Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Teutoburger Waldrit - 27 augustus 2017 - de ULTIEME editie


Delta737

Aanbevolen berichten

1 uur terug, tne7laa zei:

We wisten dit doch al ver van te voren? En het is in het weekeinde...

En ik meld me toch ook netjes op tijd af :)

Ik werk in de zorg en dat is helaas ook in de weekenden, krijg het gewoon niet rond omdat er meerdere collega's op vakantie zijn.

Link naar reactie

Jongens jongens... :kisstogether:

 

Uiteraard is het niet leuk dat er zo veel afmeldingen komen, maar laten we niet oordelen over de redenen die mensen daarvoor hebben. En tot en met vandaag vind ik de afmelding nog ¨op tijd¨.:wink:

  • Thanks 1
Link naar reactie

Wat een groot feest lijkt met dit. Logde net na maanden weer eens in en vond dit. Schrijf me graag op de valreep in. Maakte 60 euro over voor deelname van 2, diner kan ik nog niet toezeggen. Heb er zin in! 

Link naar reactie

Het is 1 augustus. De inschrijving is gesloten. Ondanks alle afmeldingen hebben we toch een mooie club bij elkaar van 26 auto´s, meer dan voorgaande edities :):thumbup:

Mocht je toch nog mee willen, stuur me dan even een berichtje.

En wil iedereen die nog niet heeft betaald, even aan de betaling denken?

aangepast door Delta737
Link naar reactie
Op 31-7-2017 om 20:01, bofkont zei:

En ik meld me toch ook netjes op tijd af :)

Ik werk in de zorg en dat is helaas ook in de weekenden, krijg het gewoon niet rond omdat er meerdere collega's op vakantie zijn.

 

Ik weet wat je bedoeld.
Bij mij op de zaak weet ik het pas 3 dagen van te voren.

Respect.

Link naar reactie
Op 31-7-2017 om 22:23, Driver70 zei:

Leuk :thumbup:

 

^^^^ niks persoonlijks hoor bofkont. 

Ik vind het gewoon zo sneu voor Delta. 

Ik  begrijp het, vind het zelf ook sneu, zeker voor Delta die wel alle moeite doet om dit te organiseren.

 

Link naar reactie
Op 13-6-2017 om 12:15, Zetter zei:

Tijdens de afgelopen Limborit de nodige leden gesproken over de komende rit door het Teutoburgerwald. Het blijkt dat er de nodige overnachtingen op de avond ervoor door hen en ook mij zijn geboekt. Natuurlijk in verschillende hotels. Mogelijk zijn er geïnteresseerden, die het die avond gezellig zouden kunnen vinden dan ook samen ergens in de buurt te dineren.
Stuur me even een PB'tje met als het kan je email-adres, dan ga ik op zoek naar een geschikte locatie om iets te regelen.

 

Door gebrek aan belangstelling (slechts 2 reacties, waarvoor natuurlijk mijn hartelijke dank) gaat een gezamenlijk etentje niet door. Natuurlijk ben ik die zondag wel van de partij.

Link naar reactie
Op 3-8-2017 om 08:26, Delta737 zei:

Mochten er mensen zijn met bepaalde dieet-wensen en/of allergieën, geef dit even door, dan geef ik dit ook weer door aan de horecagelegenheden.

 

 

Ik heb wel een dieet/allergie. Ik moet heel veel vlees eten en lekker vet. Hahahahahahaha:lol:

 

lekker veel vlees.jpg

aangepast door Bigpapa
Link naar reactie

Voor alle deelnemers, let op!

De startlocatie is alleen te bereiken via Am Kurgarten. Helaas is hun reguliere adres niet bereikbaar door wegwerkzaamheden

Stel je navigatie in op Am Kurgarten 7, Bad Iburg.

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi gesloten en Losgeprikt dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.