Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Limborit IX - zondag 11 Juni 2017


Scorpion

Aanbevolen berichten

Ik wacht de route beschrijving maar af........ overigens is er naast de 'snelle' jongens en meisjes ook al een comfort clubje ?

  • Like 1
Link naar reactie

Ohhhhh dat is mooi we hebben maandag al een testrondje midden nederland gedaan van plus minus 250 km en dat is ons beide prima bevallen.... zaterdag al naar slenaken, zin in.... Meer forumgangers in het best western hotel ?

Link naar reactie

Gezellig...... m'n engels maar vast oefenen.....zal wel lukken....

Link naar reactie
  • Administrator
47 minuten geleden, Gundun zei:

Ik heb ook de myroute app op mijn telefoon geinstalleerd...wat/wie moet ik zoeken om de route te krigen?

 

Aan de myroute app op je telefoon heb je niet genoeg aan ! Hier heb je nog zoiets als sygic bij nodig (voorlopig, eigen software nog in ontwikkeling)

Het is ook een programma op de pc, via die weg kun je de route makkelijker in je tomtom of garmin zetten.

Bestandjes staan in het openingstopic of je zoekt mij op myroute app via mijn naam Roger Meijers

 

 

 

Link naar reactie

@Scorpion ik heb je als vriend op de myroute app toegevoegd. Ik ben helemaal niet goed met satnavs & Co...zal het genoeg zijn als ik naar de vergaderingspunt op zondag morgen rijd...? :lol:

Link naar reactie
  • Administrator

^ Tuurlijk, groepsleider heeft de route, is in principe voldoende!

Vergaderen was niet echt de bedoeling :) gewoon "startlocatie"

aangepast door Ruud_19
FQVWD ^ voldoet voor een quote op vorige post, nog ff dan heet jij full quoter Roger ipv Ferry
Link naar reactie
Zojuist, Scorpion zei:

 

Vergaderen was niet echt de bedoeling :) gewoon "startlocatie"

 

Startlocatie dan... :rolleyes:mijn Nederlands is nog niet perfect hoor, maar ik zal een vertaler samen met mij brengen....:lol:

Link naar reactie
Op 2017-6-6 om 22:23, Lady & Co zei:

Yep; wij en de Britse groep

 wij ook in Best Western Slenaken  :cool:

aangepast door Menko
Link naar reactie

Zo de bestandjes op d Garmin gezet en nu maar hopen dat hij et doet, anders rijden we gewoon stomweg achter de leider (Jeroen) aan, komen we er ook wel :P

Link naar reactie

Jij bent wel een echte BOFKONT dat je de groep mag volgen, maar pas je wel op dat je de goede groep volgt :rolleyes::lol:, en ik weet niet of er überhaupt wel een papierenversie komt :sCo_chinscratch:

  • Like 1
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.