkheden om te tanken onderweg !

Zie groepsindeling voor te zien in welke groep je zit,

Voor de nieuwere deelnemers die hun groepsleider niet kennen, deze hebben een A4 blaadje met hun groepsnummer erop in hun handen.

Link naar reactie

Hebben voor vanavond geboekt in Slenakerhof. Op slechts een beschuitworp afstand van het Brugske.

Weten nog niet hoelaat we aankomen, wel of niet aan diner deelnemen etc.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.